Al die "Hahahaha ajax wint wel met 10-0 hahaha !!311lolz1einz:D" reacties zijn pas onzin.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:17 schreef Jasza het volgende:
Malibu als jij is niet zoveel onzin post aub.
Het is geen blind vertrouwen hoor, ik zei daarna ook dat het dom zou zijn om alleen op Makaay te letten want we hebben wel meer scorende spelers.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:39 schreef denthemen het volgende:
Malibu, ik heb ff het vorige topic zitten lezen, maar waarom ál dat vertrouwen in Makaay? Hij heeft maar een kwart kans nodig, Heitinga kan hem niet uitschakelen etc. Hij heeft er 10 gescoord, dacht ik te lezen, 3 pingels, gewoon al 1/3 dus. Afgelopen weekend schopt hij ook 2 keer tegen de keeper met 200% kansen! Ik vind hem tegenvallen, ik snap je blinde vertrouwen niet
Maar Ajax speelt ook fantastisch kut en wisselvalligquote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef TC03 het volgende:
Ik ben bang dat we 'gewoon' weer verliezen. Feyenoord zuigt immers altijd tegen Ajax.
Neemt zijn penals al beter dan broer Konijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:39 schreef denthemen het volgende:
Malibu, ik heb ff het vorige topic zitten lezen, maar waarom ál dat vertrouwen in Makaay? Hij heeft maar een kwart kans nodig, Heitinga kan hem niet uitschakelen etc. Hij heeft er 10 gescoord, dacht ik te lezen, 3 pingels, gewoon al 1/3 dus. Afgelopen weekend schopt hij ook 2 keer tegen de keeper met 200% kansen! Ik vind hem tegenvallen, ik snap je blinde vertrouwen niet
En toch scoort Huntelaar vaker..quote:Op donderdag 8 november 2007 09:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Neemt zijn penals al beter dan broer Konijn.
Maar toch hebben wij evenveel punten als jullie.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
En toch scoort Huntelaar vaker..
Na dit weekend nog steeds denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar toch hebben wij evenveel punten als jullie.
Kun je wel eens gelijk in hebben. Van mij mag Feijenoord winnen al verwacht ik een saaie pot.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Na dit weekend nog steeds denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |