quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef Koploperkopper het volgende:[..]
Waarom is het hele topic nog niet verwijdert dan? Mensen die denken dat zelfmoord een eenvoudige stap is.

Mensen die wat stoerepraatjes daarover hebben. "Boh, kut zelfmoordkerel, nu kom ik een uur te laat op m'n werk waar ik normaal gesproken al geen flikker uitvoer omdat ik een doornsee Fokker ben, boh boh, verdomme man, boh."
ten eerste: wat betekend 'boh'?
ten tweede: waarom zouden mensen stoere praatjes over zelfmoordpogingen hebben?
ik vind iets asociaals als in het openbaar zelfmoord plegen en honderden/duizenden mensen (die er helemaal niks mee te maken hebben ook nog) daarmee duperen nou niet echt iets om stoer over te doen, laat staan dat het de meest eenvoudige stap is die je kan maken als je zelfmoord wilt plegen

als je in het openbaar zelfmoord pleegt ken je de consequenties inmiddels wel, het gebeurd namelijk met enige regelmaat, en beslis je dus met voorbedachte asociale rade wat je anderen aan gaat doen.
ik vind een openbare zelfmoord een zelfde soort ziekheid als een zelfmoordaanslag, want denk nou zelf eens na, hoe anders is dát eigenlijk? de hoofdpersoon gaat dood als het goed is, er worden mensen door getraumatiseerd, de samenleving wordt ontwricht (in ieder geval voor even), en je probeert er een statement mee te maken.
tis eigenlijk jammer dat mensen niet meer gestraft kunnen worden als ze dood zijn.
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]
best bekeken topic, ooit[/b]