quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Zum kotzen....VV.
15:25 - Love is still in the air!
“Waar is mijn schattie? Waar is mijn schattie?”, roept Amanda door de Villa. Wanneer ze in gesprek met Nadia is, verschijnt Brian ineens achter haar. “Schattie! Waar was je nou? Wat heb je achter je rug?”, zegt de blondine opgewekt en Brian haalt een pakje drinken te verschijn. “Aah, zo lekker!”, roept Amanda verblijdt uit. Het mag wel duidelijk zijn: dit stelletje is nog helemaal 'in love'. Een paar uur zonder elkaar is al teveel! Wat kan het toch een fijn gezicht zijn om naar een verliefd stelletje te kijken!
Een fijngeslagen gezicht dan toch zeker? Het blijft grappig (Lees: triest) hoe ze deze tough love door onze strot blijven rammen.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Zum kotzen....
Wat kan het toch een fijn gezicht zijn om naar een verliefd stelletje te kijken!
OMG, die eerste cap en dat zonder fotosoepen.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:42 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die doet het zo goed op camera!
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:42 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die doet het zo goed op camera!
De zangles van Dennix gaat hier standaard op Mute, het is niet om aan te horen. Een keer was genoeg.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:43 schreef avonne het volgende:
Is er iemand die ooit de zangles van Dennis (heeft) gevolgd?
Ik vraag me af of die zangleraar ooit gezegd heeft dat hij moet kappen met die lange uithalen.
Maar het gaat me te ver om zelf daarvoor het geluid aan te zetten
Ik heb een toetoetoeter op mijn waterscooterquote:
Is het ook niet meer een showcase voor de leraar? Als ik even unmute hoor ik altijd Rob zingen.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:46 schreef noekje het volgende:
Ik luister wel.
Af en toe zit hij er flink naast hoor. Dat merkt hij dan zelf ook want dan gaan de beginpunten van zijn wenbrauwen tikkertje spelen.
schattie, het is weer een grapquote:Op woensdag 7 november 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een fijngeslagen gezicht dan toch zeker? Het blijft grappig (Lees: triest) hoe ze deze tough love door onze strot blijven rammen.
Gelukkig wel zeg.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het ook niet meer een showcase voor de leraar? Als ik even unmute hoor ik altijd Rob zingen.![]()
Volgens mij is de zangleraar juist verzot op lange uithalen..... Hij is operazangerquote:Op woensdag 7 november 2007 15:43 schreef avonne het volgende:
Is er iemand die ooit de zangles van Dennis (heeft) gevolgd?
Ik vraag me af of die zangleraar ooit gezegd heeft dat hij moet kappen met die lange uithalen.
Maar het gaat me te ver om zelf daarvoor het geluid aan te zetten
Ik ben blij dat we jou hebben om de dieperliggende betekenissen van de VV-teksten te ontleden. Het is gewoon een stel filosofen, daar!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:48 schreef avonne het volgende:
schattie, het is weer een grap
Een fijn gezicht = One Fine Face
Liedje van Elmo en Ernie
http://members.tripod.com/Tiny_dancer/face.html
Oftewel: het is poppenkast, en kleuterachtig bovendien
Nee, zoals Nostalgist al zei. Die zangleraar zit op lange uithalen.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar zegt die leraar ook dat hij niet zo lang moet uithalen bij elke maat?
ik heb ook maar even geluisterd.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij is de zangleraar juist verzot op lange uithalen..... Hij is operazanger![]()
Het even aanhorend, haalde hij ook heel lang en heel hard uit![]()
Volledig over het paard getild.....quote:Op woensdag 7 november 2007 15:57 schreef STAP01 het volgende:
Wat is Huub irritant bezig de laatste dagen!
Ik vind ze nu bijna allemaal irritant. De enige waarbij ik me de laatste tijd niet zo erger, is Jaap. De Jaap die ik vervloekt heb. Hoe bestaat het?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:57 schreef STAP01 het volgende:
Beetje zwaar over de pis dat alles wat er vorige week is gebeurd totaal geen gevolgen voor wie dan ook heeft gehad.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:57 schreef STAP01 het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Zum kotzen....VV.
“Waar is mijn schattie? Waar is mijn schattie?”, roept Amanda door de Villa. Wanneer ze in gesprek met Nadia is, verschijnt Brian ineens achter haar. “Schattie! Waar was je nou? Wat heb je achter je rug?”, zegt de blondine opgewekt en Brian haalt een pakje drinken te verschijn. “Aah, zo lekker!”, roept Amanda verblijdt uit. Het mag wel duidelijk zijn: dit stelletje is nog helemaal 'in love'. Een paar uur zonder elkaar is al teveel! Wat kan het toch een fijn gezicht zijn om naar een verliefd stelletje te kijken!
Hij is een beetje aan het zuigen de afgelopen dagen,het vreemde is dat hij dat naar mijn mening meer naar Jaap en Lieke doet en heel slijmerig en aardig doet tegen Nadia en Amanda.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:57 schreef STAP01 het volgende:
meen je niet!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Zum kotzen....VV.
Zo lust ik er nog wel een. Zelf is hij ook regelmatig door de beveiliging verwijderd. Hij heeft alleen geen vrouwen geslagen, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:00 schreef marky het volgende:
[..]
Beetje zwaar over de pis dat alles wat er vorige week is gebeurd totaal geen gevolgen voor wie dan ook heeft gehad.
Ze zitten nu op de bank met St. Brian....roddelen over Huub.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Zijn Brian en Amanda bij de productie?
Misschien moeten de sms-ers voor Huub daar maar eens mee stoppen. Alles is anti Huub. Laat Brian (en dus ook feboquote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Zum kotzen....VV.
Lijkt mij meer een poging om te laten zien dat Huub heel slecht is, en dat heilige Brian alle lookies lief heeft als zijn eigen kinderen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:09 schreef Nostalgist het volgende:
Zoooo; Brian klapt even uit de school met uitspraken over Huub, en we hebben een SW.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |