O.quote:
Heb ik allang gezien johquote:
Prima!quote:
Ah, jij had het dus nog niet gezien...quote:
I know...quote:Op woensdag 7 november 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik allang gezien joh
Zal er zo eens posten![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, jij had het dus nog niet gezien... [afbeelding]
[..]
I know... [afbeelding]
Gegroet mijn liefste.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:37 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
Ghoedenaavond koffiedrinckenden menschen
Dat is wel weer even wennen zekerquote:Op woensdag 7 november 2007 20:55 schreef OA het volgende:
[..]
Prima!![]()
Vandaag was het zo druk dat ik was huiswerk heb meegenomen... Huiswerk ja!![]()
Morgen weer cursus en ik had gedacht het wel tijdens het werk te kunnen doen...![]()
Dag Antoni.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:58 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Gegroet mijn liefste.
Best wel... heb net anderhalf uur opgaven zitten maken...quote:Op woensdag 7 november 2007 20:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel weer even wennen zeker
Back to the old daysquote:Op woensdag 7 november 2007 20:59 schreef OA het volgende:
[..]
Best wel... heb net anderhalf uur opgaven zitten maken...![]()
dat doet zeer hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 20:58 schreef OA het volgende:
Ik ga zo koffie (en thee) zetten en daarna gaan we het opdrinken () en M&M's eten!
![]()
Schat, ghij oock hier?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:58 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Gegroet mijn liefste.
Gegroet heer M.quote:
Zeer zecker! Heerlijck op het rijwiel naar buiten en door de gevallen blaaderen struinen.quote:Heeft U van het herfstweer genooten heeden dag?
and I love itquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:58 schreef OA het volgende:
Ik ga zo koffie (en thee) zetten en daarna gaan we het opdrinken ( [afbeelding] ) en M&M's eten! [afbeelding]
Wis ende waarachtig.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:03 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Schat, ghij oock hier?
Heer M.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:59 schreef OA het volgende:
[..]
Best wel... heb net anderhalf uur opgaven zitten maken...![]()
Achter de persoonlijke wonderdoos als eenen braaven burger aan den arbeid geweest.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:04 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Gegroet heer M.
[..]
Zeer zecker! Heerlijck op het rijwiel naar buiten en door de gevallen blaaderen struinen.
En U?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |