Eigenlijk moet Feyenoord dus winnen om de verschillen weer gelijk te trekken dus..quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:16 schreef Trancelocator het volgende:
Stats Klassieker in de Kuip (Eredivisie, dus zonder PO's)
[ code verwijderd ]
Doe nou niet happen!quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo een spandoek zou ook echt slaan op het soort spelers wat nu op het veld staat.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:59 schreef Pritt het volgende:
Pizza's iemand
quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:48 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ben er helaas niet bij, maar met de nodige liters bier in een café op de vroege middag zal ik mij ook wel vermaken![]()
Joden blijven toch wel de baas in Rotterdam.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Feyenoord dus winnen om de verschillen weer gelijk te trekken dus..
Interpunctie, zinsopbouw?quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:35 schreef thloreg het volgende:
oi, is er al beeldmateriaal van die druk bezochte oefentraining daar in Rotterdam-Zuid? Die training die vanmorgen volgens de supporters de spelers op het hart moest drukken dat een overwinning alles betekende komende zondag ,zelfs als dat de landstitel in de weg staat omdat de vernederingen van de afgelopen jaren in de Kuip teveel waren om als supporter dat over je heen te laten gaan
Nee man, Henk Timmer was de uitblinkerquote:Op woensdag 7 november 2007 18:11 schreef Trancelocator het volgende:
Perez was vorig seizoen de MotM
OMGquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:35 schreef thloreg het volgende:
oi, is er al beeldmateriaal van die druk bezochte oefentraining daar in Rotterdam-Zuid? Die training die vanmorgen volgens de supporters de spelers op het hart moest drukken dat een overwinning alles betekende komende zondag ,zelfs als dat de landstitel in de weg staat omdat de vernederingen van de afgelopen jaren in de Kuip teveel waren om als supporter dat over je heen te laten gaan
Ik heb wel eens gelezen dat de fans van AS Roma en Lazio Roma de stadsderby belangrijker vinden dan het kampioenschapquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OMG
Als je liever van Ajax wint dan kampioen wordt, ben je echt niet goed bij je hoofd.
Zo vaak wordt Lazio niet kampioen, dus ja.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat de fans van AS Roma en Lazio Roma de stads erby belangrijker vinden dan het kampioenschap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |