coole OPquote:Op woensdag 7 november 2007 19:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
<Insert OP>
IP: 84.244.162.88 : 16567quote:Op woensdag 7 november 2007 20:14 schreef Syd het volgende:
Ik zit nu in jullie server
84.244.162.88 dit is hem toch?
Nette resolutiequote:Op woensdag 7 november 2007 19:51 schreef Sickert het volgende:
Cod 4 is vetjes !
ik kan alles op high zetten alleen ik vind dat glimmende niet mooiquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:01 schreef Sickert het volgende:
en die shootout in dat tv station is zo vetop regular moet je echt knokken
En nu slapenquote:Op donderdag 8 november 2007 08:50 schreef Mr_Baus het volgende:
CoD4 uitgespeeld![]()
![]()
Wat een gruwelijk dikke game!![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 08:50 schreef Mr_Baus het volgende:
CoD4 uitgespeeld![]()
![]()
Wat een gruwelijk dikke game!![]()
![]()
Je klikte op annuleren?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:17 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Ik had hem gisteren geinstalleerd, alleen had ik op het laatste stukje een klein foutje gemaakt.
Vanavond ff opnieuw installeren..![]()
![]()
Nee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze game is echt een dikke 200% topper!
(is het aan te raden om de razor1911 versie online te gaan spelen?? )I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
Bij mij ging het helemaal bagger... Laatste tijd als ik iets install, dan duurt het ten eerste uren, ten tweede had ik op de helft een BlueScreen... En toen.... Deed me PC niets meer!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:17 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Ik had hem gisteren geinstalleerd, alleen had ik op het laatste stukje een klein foutje gemaakt.
Vanavond ff opnieuw installeren..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |