abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61594701
Ja, Kelder ontkende zeer duidelijk toen ik het hem vroeg, maar ik zou er persoonlijk niet zeer negatief tegenover staan.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_61597542
Gefeliciteerd met de periodetitel, het is een begin.

Zou mooi zijn als jullie meteen weer terugkeren in de Eredivsie
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61608270
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 03:48 schreef Mindlight het volgende:
Ja, Kelder ontkende zeer duidelijk toen ik het hem vroeg, maar ik zou er persoonlijk niet zeer negatief tegenover staan.
Okee. Maar dan wel in de regio lijkt me. Maar waar? Capelle oid?

Feli met de periode!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61653104
Toch knap om direct een periodetitel te winnen en toch een aantal (op papier) aardige teams achter je te laten. Nu hopen dat ze het vol weten te houden.
pi_61665031
Voorlopig ziet het er super uit. Geen enkel probleem vanavond tegen GAE, en wederom erg matig spel. Als dit team gaat draaien worden we kampioen, dat kan niet missen.

En qua verhuizing, tsja Gouda zou een optie kunnen zijn, of Nieuwerkerk, maar dat is dus allemaal niet aan de orde.
pi_61679914
Mooi, want ik vind dat Woudenstein juist wel iets heeft. Moet gewoon blijven eigenlijk!

Het gaat wel erg goed in elk geval met Excelsior. Jong Excelsior draait nog niet zo, maar dat zal vast ook wel gaan verbeteren als dat team een beetje is ingespeeld.

Overigens, ken jij William Rijsdijk?
www.thuisuiteten.nl
pi_61679929
Hoe doet Mulder het?
pi_61680427
Natuurlijk ken ik William Rijsdijk Hij mij ook wel...

Maar jong Excelsior draait idd nog niet super. De beste spelers van vorig jaar zitten nu bij het eerste en kunnen daar de kar dus niet meer trekken. Ach, en liever het eerste dat top presteert dan het tweede natuurlijk.

Over Mulder, ik was er absoluut niet blij mee dat hij kwam, puur omdat ik geen Feijenoord huurlingen hoef in principe, maar die jongen is super getalenteerd. Hij heeft zich binnen 1-2 wedstrijden compleet aangepast, en doet Graafland vergeten op deze manier. Beste keeper (vooralsnog) die we de laatste 10 jaar gehad hebben.
pi_61706248
Okee, leuk! William is nu trainer van ASWH 3. Had hem geïnterviewd voor de presentatiegids, toen vertelde hij al het nodige over Excelsior en zijn ambitie er ooit nog eens te gaan trainen. Prima kerel!

Jong Excelsior heeft op zich met jongens als Mossaoui, Benard, De Lange en Bergkamp aardige spelers. Maar vorig jaar vond ik ze toch wat sterker, hoewel veel van die jongens inmiddels vertrokken zijn naar amateurclubs.

Ga je volgende week nog naar de Bataven?

[ Bericht 5% gewijzigd door methodmich op 17-09-2008 17:37:00 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_61710950
Waarschijnlijk wel, als het te plooien valt met m'n werk, die pot begint namelijk al om 17 uur. Onder voorbehoud dus.

Tsja en het huidige tweede loopt over van het talent, dus de komende jaren komt dat echt wel goed.
pi_61736955
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:06 schreef Mindlight het volgende:
Natuurlijk ken ik William Rijsdijk Hij mij ook wel...

Maar jong Excelsior draait idd nog niet super. De beste spelers van vorig jaar zitten nu bij het eerste en kunnen daar de kar dus niet meer trekken. Ach, en liever het eerste dat top presteert dan het tweede natuurlijk.

Over Mulder, ik was er absoluut niet blij mee dat hij kwam, puur omdat ik geen Feijenoord huurlingen hoef in principe, maar die jongen is super getalenteerd. Hij heeft zich binnen 1-2 wedstrijden compleet aangepast, en doet Graafland vergeten op deze manier. Beste keeper (vooralsnog) die we de laatste 10 jaar gehad hebben.
Er is toch niets mis mee om af en toe een speler te huren? Ik bedoel, het hoeft natuurlijk zeker geen Feyenoord 2 te worden in Kralingen, maar Mulder een jaartje in het doel voor ongetwijfeld (vrijwel) geen geld is een prima move van Excelsior (en Feyenoord).
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_64616433
Het samenwerkingsverband met Feyenoord stopt dus.

En het laatste nieuws over Excelsior is dat Johan Voskamp na dit seizoen weg wil. Zijn contract loopt dan af. Zelf hoopt hij op de eredivisie. Ik vrees dat hij zijn hand overspeelt. De laatste seizoenen deed hij het toch vooral goed als invaller volgens mij? Dit seizoen kan hij het als onbetwiste nummer één in de spits totaal niet laten zien...
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:55:29 #213
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_64845772
Ja precies, maar Simon is al druk bezig om ons bij andere clubs te hoereren... Dit zal waarschijnlijk niet lukken dus dan zijn we eindelijk écht zelfstandig.

Voskamp is enorm dom bezig met dit soort uitspraken. Hij mag gezien zijn niveau dit seizoen blij zijn als hij een contractverlenging aangeboden zou krijgen, en op een niveau hoger valt hij alleen maar harder door de mand. Als invaller is hij goed, als basisspeler dramatisch.
pi_65002803
Arsenio Halfhuid ook vertrokken, naar Aston Villa. Tja, ben benieuwd. Grote kans dat hij binnen enkele jaren weer anoniem terugkeert, maar wie weet. Hij is wel groot en sterk, daar houden ze wel van in Engeland.

Tester Guyon Fernandez bevalt goed, begreep ik. Mohammed Faouzi is ook op proef. Ze willen Fernandez halen. Zie ook http://www.ad.nl/rotterda(...)r_wil_Fernandez.html
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:31:03 #215
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_65004214
Ja inderdaad, ik heb hoop op beiden.

Voskamp zo goed als rond met Sparta, strik eromheen en afleveren zou ik zeggen.
pi_65043974
Excelsior haalt Faouzi

Faouzi dus verrassend genoeg als eerste vastgelegd.
www.thuisuiteten.nl
pi_65072081
Fernandez is nu ook definitief de komende 2,5 jaar bij ons. Goede versterkingen!
pi_65072186
Nog bijzonderheden / blessures bij jullie?
pi_65075366
Nope, Voskamp nog geschorst, maar verder iedereen erbij.

Veenstra is opgerot naar Haarlem, en Faouzi en Fernandez zullen denk ik allebei hun debuut gaan maken. Winterstop zijn we goed doorgekomen in elk geval.

En bij jullie?
pi_65075991
Trainer weg, paar geblesseerden. Nieuwe formatie / opstelling.
pi_65078256
Veenstra heeft het dus niet meer kunnen laten zien en trekt de vorig jaar bij Jong NAC ingezette dalende lijn dus door... Jammer, had er eerst nog wel aardige verwachtingen van, is wel een echte linksbuiten.

Fernandez ken ik niet goed, maar hopelijk kan hij gaan verrassen!

Aanvallende mutaties Excelsior
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 15 januari 2009 @ 20:22:22 #222
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_65084493
Kut Excelsior.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:26:33 #223
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_65104794
3x in 1 seizoen winnen van FCDB is haalbare kaart dit jaar.

Toch nog wel wat slecht nieuws: Van Dieren is nog geschorst las ik net, Braber onzeker, Alisic ziek, Benard geblesseerd, Rojer nog niet fit genoeg.
pi_65120287
Waardoor de kans op het debuut van Fernandez en Faouzi dus groter wordt of is de papierwinkel nog niet in orde?

We zullen het vast zien vanavond... Hup Guldener!
www.thuisuiteten.nl
pi_65133293
Ik vond die nummer elf, Tjeerd Korf?? wel heel aardig. Met name de eerste helft dan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')