Ja hoor DeLiedje. Als je die foto's bekijkt dan kan je duidelijk zien dat ie gezakt is.
Wij hebben niet echt een babykamer ingericht, omdat we dus gewoon geen ruimte hebben voor een babykamer. De baby komt bij ons voorlopig en wanneer ze gaat verhuizen naar de kamer van onze andere dochter, dan moet er het een en ander verhuist worden om een eigen kamertje te creeeren voor onze zoon.
Ik heb helemaal over je heen gekeken Lewis, of eigenlijk niet hoog genoeg. Erg mooi rond bolletje hoor! En idd een heel leuk shirt/jurkje/ding met die bloemen!
Dankjewel allemaal voor de complimentjes! En als diegene de foto(s) wilt showen, dan zien jullie vast wel wat voorbij komen!
En natuurlijk erg gaaf al die zwangere buiken hier! Ik vind het altijd erg mooi! Mijn papa heeft ook foto's gemaakt toen ik in mn mama's buik zat en die bekijk ik nog echt vaak
Ik kan het niet laten, en stinkie heeft hem inmiddels ook gezien, die wist sowieso van niets... Ik ben vanmiddag bij bl0emetjE geweest en dit is een heel klein voorproefje van het resultaat.
Ze zei dat ze de bewerking mss nog iets zou moeten aanpassen, maar ik ben er zo trots op dat ik het gewoon niet kan laten.
Er zijn ook foto's zonder en met andere kleren aan enzo. Als er volgende week meer klaar is dan spam ik hier gewoon even door. Ik had het nl. zelf wel geprobeerd, die blote buik, maar dat wil dan niet met de zelfontspanner etc. etc.