coole OPquote:Op woensdag 7 november 2007 19:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
<Insert OP>
IP: 84.244.162.88 : 16567quote:Op woensdag 7 november 2007 20:14 schreef Syd het volgende:
Ik zit nu in jullie server
84.244.162.88 dit is hem toch?
Nette resolutiequote:Op woensdag 7 november 2007 19:51 schreef Sickert het volgende:
Cod 4 is vetjes !
ik kan alles op high zetten alleen ik vind dat glimmende niet mooiquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:01 schreef Sickert het volgende:
en die shootout in dat tv station is zo vetop regular moet je echt knokken
En nu slapenquote:Op donderdag 8 november 2007 08:50 schreef Mr_Baus het volgende:
CoD4 uitgespeeld![]()
![]()
Wat een gruwelijk dikke game!![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 08:50 schreef Mr_Baus het volgende:
CoD4 uitgespeeld![]()
![]()
Wat een gruwelijk dikke game!![]()
![]()
Je klikte op annuleren?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:17 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Ik had hem gisteren geinstalleerd, alleen had ik op het laatste stukje een klein foutje gemaakt.
Vanavond ff opnieuw installeren..![]()
![]()
Nee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze game is echt een dikke 200% topper!
(is het aan te raden om de razor1911 versie online te gaan spelen?? )I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
Bij mij ging het helemaal bagger... Laatste tijd als ik iets install, dan duurt het ten eerste uren, ten tweede had ik op de helft een BlueScreen... En toen.... Deed me PC niets meer!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:17 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Ik had hem gisteren geinstalleerd, alleen had ik op het laatste stukje een klein foutje gemaakt.
Vanavond ff opnieuw installeren..![]()
![]()
Hmm.. dus ik kan vanavond nog wat meer verwachten dus..quote:Op donderdag 8 november 2007 09:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Bij mij ging het helemaal bagger... Laatste tijd als ik iets install, dan duurt het ten eerste uren, ten tweede had ik op de helft een BlueScreen... En toen.... Deed me PC niets meer!![]()
Herstart, nee hoor... Xp dan maar... Nee hoor... Dan maar Vista-DVD erin en dan herstellen, na 2 uur "poging tot systeemherstel" was ik het baggerzat... Ik dacht, weet je wat? Ik trek gewoon me XP-schijf eruit.... Et voila! Hij startte weer op!
Dan COD4 installen, maar dat duurde weer erg lang... Dus 's nachts laten lopen... En het is gelukt, nouja op DX 9c na natuurlijk... Maar goed vanavond dan maar weer proberen...
Nou het zal wel aan mijn PC liggen... Neem ik aan...quote:Op donderdag 8 november 2007 09:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Hmm.. dus ik kan vanavond nog wat meer verwachten dus..
We zullen het wel zien..
5 uur duurt het als je er met een rotgang doorheen knalt, rushen.. hier en daar een uber Rambo actie..quote:Op donderdag 8 november 2007 09:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lijkt me ook erg vet, alleen jammer dat de SP maar 5 uur duurt. Nu op naar de MP, die is geweldig
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
5 uur duurt het als je er met een rotgang doorheen knalt, rushen.. hier en daar een uber Rambo actie..
Als je hem op hard zet, dan kan je dat rushen wel vergeten..
Op hoogste moeilijkheidsgraad, proberen om zo min mogelijk dood te gaan, alle extra intell vinden.. dan ben je wel ff zoet.. wel een mooie uitdaging![]()
Durf alleen de MP nog niet uit te checken omdat ik hem nog niet betaald heb zeg maar![]()
Ik weet niet.. maar dat is wel mogelijk.. of een hardwareban, is ook mogelijk.. Ik weet niet of en waar ze op scannen.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:47 schreef ursel het volgende:![]()
Wou je zeggen dat ze je IP gaan blocken ofzo..
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
IP: 84.244.162.88 : 16567
whehehe kut server tja, we doen niet echt meer bf2 spelen en coop was leuk, maar werkt nu ook niet meer. maar van schuifelen heb ik geen last gehad.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat een kut server![]()
de Bots lopen niet normaal maar schuiven meer over de grond, euh USA team heeft maar 1 botspeler en moc stuk of 26.
Maar me ping is wel normaal rond de 30.
quote:
je bent ook vel te vroeg voor het retro BoF festival.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat een kut server![]()
de Bots lopen niet normaal maar schuiven meer over de grond, euh USA team heeft maar 1 botspeler en moc stuk of 26.
Maar me ping is wel normaal rond de 30.
quote:Op donderdag 8 november 2007 09:39 schreef Mr_Baus het volgende:
Hij is echter supergaaf!Ultra geile graphics, heerlijke gevechten, vette missies!
Tip; probeer zoveel mogelijk laptops mee te nemen, liggen door het hele spel 30 stuks "verstopt"
Als je het hebt uitgespeeld krijg je;Online gaat goed, heb ik gister ook even gedaan. Ook hier werken ze blijkbaar met rangen e.d. net zoals bij bf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze game is echt een dikke 200% topper!
(is het aan te raden om de razor1911 versie online te gaan spelen?? )Blijkbaar kan je niet op alle servers, kreeg bij een aantal namelijk een time-out. Probeer er een aantal zou ik zeggen
![]()
Hij is altijd eenvoudig te vinden omdat het regelmatig zo snel gaat dat we in GAM vaak bovenaan staan..quote:Op donderdag 8 november 2007 12:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry van het linkje, maar ik had een beetje weinig tijd. Ik zag nog net dat ik de laatste was en heb snel even een nieuw topic gemaakt.
Overigens heeft het linkje niet heel veel nut meer. Ons topic is wel erg eenvoudig te vinden in clans.
Volgende keer weer een linkje
Nu weer aan het werk
Nou, ik heb een poging ondernomen.. Keer op keer; "cd key is in use"quote:Op donderdag 8 november 2007 12:29 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Online gaat goed, heb ik gister ook even gedaan. Ook hier werken ze blijkbaar met rangen e.d. net zoals bij bf.Blijkbaar kan je niet op alle servers, kreeg bij een aantal namelijk een time-out. Probeer er een aantal zou ik zeggen
![]()
quote:
ik ook en natuurlijk guitar of heroes..quote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga CoD4 ook kopen. Bugs, is de MP goed?SP verscheelt altijd enorm veel van MP.
Echt klote!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:45 schreef RudyCarell het volgende:
Serie 24 voor onbepaalde tijd uitgesteld
Kom het rondje maar halen, ik kan hier toch alles declarerenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij is altijd eenvoudig te vinden omdat het regelmatig zo snel gaat dat we in GAM vaak bovenaan staan..
Maar blijft een feit dat je meer moet klikken
Volgende keer kost het je een rondje..![]()
De MP vind ik wel goed maar of het veel verschilt van de SP weet ik niet, die kan ik namelijk niet spelenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga CoD4 ook kopen. Bugs, is de MP goed?SP verscheelt altijd enorm veel van MP.
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:03 schreef escape_nl het volgende:
Heb hem net voor 32 euro besteld bij cdwow, snel zijn anders gaat de prijs weer omhoog, gisteren was hij nog 38 euro (gratis verzending)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |