Je moet morgen even zoeken naar het filmpje van net. Brian dacht dat hij off streams was. Even daarvoor is hij achter geweest. Brian geeft Amanda volledig de schuld. Zij heeft zich voor lul gezet, zij mag niet meer drinken. Dat stond ook in een brief en toen moest ze haar kop houden.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
Ik werd letterlijk misselijk toen ik dat filmpje zag. Noem me een watje, maar dit gaat voor mij alle perken van het toelaatbare te buiten. Ver te buiten. En dan die gozer daar gewoon laten zitten en de 'sensatie' uitmelken op televisie.
Ik snap dat dat het concept is, en dat ethiek hierbij ver te zoeken is, maar dan nog klopt het voor geen meter in mijn boek.
hear hear!!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
Ik werd letterlijk misselijk toen ik dat filmpje zag. Noem me een watje, maar dit gaat voor mij alle perken van het toelaatbare te buiten. Ver te buiten. En dan die gozer daar gewoon laten zitten en de 'sensatie' uitmelken op televisie.
Ik snap dat dat het concept is, en dat ethiek hierbij ver te zoeken is, maar dan nog klopt het voor geen meter in mijn boek.
Precies, het is gewoon schandalig dat de Febo hier niets aan doet. Het is dus toch mogelijk om een vrijstaat te hebben in Nederland! Snappen jullie dat? Ik namelijk niet!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:39 schreef Copycat het volgende:
Ik las het net al bij de buren van VOL en zal morgen wel een filmpje daarvan vinden. Alhoewel ik het zonder zien ook al redelijk adequaat kan invullen, denk ik.
Maar het is niet alleen Brian die bij mij walging opwekt, het is -misschien zelfs wel meer- de productie die dit 'for the time being(?)' toelaat en niet direct het imho enige juiste standpunt hierover inneemt. En dat is zonder omhaal die agressor de deur uit schoppen.
Ik zou het persoonlijk niet aan mezelf kunnen verkopen dat ik willens en wetens een gewelddadige 'relatie' kunstmatig mee in stand help houden. Ik zou me de ogen uit mijn kop schamen.
Maar ik ben dan ook een watje.
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:39 schreef Copycat het volgende:
Ik las het net al bij de buren van VOL en zal morgen wel een filmpje daarvan vinden. Alhoewel ik het zonder zien ook al redelijk adequaat kan invullen, denk ik.
Maar het is niet alleen Brian die bij mij walging opwekt, het is -misschien zelfs wel meer- de productie die dit 'for the time being(?)' toelaat en niet direct het imho enige juiste standpunt hierover inneemt. En dat is zonder omhaal die agressor de deur uit schoppen.
Ik zou het persoonlijk niet aan mezelf kunnen verkopen dat ik willens en wetens een gewelddadige 'relatie' kunstmatig mee in stand help houden. Ik zou me de ogen uit mijn kop schamen.
Maar ik ben dan ook een watje.
Itonisch genoeg, zijn het juist de camera's die voorkomen dat Amanda volledig verrot geslagen wordt.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb ook een teer zieltje, al ben ik het arme Amanda tijdperk wel voorbij. Het feit dat de redactie hem het podium nog geeft om zichzelf goed te praten is walgelijk. Echt een verheerlijking van geweld is het maar daar waren we het vorige week al over eens.
Ik denk dat je de gouden kooi als programma veel te hoog inschat, er kijkt toch geen hond meer manquote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat het uitzenden van de mishandeling van Amanda zeer zeker ook bij het publiek in het verkeerde keelgat gaat schieten, en er een ware rel gaat onstaan (zeker als de febo ook de 'goed praat' actie van Brian gaat uitzenden), nog maar te zwijgen van alle bagger die Brian over zich heen gaat krijgen als hij uit de kooi komt.
Maar clipjes zoals die in de OP zouden toch een hoop stof moeten doen opwaaien?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de gouden kooi als programma veel te hoog inschat, er kijkt toch geen hond meer man.
Boehoe dan geven we er jou ook maar een, kogeltje meer of minder.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat van een nekschot was trouwens serieus.
Gek genoeg zijn de kijkcijfers redelijk constant gebleven, de afgelopen maanden.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de gouden kooi als programma veel te hoog inschat, er kijkt toch geen hond meer man.
Ja, dat is wel ironisch ja.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Itonisch genoeg, zijn het juist de camera's die voorkomen dat Amanda volledig verrot geslagen wordt.
Misschien vandaar de losse tand ?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:33 schreef avonne het volgende:
ze wordt tegen de muur aangesmakt ook nog.
Of niet?
Wat gisteren in de promo was, was niet allemaal in de uitzending.
Ik hou er rekening mee dat we morgen ook niets meer (of niet veel meer) te zien krijgen.
Eigenlijk is het gewoon sick dat RTL het wel met plezier uitzendt, maar er geen sanctie aan verbindt.
Niets is wat het lijkt, dat hebben we van Nicolaas geleerd...quote:Op donderdag 8 november 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn de kijkcijfers redelijk constant gebleven, de afgelopen maanden.
Deze week zijn ze zelfs hoog tot nu toe (ruim boven de half miljoen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |