Gewoon die foto nog een keer plaatsen in 2008quote:Op donderdag 13 december 2007 16:32 schreef LadyS het volgende:
Als je nou zorgt dat je 2008 haalt met je buik (nou ja, buik mét baby dan) dan stem ik op je bij de award van 2008!!!
Wow zeg! prachtig! En wat groot
Ik vond ook dat ik idd aardig in de buurt kwam bij een BabyS buik idd.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:32 schreef LadyS het volgende:
Als je nou zorgt dat je 2008 haalt met je buik (nou ja, buik mét baby dan) dan stem ik op je bij de award van 2008!!!
Wow zeg! prachtig! En wat groot
die van jou wint het hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vond ook dat ik idd aardig in de buurt kwam bij een BabyS buik idd.Of win jij nog steeds?
Met je buiken van toen he!Niet van nu!
quote:Op donderdag 13 december 2007 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, kan wel. Iig in vergelijking met die vorige foto, maar ik heb zelf eigenlijk juist het idee dat hij vannacht weer ietsje omhoog gekomen is. Het voelt voller boven in mijn buik zeg maar.
Het zou me bijna niet verbazen als ze me morgen vertellen dat hij weer met zijn koppie uit mijn bekken is, maar ik denk dat alleen eigenwijze Arwennekes dan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |