Die is bij ons in de studio gezetquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:07 schreef Keltie het volgende:
Schaduwwerk zal ongeveer zoals deze eruit komen te zien (dit had ik onder andere als voorbeeld meegenomen):
[ afbeelding ]
Knap stukje werkquote:Op maandag 14 januari 2008 21:40 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
Die is bij ons in de studio gezet
Laat het ontwerpen door een shop?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:17 schreef tevebe het volgende:
Ik wil een tattoo dat te maken heeft met mijn familie.Mss de volledige namen van mijn ouders of mss de 1e letter in een ster ofzo. Ben er nog niet helemaal over uit. Alleen dat ik er een wil aan de binnenkant van mijn bovenarm. Helaas beschik ik over het tekentalent van een 2-jarige.
Paint does the trickquote:Op maandag 14 januari 2008 22:17 schreef tevebe het volgende:
Ik wil een tattoo dat te maken heeft met mijn familie.Mss de volledige namen van mijn ouders of mss de 1e letter in een ster ofzo. Ben er nog niet helemaal over uit. Alleen dat ik er een wil aan de binnenkant van mijn bovenarm. Helaas beschik ik over het tekentalent van een 2-jarige.
In principe mogen ze je niet afwijzen op tattoos maar in de praktijk gebeurd het genoeg. En niet geheel onterecht denk ik soms. Het ligt gewoon aan de branche waarin je werkt. Als trucker of monteur 'kan' er een hoop meer dan als je een representatieve functie dient uit te oefenen, loket van de gemeente, desnoods een serveerder/ster in een luxe restaurant. Dan hebben ze meestal liever nietdat er ineens een dikke tattoo onder je mouw uit komt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:03 schreef snucky het volgende:
Ik wil eigenlijk een tattoo aan de binnenkant van me onderarm.. Maar ik hoor over moeilijker werk krijgen en dat het echt veel pijn doet..? iemand ervaringen?
*meldt*quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:24 schreef Hari-Bo het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met een tattoo op z'n kuit? Want ik heb al een tattoo op m'n linker borst en rechter schouder, maar heb het idee dat een kuit een stuk gevoeliger is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een celtic teken laten zetten waar wat over te zeggen valt/het is geen camper ding.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:03 schreef snucky het volgende:
Ik wil eigenlijk een tattoo aan de binnenkant van me onderarm.. Maar ik hoor over moeilijker werk krijgen en dat het echt veel pijn doet..? iemand ervaringen?
Ik heb er een aan de binnenkant van mijn pols,nog nooit geen problemen mee gehad maar het is dan ook geen joekel van een tattoo.Ik vind dat je vandaag de dag een tattoo moet kunnen hebben die zichtbaar is in wat voor functie dan ook maargoed daar denkt natuurlijk niet iedereen zo over.Je moet er dus goed over nadenken wat je wil met werk enzo.Je kan natuurlijk gewoon lange mouwen aan doen maar of je dat ook wil als het 30graden is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:03 schreef snucky het volgende:
Het helpt zeker niet bij banen waarvoor representativiteit vereist is, omdat ze je daar gewoon zo anoniem en grijs mogelijk willen hebben. Je zou lange mouwen aan kunnen doen, wat vrij kut is met een goede 30 graden buiten, en vaak helpt het als je dat zélf al aan geeft bij eventuele moeilijke blikken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:03 schreef snucky het volgende:
De pijn valt wel mee en je kn natuurlijk gepaste kleding dragen als je niet wilt dat iemand het ziet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:03 schreef snucky het volgende:
Al een beetje mee lopen te spelen. Alleen zijn mijn paintskills ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:
wat wil je laten zetten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:07 schreef birdydontfly het volgende:
Heeft iemand enig idee of ze bij bodycult in Amsterdam ook permanente make up zetten?
En hoe goed zijn ze daar sowieso? Met 'gewone' tattoos?
Binnekort mijn eerste kleintje laten zetten. Ik wil al heel lang een behoorlijk grote maar dat durf ik nog niet
zo goed haha, dus ik begin klein
Tribaldolfijntjesmetzwaluwvleugelsenkersjesinhunpootjeseneenkleinvlaggetjemetmoedereropinhunbekkie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:17 schreef HAL9000S het volgende:
Wat zijn in hemelsnaam 'gewone' tattoo's?
daarmee bedoelde ik niet-permanente-make-up tattoo, aangezien ik het daar daarvoor over had. ja beetje onsamenhangende comment of nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:17 schreef HAL9000S het volgende:
Wat zijn in hemelsnaam 'gewone' tattoo's?
Bestaatnietklaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:32 schreef birdydontfly het volgende:
niet-permanente-make-up tattoo
hahah dude, lees nou nog eens. je snapt heus wel wat ik bedoel.quote:
Misschien heb ik nog een kop koffie nodig, maar ik snapnietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:21 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
hahah dude, lees nou nog eens. je snapt heus wel wat ik bedoel.
*kop koffie aangeeft... Hij bedoelt waarschijnlijk alle tattoo's die niet als lijntje rond ogen of lippen gezet zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:14 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog een kop koffie nodig, maar ik snapniet
Oooooooooooh... zo! Tis trouwens een zij geloof ik, dat dan weer welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
*kop koffie aangeeft... Hij bedoelt waarschijnlijk alle tattoo's die niet als lijntje rond ogen of lippen gezet zijn
Dat bedoelde ik jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Oooooooooooh... zo! Tis trouwens een zij geloof ik, dat dan weer wel
hoe kun je nou korstjes erop krijgen...?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:42 schreef hierissieweer het volgende:
Ik begin te vervellen! Wat me alleen opvalt is dat mijn kuit mooie gladde korsten heeft en veel makkelijke geneest en mijn onderarm dikkere korsten vormt en dat ik die ook meer voel....
omdat een nieuwe tatt een wond is, dus komt er ook een korst opquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:41 schreef Uncle het volgende:
[..]
hoe kun je nou korstjes erop krijgen...?
ja dat snap ik ook wel...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:35 schreef saaw het volgende:
[..]
omdat een nieuwe tatt een wond is, dus komt er ook een korst op
Je kan korstjes niet voorkomen, het is en blijft een wond. Wat je wel kan voorkomen is dat de korst hard wordt door het goed in te smeren met vaseline oid, zodat het zacht blijft en de wond dus mooi heelt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:30 schreef Uncle het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook wel...![]()
maar het idee is dus dat je het zo goed insmeert dat er geen korstjes op komenals je korstjes voorkomt dan gaat het genezingsproces veel beter en wordt je tattoo een stuk mooier!
het is juist de bedoeling om zo een dun mogelijk laagje op te smeren als je dik gaat smeren krijgt je huid geen adem en krijg je dus dikke korsten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je kan korstjes niet voorkomen, het is en blijft een wond. Wat je wel kan voorkomen is dat de korst hard wordt door het goed in te smeren met vaseline oid, zodat het zacht blijft en de wond dus mooi heelt.
Ook nooit gehadquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:08 schreef n0a het volgende:
Ik heb helemaal geen korsten gehad bij de 2 sessies van mijn sleeve. Denk ook niet dat het de bedoeling is.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaatquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ook nooit gehad
Gisteren de 5e sessie gehad en het was de beste en langste die ik tot nu toe heb gehad! Van 13.00 tot 17.30Ik ben wel helemaal kapot nu, voelt alsof mijn hele rug is bewerkt met messen
maar nog even en ik ben klaar!!
M'n 2de (en laatste) sessie duurde zo'n 4 uur. Lange zit maar daarmee was ik wel gelijk klaar. Nu sparen om em te laten verlengen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ook nooit gehad
Gisteren de 5e sessie gehad en het was de beste en langste die ik tot nu toe heb gehad! Van 13.00 tot 17.30Ik ben wel helemaal kapot nu, voelt alsof mijn hele rug is bewerkt met messen
Waarom zou dat in hemelsnaam raar zijn? Als je weet dat dragon goed is dan ga je toch geen risico nemen om een andere te zoeken alleen omdat Dragon in Eindhoven zit? En darbij denk ik dat het ze geen fuck uitmaakt, zo professioneel schat ik ze wel in iig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:29 schreef Samcali het volgende:
Ben de vorige keer bij Dragon in Eindhoven geweest, prima ervaringen mee. Nu wil ik echter een VVV-Venlo logo laten zetten, en vind het een beetje raar om dat in Eindhoven te laten doen. Iemand ervaring met tattoo shops in Venlo? (Wild Things of Tattoo Ron bijvoorbeeld)
4,5 uur aan een stuk door? Netjes!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ook nooit gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |