Kurt is nog bij de tijd!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:39 schreef Gert het volgende:
Check.
En het is ook november en geen novemer.
Ze waren te vroegquote:Op woensdag 7 november 2007 19:23 schreef Nostalgist het volgende:
SL beelden.....
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Hé Hallo ? waar zijn jullie ?
De hoorn was van de draad afgebroken.....quote:Op woensdag 7 november 2007 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, waar heb je 't over (telefoon kapot
).
Die fight was cool.
Hopelijk komt dat nog; maar het zal wel niet.....quote:Op woensdag 7 november 2007 19:27 schreef pullup het volgende:
Is dit gesprek tussen Amanda en Brian zo neergezet om direct ze terug te pakken of mogen we die knokpartij tussen die twee helemaal niet zien![]()
Beelden gemaakt tijdens een Stream Lockquote:
Yup.... De Brian-groupie gelooft alles wat haar meester zegt....quote:Op woensdag 7 november 2007 19:32 schreef Ole het volgende:
Zegt (schreeuwde) Naad nou dat Brian het niet opzettelijk deed?![]()
Ze ging compleet door het lint hierover tegen Dennis.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:32 schreef Ole het volgende:
Zegt (schreeuwde) Naad nou dat Brian het niet opzettelijk deed?![]()
Ik kan maar 1 ding tegelijk, na de uitzending je link bekijkenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:38 schreef Nostalgist het volgende:
Holy Canoly ben nog onder de indruk van de beelden....
wie weet valt het samen.... het was de preview van de uitzending.....quote:Op woensdag 7 november 2007 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 ding tegelijk, na de uitzending je link bekijken.
Dat plan heb ik ookquote:Op woensdag 7 november 2007 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 ding tegelijk, na de uitzending je link bekijken.
Ja die was geweldig!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:46 schreef pullup het volgende:
Amanda: Dat is het risico als je hier staat![]()
Dat, en aangifte doen......quote:Op woensdag 7 november 2007 19:46 schreef Sanne het volgende:
Kan iemand het Riagg bellen? Dat is toch niet normaal meer zoals die malloot reageert???
Hear Hear !quote:Op woensdag 7 november 2007 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow dat filmpje
Brian deed wel heel eng, met een enge stem, ingehouden woede, doodeng, nog enger dan zijn fysiek gedrag.
Hij moet echt exit.
daar moet ik inloggenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Geknipte beelden.....
Zie mijn eerdere link......
morgen beelden van de streamlockquote:Op woensdag 7 november 2007 19:50 schreef Ole het volgende:
tjeemig morgen nog erger
Of zijn ze op een ramkoers, dat het programma volgende week per direct van de buis kan?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:51 schreef Sanne het volgende:
Waar heeft Brainless in hemelsnaam al deze bescherming aan verdiend, dat hij hier mee wegkomt? Ik begrijp er echt niets meer van!
Aan de kijkcijfersquote:Op woensdag 7 november 2007 19:51 schreef Sanne het volgende:
Waar heeft Brainless in hemelsnaam al deze bescherming aan verdiend, dat hij hier mee wegkomt? Ik begrijp er echt niets meer van!
Dit is toch te gek voor woorden.....quote:Op woensdag 7 november 2007 19:51 schreef Sanne het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |