Bandjar heeft een paar jaar terug ook in Jong Feye gespeeld.quote:
Uhh ja maar dat zal morgen of vrijdag worden denk ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bandjar heeft een paar jaar terug ook in Jong Feye gespeeld.
Sardar is trouwens best goed voor een club in de JL en misschien op termijn eredivisie, maar niet voor Feye idd.
Mindlight, ga je nog een Excelsior-tussenrapport maken in het topic?
quote:Van Steensel: ‘Wegrammen en beuk erin’
Excelsior-verdediger Leen van Steensel heeft vanavond in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht alle reden om zich te willen bewijzen. Niet alleen speelde hij liefst zeven jaar voor de club uit de Domstad, de 23-jarige bikkelaar weet bovendien maar al te goed dat zijn huidige werkgever op zoek is naar versterking voor zijn positie.
WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM
Dat Excelsior zich in de winterstop wil versterken met een centrale verdediger, vindt Van Steensel niet zo vreemd. ,,Dat is logisch,’’ zegt de geboren Rotterdammer. ,,We hebben al 42 goals tegen en er zijn nogal wat spelers voor die positie geblesseerd.’’
Minder begrip heeft Van Steensel echter voor het feit dat de keuze van zijn club is gevallen op de pas 19-jarige NAC-verdediger Aykut Demir. ,,Haal dan iemand met ervaring. Met Koen Stam en Daan Bovenberg hebben we al jonge verdedigers in huis en ik ben zelf ook nog maar 23. Demir zat twee weken geleden tegen ons niet eens op de bank bij NAC. Maar goed, de trainer kent hem en zal wel weten wat hij kan.’’
Van Steensel heeft nog niet zo heel veel gelegenheid gehad om trainer Ton Lokhoff van zijn kwaliteiten te overtuigen.
De stopper, overgenomen van FC Utrecht, dat hem had uitgeleend aan het Duitse Carl Zeiss Jena, raakte bij zijn nieuwe club al snel geblesseerd. Sinds hij hersteld is van een knieoperatie, heeft hij de wind mee.
Door blessures van René van Dieren en Koen Stam stond hij de laatste drie wedstrijden in de basis. ,,Dat is voor mij een mijlpaal. Bij FC Utrecht heb ik nooit zo vaak achter elkaar gespeeld. Tegen Roda JC was ik ziek en raakte ik mijn basisplaats kwijt. Nu heb ik weer geluk met blessures. Zo werkt het.’’
De fans hebben wel waardering voor de no-nonsense aanpak van Van Steensel, die zowel tegen NAC als tegen Ajax werd gekozen tot man van de wedstrijd. ,,Lekker ballen wegrammen en de beuk erin gooien, daar hou ik wel van,’’ zegt hij over zijn manier van spelen. ,,Ik hoop dat we tegen FC Utrecht hetzelfde kunnen brengen als tegen Ajax. Ik wil daar wat moois laten zien. Voor mij persoonlijk is het een leuke wedstrijd, want ik spreek nog veel spelers van Utrecht. Wie weet zit er nog een stunt in.’’
Denk het niet. Tijdens Excelsior - Heracles dit seizoen kon ik gewoon voor de wedstrijd kaartjes kopen zonder ook maar iets te hoeven laten zien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:08 schreef DarkShine het volgende:
Is er clubcard verplichting voor jullie vakken zondag?
Die namen die jij noemt hebben toch allemaal een contract? Braber, Guldener, Alisic en Korf tot 2009, Bovenberg tot 2010... Alleen Koolwijk mogelijk niet.quote:Op zondag 30 december 2007 18:37 schreef Mindlight het volgende:
Tsja, 80 minuten waren we de mindere, en daarna kreeg Excelsior ineens de geest. Wat een kansen nog zeg aan het einde
Maar dat team van vanmiddag sloeg wel alles, ik denk dat we een recordaantal spelers zonder contract bij de selectie hadden, aangezien iedereen geblesseerd/ziek is.
Braber (spits) rechtsback
Bovenberg in de basis
Koolwijk in de basis
En verder namen als v. Guldener, Alisic, Korf.
Al met al knap gestreden en jammer van de verliespartij, voor m'n gevoel was 2-2 terechter geweest.
Ja die kan zeker wel voetballen, krijgt maar erg weinig kansen, maar gisteren een meesterzet om hem vanaf het begin te laten spelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede pot voetbal gisteren hoor.
Die van Guldener oid is een leuke voetballer. Wel net zo'n domme uitstraling als Hofs, maar het ventje kan wel voetballen.
Hoe kan jij nou zoiets zeggen na 2004?quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:27 schreef Mindlight het volgende:
maar hoeveelheid doelpunten maken niet zoveel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |