*vinkje zet*quote:Op donderdag 8 november 2007 15:38 schreef Jarno het volgende:
Kennelijk het donderdagmiddaggevoel.
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
djezus, het is wel raak sinds fruitmans weer terug is in nederland he.
Ik ken het, maar k heb nog nooit Knut voor me gezien die een unabrow eruit perste!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]Fruitmans
Veeldinsdagmorgen gevoel is goed voor je fantasie, kennelijk
Ik kan het ook niet aanraden, Jquote:Op donderdag 8 november 2007 15:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik ken het, maar k heb nog nooit Knut voor me gezien die een unabrow eruit perste!
Ik kan me niet herinneren of knut een vagina had eigenlijkquote:Op donderdag 8 november 2007 15:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zou dat kriebelen, zon staalborstel door je vagina heen?
Au.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren of knut een vagina had eigenlijk
Voel je gemakkelijker bij het idee dat Knut wele en vagina heeft, J?quote:
dat wordt een tijdje geen spannende dingen meer in bed denk ik... krijg al pijn als ik moet denken aan r's droom en poepen tegelijk...quote:
Hoiquote:Op donderdag 8 november 2007 16:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voel je gemakkelijker bij het idee dat Knut wele en vagina heeft, J?
Ow, en hoi![]()
Toch knap dat ie Silmarwen bezwangerd heeft dan eigenlijkquote:Op donderdag 8 november 2007 16:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoi. Maarehh, ik denk gewoon niet aan knut´s eventuele geslachtsdelen, zover mij aangaat is hij even zwaar geschapen als Ken van Barbie. En daar hou ik het bij.
Hij heeft gewoon een nieuwe pop gekocht.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toch knap dat ie Silmarwen bezwangerd heeft dan eigenlijk
Een kleine Knut?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:34 schreef GI het volgende:
Zou het zijn omdat mijn vrouw zwanger is ?
Heeft Knut ADHD dan?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:22 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Een kleine Knut?
Ik hoop voor je dat de kleine geen aanleg voor ADHD gaat hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |