Wat een mooie buiken!! faja, die foto met de handen is heel erg cool! Webkim, ik vind die zwart-wit foto erg sjiek! donna, jeemienee!! de vorige foto was met een positieve test...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O* Insanity is heritable. You get it from your children. Ik ben wel gek, maar niet achterlijk. If you can't beat them, confuse them.
Prachtige buiken allemaal!! Ik ben een tijdje hier niet geweest om te kijken en wat een verschil met de laatste keer
Hier wat foto's van mij: Week 10 en 11: Week 12 en 13: Week 14 en 15: Week 16 en 17: Week 18 en 19; Week 20 en 21: Week 22 en 23: Week 24 en 25: Week 26 en 27: Week 28 en 29: Week 30 en 31: Week 32 en 33:
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ik heb er vandaag nog eentje gemaakt (in de spiegel, inclusief hoofd nog wel ) 39 weken... Buik veranderd niet zoveel meer, maar ik vind de foto zo eigenlijk wel leuk... daarom post ik hem toch maar Voor je het weet is die buik weg!
Ik vind het eigenlijk wel meevallen - had het gevoel dat ik bij Junah dikker was. Hij zit in ieder geval niet echt in de weg ofzo, alleen bij teennagels knippen en dat soort dingen
Ja, hij is wel heel bol, bij Junah had ik meer een puntbuik, dan lijkt hij aan de zijkant veel groter. En inderdaad geen striae, maar durf niet te vroeg te juichen, hoor vaker dat ze er nog even lekker inschieten in de laatste week
Op deze foto lig ik dus en hij zakt helemaal niet in, is echt een voetbal - ronde buik dus.