quote:Op donderdag 8 november 2007 00:48 schreef Trancelocator het volgende:
Het is wel duidelijk dat het een lange weg is tot zondag.
Oersaaiíz...zZzZz![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 08:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ze een huis op m'n buik aan het bouwen waren.
Word ik wakker , kijk ik zo naar beneden , staat de eerste paal d'r al![]()
Leonardo heeft honger!quote:Leonardo: "Ik wil zo graag weer spelen"
Leonardo Vitor Santiago raakte acht maanden geleden geblesseerd aan zijn knie na een tackle van Michel Breuer. De Ajacied mikt op een snelle rentree en denkt over een paar weken weer mee te kunnen doen met Jong Ajax.
"Ik wil zo graag weer voetballen. Het is nu precies acht maanden geleden en na de operatie zeven, dus het gaat wel lekker", zegt de immer vrolijke Braziliaan. "Op de training doe ik alles mee, maar de fysio wil geen gekke dingen. Het is nog heel gevaarlijk en ik moet gewoon geduldig zijn."
"Soms irriteer ik me eraan dat ik nog niet mag spelen, omdat ik zo graag wil. Maar achteraf is dit ook het beste voor mij", weet Leo. "Volgende week mag ik een partijtje doen. Dat mag nu nog niet, maar ik wil heel graag een partijtje doen. Het geduld is bijna op."
De dribbelaar wil over enkele weken zijn rentree maken in het beloftenelftal van de Amsterdammers. "Ik wil liever vandaag dan morgen weer wedstrijden spelen, maar ik denk over drie weken. Dan begin ik met Jong Ajax", zo besluit de oud-Feyenoorder tegen AjaxTV.
Beste Reker. Als een speler pérse weg wil omdat ie ontevreden is of wat dan ook, dan gaat ie weg. Op wat voor manier dan ook. Dan kun je nog steeds blijven zeggen dat je niet van plan bent ze te verkopen, maar daar zal je speler niet gelukkiger van worden, pannekoek.quote:PSV laat Afellay en Aissati niet naar Ajax gaan
08 november 2007
Ajax kan een streep zetten door de namen van Ibrahim Afellay en Ismaïl Aissati. Beide spelers worden genoemd als mogelijke opvolger van Wesley Sneijder, maar PSV is niet van plan om de jonge middenvelders naar Amsterdam te laten gaan.
De naam van Aissati wordt er sinds de zomer in verband gebracht met Ajax. Nu Afellay ontevreden is over de nieuwe aanbieding die hij gekregen heeft van PSV, wordt echter ook hij genoemd als mogelijke opvolger van Sneijder.
Ajax kan de komst van beide spelers echter vergeten, zegt PSV-directeur Reker tegen FCUpdate.nl. "We zijn niet van plan om de concurrentie sterker te maken. En bovendien: Aissati en Afellay hebben bij ons nog gewoon contracten tot 2009 en 2010. We zijn helemaal niet van plan om ze te verkopen."
Alsjeblieft zeg, ik was net in een goed humeur.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:59 schreef Cordoba32 het volgende:
Jol wil niet naar psv... hij wil bondscoach worden..... Van Basten wordt de nieuwe coach jongens.....
Leer eens lezen.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Beste Reker. Als een speler pérse weg wil omdat ie ontevreden is of wat dan ook, dan gaat ie weg. Op wat voor manier dan ook. Dan kun je nog steeds blijven zeggen dat je niet van plan bent ze te verkopen, maar daar zal je speler niet gelukkiger van worden, pannekoek.
Niet dat ik denk dat deze 2 naar Ajax zullen komen. In een heel klein geval Aissati misschien.
HIj heeft groot gelijk en deze instelling had Ajax ook moeten hebben mbt Perez. Als ie weg wil prima, maar niet naar de concurrent.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Beste Reker. Als een speler pérse weg wil omdat ie ontevreden is of wat dan ook, dan gaat ie weg. Op wat voor manier dan ook. Dan kun je nog steeds blijven zeggen dat je niet van plan bent ze te verkopen, maar daar zal je speler niet gelukkiger van worden, pannekoek.
Niet dat ik denk dat deze 2 naar Ajax zullen komen. In een heel klein geval Aissati misschien.
quote:Op donderdag 8 november 2007 11:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leer eens lezen.
Hij wil ze niet naar ajax laten vertrekken.
Ik noem maar een gevalletje Defour, Suarez.quote:We zijn helemaal niet van plan om ze te verkopen.
Volgens mij is er al meerdere malen aangegeven dat als Aissati niet verlengt hij verkocht zal worden?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
[..]
Ik noem maar een gevalletje Defour, Suarez.
Ik herinner me nog wel meer. Trabelsi, Maxwell, De Jong.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:45 schreef Cordoba32 het volgende:
Afellay zal echt niet komen.... Aissati denk ik ook niet. Kan me nog herinneren dat psv intresse had in Vd Vaart toen hij weg zou gaan bij Ajax....
Als Ajax de enige geinteresseerde club is, net als Perez en psv afgelopen zomer, lijkt 't me vrij simpel. Dus of Ajax of behouden. En behouden zal 't er niet beter op maken. Precies gevalletje Perez dus.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij is er al meerdere malen aangegeven dat als Aissati niet verlengt hij verkocht zal worden?
Maar niet aan ajax.
Reker geeft aan dat ze niet de intentie hebben hem te verkopen, maar als er niet verlengt wordt kan PSV het zich niet veroorloven hem gratis de deur uit te laten lopen.
Afellay heeft nog een contract tot 2010 dus zo'n storm zal dat niet lopen.
Ach, als de keuze is tussen een onbekende Braziliaan of Aissati, dan kies ik toch voor die laatste. Ajax heeft nou niet bepaald een neusje voor getalenteerde Zuid-Amerikanen...quote:Op donderdag 8 november 2007 12:00 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb ze allebei liever niet.
Na de 7-0 welquote:Op donderdag 8 november 2007 12:01 schreef twi het volgende:
Nu Slavia trouwens 0-0 heeft gespeeld tegen Arsenal hoor je niemand meer hoe slecht die ploeg wel niet is.
Nee zal niet zo zijn. Maar als een, bijvoorbeeld, Twente geinteresseerd is, en Aissati ziet dat niet zo zitten en wil ten koste van alles naar Ajax, heeft psv een probleem en kan het best zo zijn dat ze hem gewoon naar Ajax laten gaan.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:55 schreef twi het volgende:
Ajax zal echt niet de enige geinteresseerde club zijn, het ligt alleen of Aissati in Nederland wil blijven of al naar het buitenland wil.
Met onze nieuwe scout wel!quote:Op donderdag 8 november 2007 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als de keuze is tussen een onbekende Braziliaan of Aissati, dan kies ik toch voor die laatste. Ajax heeft nou niet bepaald een neusje voor getalenteerde Zuid-Amerikanen...
Ja, nu ligt het ineens aan Arsenal natuurlijk. Besiktas is natuurlijk ook zo'n verschrikkelijk slechte ploeg... Het is geen excuus, maar die 7-0 was gewoon een incident.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na de 7-0 wel. En Arsenal was er toch al..
Zelfs als Aissati dan ook best naar Twente zou willen, Twente zal wellicht een miljoen kunnen geven voor hem, Ajax het vijfvoudige (gezien z'n aflopende contract).quote:Op donderdag 8 november 2007 12:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee zal niet zo zijn. Maar als een, bijvoorbeeld, Twente geinteresseerd is, en Aissati ziet dat niet zo zitten en wil ten koste van alles naar Ajax, heeft psv een probleem en kan het best zo zijn dat ze hem gewoon naar Ajax laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |