Heb je al een foto? Die voorbeelden die je in het vorige topic postte waren erg mooi.quote:Op vrijdag 9 november 2007 06:45 schreef HAL9000S het volgende:
Ik word HELEMAAL gek van de jeuk op dit moment, ben als een gek op m'n nieuwe tattoo aan het blazenZaterdag weer terug om mijn arm af te maken.
het komt van het scheren in combinatie met de alcoholspul die er vervolgens veelvuldig oveheen is gegaan. Het is nu aan het helen, maar het jeukt enorm. Van de tattoo daar heb ik geen last!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Schurende of knellende kleding? Allergische reactie op je zalf? Te dik gesmeerd? Iets ingekomen en een beginnende ontsteking? Wij kunnen het niet ruiken vanaf hier, dus ga bij zulke vragen altijd langs je tattooeerder! Tenzij het een eikel is, dan wordt het tijd om naar een andere te gaan.
-edit- Hij staat er pas sinds gisteren.. Verwacht niet dat je huid gelijk vrolijken blij is. -edit-
Waarom moet een goeie in de buurt zitten? Als het voor altijd op je lijf zit lijkt het me niet belangrijk dat ie dichtbij zit.quote:Op maandag 12 november 2007 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn echt hele goede tattoshops in omgeving Rottrdam?
Daar heb ik mijn tweede tattoo inderdaad laten zetten.quote:Op maandag 12 november 2007 13:02 schreef Igraine het volgende:
Tattoo Jan is ook ok, in Rotterdam. Zit op de goudsesingel.
Ik zie wel wat schatje bedoelt, de rechterhand heeft nogal rare lange vingers als je het denkbeeldig door zou trekken hahaquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:13 schreef HAL9000S het volgende:
In verhouding met de linker bedoel je? Dat lijkt idd zo op de foto, hij ziet er een stuk groter uit maar dat ligt aan de foto's. De mouwen waar de handen uit komen staan perfect symmetrisch tov elkaar op m'n pols, maar van de linkerhand zie je hem niet op allebei de pics omdat m'n arm wat gedraait is.
Er zit een verschil tussen een kleintje en een grote.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:25 schreef Uncle het volgende:
pfff... niet echt mijn stijl maar ja, dat houdt je toch wel.
Wat is minder begrijp is dat ik heb anderhalf jaar nagedacht over een heel kleintje op mijn enkel, en jij doet tijdens het zetten nog van ontwerp veranderen...(maar ja, er zijn ook mensen die hun artist het laten verzinnen...)
Juist... jij snapt 'm. Ik heb 2 jaar rondgelopen met verschillende ideen na mijn eerste grote tattoo (complete sleeve rechterarm), en mede dankzij de creativiteit van de artiest zelf heeft dit een concrete vorm aangenomen. Met die tattoo als eindresultaat.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een kleintje en een grote.
Mijn rugstuk veranderd per gesprek met de artiest, omdat het gaande weg vorm gaat krijgen en dergelijke.
Natuurlijk moet dat niet maar als er toch een goeie in de buurt zit waarom dan moeilijk doen!quote:Op maandag 12 november 2007 11:47 schreef n0a het volgende:
[..]
Waarom moet een goeie in de buurt zitten? Als het voor altijd op je lijf zit lijkt het me niet belangrijk dat ie dichtbij zit.
Goeie in Rotterdam, inkstitution en lux altera.
Woohoo, eindelijk weer eens iets vets.quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:20 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag is m'n tattoo afgemaakt en eindelijk heb ik wat pics. 't Is niet echt iets geworden wat ik in gedachten had maargoed..
Volgende week Vrijdag word de mijnes ingekleurd..quote:Op woensdag 14 november 2007 20:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Woohoo, eindelijk weer eens iets vets.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |