zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:02 schreef kookie_monster het volgende:
krijg je wss geen naheffing
ja man, maar een naheffing krijg je niet want het is via USPS verstuurd toch? als je dan een naheffing kreeg moest je die gelijk aan de postbode betalen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:46 schreef nelisb het volgende:
[..]
zou mooi zijn.
zou ik op een bestelling van 160 dollar, 40 dollar verzendkosten kwijt en geen extra naheffingen. is nog eens de moeite waard.
Er staat nog steeds "in transit" & "Package available for clearance"quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Syytön het volgende:
Dan heb je mazzel, hebben die loeders bij jouw vrachtje er wel een certificaat bij gedaan.
ja klopt via usps. perfect,geen naheffing dus!quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:26 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja man, maar een naheffing krijg je niet want het is via USPS verstuurd toch? als je dan een naheffing kreeg moest je die gelijk aan de postbode betalen.
Tyfuszooi.quote:Op maandag 12 november 2007 12:40 schreef Syytön het volgende:
nog steeds onderweg naar Albany, Ohio...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:03 schreef hmmmz het volgende:
kut, nu duurt het minimaal nog een week![]()
stelletje fucktards daar bij AnF![]()
Door hun eigen fouten dus uiteindelijk...quote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef SatanicWarrior het volgende:
dit is wel weer typisch voor een grote bestelling, op deze manier zijn we ook ooit uit hun shippinglist gegooid.![]()
ik heb geen idee hoe zo'n certificaat eruit ziet, ik heb hem nog nooit gezien bij een bestelling, en ik heb nog best wel grote bestellingen gedaan, volgens mij zeurt de douane er alleen over bij grote bestellingen en doet A&F eigenlijk standaard die dingen er niet bij.quote:Op maandag 12 november 2007 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Door hun eigen fouten dus uiteindelijk...
Zoveel moeite kan het toch niet zijn om er even zo'n certificaat bij te doen...
of zie ik iets over het hoofd?
Ik zou het ook niet weten.quote:Op maandag 12 november 2007 13:24 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe zo'n certificaat eruit ziet, ik heb hem nog nooit gezien bij een bestelling, en ik heb nog best wel grote bestellingen gedaan, volgens mij zeurt de douane er alleen over bij grote bestellingen en doet A&F eigenlijk standaard die dingen er niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |