quote:Op woensdag 7 november 2007 18:23 schreef SCH het volgende:
als dit is verholpe*n ga ikd e finse scholier uithagen *op i * edereen die* me hier z it te pesten sjimz al*s eerste* *********:*********(* *:(*******
Heeft het stekkertje van je keyboard alle puntjes nog ?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:21 schreef SCH het volgende:
v*eilige **m***o****d***us helpt niet allee*n **a***l***** *si*k nu* h*eel strak *ty***p*****e***** ******g***a*****a**t het beter maar sterretjes blijven*
Dank je voor het idee!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef SCH het volgende:
*klojos die in mijn fotoboek sterretjes gaan pos*ten zijn n*iet *****g******rappig *************
Hey, tis altijd beter dan last krijgen van je eigen sterretje !quote:Op woensdag 7 november 2007 18:26 schreef SCH het volgende:
ik**** ********k*an nog steeds gee * n* u*rls****** inbtypen**********************
Guiltyquote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef SCH het volgende:
*klojos die in mijn fotoboek sterretjes gaan pos*ten zijn n*iet *****g******rappig *************
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:29 schreef pascalheister het volgende:
SCH je moet de stekker van je toetsenbord uit je sterretje halen
* heb alleen een draadloos toetsenbord liggen nog*quote:Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef Thomass het volgende:
Heb je toevallig een ander toetsenbord bij de hand? Dat je je pc ff uitzet, die toetsenbord erin doet en hem vervolgens opstart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |