Okee. Maar dan wel in de regio lijkt me. Maar waar? Capelle oid?quote:Op zaterdag 13 september 2008 03:48 schreef Mindlight het volgende:
Ja, Kelder ontkende zeer duidelijk toen ik het hem vroeg, maar ik zou er persoonlijk niet zeer negatief tegenover staan.
Er is toch niets mis mee om af en toe een speler te huren? Ik bedoel, het hoeft natuurlijk zeker geen Feyenoord 2 te worden in Kralingen, maar Mulder een jaartje in het doel voor ongetwijfeld (vrijwel) geen geld is een prima move van Excelsior (en Feyenoord).quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:06 schreef Mindlight het volgende:
Natuurlijk ken ik William RijsdijkHij mij ook wel...
Maar jong Excelsior draait idd nog niet super. De beste spelers van vorig jaar zitten nu bij het eerste en kunnen daar de kar dus niet meer trekken. Ach, en liever het eerste dat top presteert dan het tweede natuurlijk.
Over Mulder, ik was er absoluut niet blij mee dat hij kwam, puur omdat ik geen Feijenoord huurlingen hoef in principe, maar die jongen is super getalenteerd. Hij heeft zich binnen 1-2 wedstrijden compleet aangepast, en doet Graafland vergeten op deze manier. Beste keeper (vooralsnog) die we de laatste 10 jaar gehad hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |