Zodoendequote:Op maandag 12 november 2007 23:35 schreef Undergod het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Utrecht?
Nu jij niet dezelfde dingen hebt besteld is het in mijn hoofd exclusiever![]()
Ik heb alleen wat korte pootjes, maar dat valt wel in te korten.quote:Volgens mij heb jij een grotere maat dan ik, dus als ie te klein is moet je het maar ff zeggen, Tis wel een mooie broek![]()
Ik huis in Ondiepquote:Op maandag 12 november 2007 23:40 schreef Undergod het volgende:
Ik resideer in Lombok![]()
Waar woon jij?
we houden iig het topic hoog
Redelijk raar.quote:Op maandag 12 november 2007 23:55 schreef Undergod het volgende:
hehe zit ik dus ff op een kaartje te kijken naar waar de hell dat is (voor de hoeren, niet voor jou), kom ik de meest onfantasieloze/nieuwbouwwijk straatnamen tegen daar.
Eerlijk zeggen, woon je in een straat met een rare naam?
Ik ga ook onder zeil zoquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:14 schreef Undergod het volgende:
ach precies hoef ik het voor alsnog niet te weten.
Ik ga nu maar eens het laptopje aan de kant leggen en eens onder mijn dekentjes kruipen.
hopelijk morgen meer nieuws over de kleertjes.
ps sorry dat ik zo laat reageer in de slowchat
Im just not cut out for it![]()
slaap lekker strakjes![]()
Ik heb geen mail gehad nee... ik wil wel bellen (doe ik dan wel op werkquote:Op maandag 12 november 2007 18:01 schreef Version1 het volgende:
Mijn pakketje is ook teruggestuurd naar de VS![]()
Heb je inmiddels al een mail teruggehad Syyton? Ik ga ff het juiste telefoonnummer proberen te vinden![]()
deze heb ik afgelopen vrijdag binnen gehad.quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:11 schreef Gizmore het volgende:
afbeelding ][
Mijn deel van de bestelling
ik vind het ook cool,maar als je het niet verwacht en je ziet 10 of wel meer gaatjes,schrik je wel ff.quote:
in de omschrijving ja. alleen die heb ik een minuut geleden pas gelezen haha. vond de trui mooi,prijs goed en dus besteld.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:26 schreef Robertje het volgende:
Staat het niet op het internet dat het een vinatagelook heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |