Je kan bij je profiel ook 300 posts per pagina doen, als je dat liever hebt.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef Waris7 het volgende:
Lekker om dit weer te moeten posten in zo'n onoverzichtelijk topic met 10 of meer pagina's.![]()
Ook niet erg overzichtelijk, maar toch bedankt voor de tip.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je kan bij je profiel ook 300 posts per pagina doen, als je dat liever hebt.
Als prijs de overweging is, blijf dan lekker wegquote:Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef Waris7 het volgende:
Lekker om dit weer te moeten posten in zo'n onoverzichtelijk topic met 10 of meer pagina's.![]()
Maar goed, ik overweeg dus een seizoenkaart te halen van de oudpapierclub. Ze moeten tegenwoordig niet al te duur meer zijn lijkt me.
En Kevin Vink is trouwens KEI- en KEIhard ^_^
Vinkie komt van Excelsior Maassluis en zat inderdaad enige tijd bij Sparta, maar niet zo lang. Doorgebroken in het seizoen 2005/06, zou toen voor dik geld naar DOTO gaan, maar kreeg toen de kans bij RKC. Maakte in het Nederlands amateurelftal ooit een fantastische goal tegen het Oranje dat het toernooi van Toulon zou gaan spelen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Als prijs de overweging is, blijf dan lekker weg![]()
Vink is idd erg cool, past prima bij onze club. Volgens mij heeft hij zijn opleiding bij Sparta gehad.
Zo bedoelde ik het niet. Ik wil Excelsior een beetje steunen, maar ik ben te brak om een prijs te leggen voor een seizoenkaart zoals die tegenwoordig door de grotere Eredivisieclubs gerekend wordt. (postbode TNT jeweet zelfquote:Op maandag 16 februari 2009 16:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Als prijs de overweging is, blijf dan lekker weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |