Zeker, verse van de bakker!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:49 schreef miodzio het volgende:
Puddingbroodjes FTW
Ik ben het niet waard hoor!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:47 schreef thloreg het volgende:
Loop je zojuist ff de AH binnen om de voorraadkast weer aan te vullen zie je van die overheerlijk voorverpakte Berlinerbollen liggen met een laag poedersuiker erop en..in de aanbieding!
Wat blijft dat spul toch heerlijk,vooral als je erin bijt en die heerlijke jam langs je mondhoeken voelt lopen.
En weet je wat nog lekkerder is? Dat er 4 in een doos zitten!
[ afbeelding ]
AH Berlinerbollen. Je bent het waard
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:47 schreef thloreg het volgende:
Loop je zojuist ff de AH binnen om de voorraadkast weer aan te vullen zie je van die overheerlijk voorverpakte Berlinerbollen liggen met een laag poedersuiker erop en..in de aanbieding!
Wat blijft dat spul toch heerlijk,vooral als je erin bijt en die heerlijke jam langs je mondhoeken voelt lopen.
En weet je wat nog lekkerder is? Dat er 4 in een doos zitten!
[ afbeelding ]
AH Berlinerbollen. Je bent het waard
nb: Ik moest en zou in eentje happen voordat de foto werd gemaakt omdat ik trek had.
ja alle mensen in berlijn zijn worstjesquote:Op woensdag 7 november 2007 21:37 schreef zomaareennaam het volgende:
Berliners zijn toch worstjes? Waarom zit in een berliner bol dan jam?
idd dat is geen berlinerbol, in een berlinerbol zit gele room, dit is een verkapte sconequote:
Dat klopt niet.In een berlinerbol zit meestal jam.Alleen verschilt dat per regio wat voor jam.Je hebt ze ook met vanillecreme maar dat zijn niet de originele.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd dat is geen berlinerbol, in een berlinerbol zit gele room, dit is een verkapte scone
domme mensen hebben altijd water in de mond!quote:Op donderdag 8 november 2007 01:56 schreef Thieske het volgende:
Ik had dit topic niet moeten openen. Water in m'n mond nu.![]()
Ga je me nu stalken?quote:Op donderdag 8 november 2007 01:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
domme mensen hebben altijd water in de mond!
![]()
En die weer terug op de toonbank doen.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:47 schreef thloreg het volgende:
nb: Ik moest en zou in eentje happen voordat de foto werd gemaakt omdat ik trek had.
^^ zkr goed te doen, kwam ze laatst tegen in de c1000 was weer ffe geleden dat ik ze gegeten had. Nog steeds goed te doenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Je hebt ze ook als miniberliner in een sixpack.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |