Jazeker ben ik lekker wat d8 jij dan!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:09 schreef zoalshetis het volgende:
Neuh... TS is gewoon een beetje vreemd
maar wel lekker.![]()
Nee, je bent een vliegtuig dat naar Engeland vliegt.quote:
Zou je denken?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, je bent een vliegtuig dat naar Engeland vliegt.
Luister: ik ben van 1990, zit op stage(het is saai), heb een bagger week achter de rug zonder internet alleen maandag was chill en nu die shit met die meid dusjah.. internet is mijn afleiding!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:13 schreef liefie_ het volgende:
Ow wacht, ik zie het al
TS is van 1990.... En het is woensdag middag he? De scholen zijn vrij en het is te koud om buiten te spelen dus gaat hij maar wat op internet rondhangen natuurlijk
bij gebrek aan avro's woesdagmiddag.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:13 schreef liefie_ het volgende:
Ow wacht, ik zie het al
TS is van 1990.... En het is woensdag middag he? De scholen zijn vrij en het is te koud om buiten te spelen dus gaat hij maar wat op internet rondhangen natuurlijk
goedzo knul. ga je nu vertellen hoe je haar gaat schaken... als eerst die lul van die engelsman uit haar hoofd is?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:15 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Luister: ik ben van 1990, zit op stage(het is saai), heb een bagger week achter de rug zonder internet alleen maandag was chill en nu die shit met die meid dusjah.. internet is mijn afleiding!![]()
Die lul van die engelse zal haar nooit en tenimmer aanrakenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goedzo knul. ga je nu vertellen hoe je haar gaat schaken... als eerst die lul van die engelsman uit haar hoofd is?
hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:18 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Die lul van die engelse zal haar nooit en tenimmer aanraken!!
Ze lult niet uit haar nek heb haar smsjes gelezen in het engels die ze stuurde naar hem en die zij terug kreeg!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:20 schreef GI het volgende:
Volgens mij lult ze uit haar nek. En probeert ze je op een schattige manier af te wijzen. Ze moet je gewoon niet man.
Toevallig ik ging m net ff melden in feedbackquote:Op woensdag 7 november 2007 13:33 schreef Bob-B het volgende:
Welk modje durft het nu nog aan te kijken of dit topic ergens heen gaat?
Haha lol xDquote:Op woensdag 7 november 2007 13:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Toevallig ik ging m net ff melden in feedback
Maja er zijn vast toch geen modjes
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Toevallig ik ging m net ff melden in feedback
Maja er zijn vast toch geen modjes
Ze was op Grand Canaria hem tegen gekomen en sinds dien hebben ze iets! ochjah.. ze zal het later wel inzien dat ze fout zat!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
geen last vanik ging gewoon samen met mijn vent naar engeland
![]()
Mijn spelling is een rampquote:Op woensdag 7 november 2007 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
het is Gran Canariazonder D
enneh..
ik ken wat vakantieliefdes die nogal lang durenmeisje in kwestie verhuist na d'r studie zelfs naar Canada.. dusseh.. doe maar
met je handje
Werkt alleen maar averechts. Hoe meer jij die jongen afkraakt, hoe meer hij in haar achting stijgt en des te vastberadener ze wordt om deze vakantieliefde vast te houden.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:25 schreef RToTheOelie het volgende:
maar uhh... neey ik laat haar wel inzien dat die jongen nix voor der is![]()
Ik kraak hem nooit af plaag haar alleen der meey en dat kan ze wel waarderenquote:Op woensdag 7 november 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Werkt alleen maar averechts. Hoe meer jij die jongen afkraakt, hoe meer hij in haar achting stijgt en des te vastberadener ze wordt om deze vakantieliefde vast te houden.
Cut your losses.
Ze heeft niet veel tijd doordeweek met school etc. ik zie haar meestal op werk en in het weekendquote:Op woensdag 7 november 2007 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
dan moet je niet achter Fok! blijven zitten, maar actie ondernemen!!!!!!!!
sjoe! weg!
ga wat nuttigs doen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |