abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 november 2007 @ 23:07:43 #51
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_54443749
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Waarom is het hele topic nog niet verwijdert dan? Mensen die denken dat zelfmoord een eenvoudige stap is.

Mensen die wat stoerepraatjes daarover hebben. "Boh, kut zelfmoordkerel, nu kom ik een uur te laat op m'n werk waar ik normaal gesproken al geen flikker uitvoer omdat ik een doornsee Fokker ben, boh boh, verdomme man, boh."
Ja er word soms wel wat lollig gereageerd

Maarja dat doen we om deze topic niet een dood tintje te geven
However, het is wel vervelend als je weer vertraging hebt omdat er iemand voor de trein springt. Denk ook aan de machinist, die schrikt zich ook een end in het rond. Het is dus dubbel aso gedrag om zo een end aan je leven te maken.
Maarja het is al goed dat ze niet op de snelweg springen, want dat zou nog wel eens voor meer doden kunnen zorgen.

Dusdat.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_54443793
'Soms wat', er wordt eigenlijk alleen maar 'lollig' gereageerd in dit soort topics, en ze komen minimaal 1 keer per maand langs. Dat noem ik niet soms.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54443893
Neem dan een overdosis ofzo. Of doe het mafioso style. Polsendoorsnijden in bad
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_54444074
HAKARIIIIIIIII
  donderdag 8 november 2007 @ 11:38:43 #55
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_54451782
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Waarom is het hele topic nog niet verwijdert dan? Mensen die denken dat zelfmoord een eenvoudige stap is.

Mensen die wat stoerepraatjes daarover hebben. "Boh, kut zelfmoordkerel, nu kom ik een uur te laat op m'n werk waar ik normaal gesproken al geen flikker uitvoer omdat ik een doornsee Fokker ben, boh boh, verdomme man, boh."
ten eerste: wat betekend 'boh'?
ten tweede: waarom zouden mensen stoere praatjes over zelfmoordpogingen hebben?
ik vind iets asociaals als in het openbaar zelfmoord plegen en honderden/duizenden mensen (die er helemaal niks mee te maken hebben ook nog) daarmee duperen nou niet echt iets om stoer over te doen, laat staan dat het de meest eenvoudige stap is die je kan maken als je zelfmoord wilt plegen
als je in het openbaar zelfmoord pleegt ken je de consequenties inmiddels wel, het gebeurd namelijk met enige regelmaat, en beslis je dus met voorbedachte asociale rade wat je anderen aan gaat doen.
ik vind een openbare zelfmoord een zelfde soort ziekheid als een zelfmoordaanslag, want denk nou zelf eens na, hoe anders is dát eigenlijk? de hoofdpersoon gaat dood als het goed is, er worden mensen door getraumatiseerd, de samenleving wordt ontwricht (in ieder geval voor even), en je probeert er een statement mee te maken.
tis eigenlijk jammer dat mensen niet meer gestraft kunnen worden als ze dood zijn.
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_54451790
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:15 schreef Koploperkopper het volgende:
HAKARIIIIIIIII
Harakiri?
pi_54451811
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:38 schreef Repeat het volgende:

[..]

Harakiri?
Dat zei ik.
pi_54451830
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:38 schreef MadMarine het volgende:

[..]

ten eerste: wat betekend 'boh'?
ten tweede: waarom zouden mensen stoere praatjes over zelfmoordpogingen hebben?
ik vind iets asociaals als in het openbaar zelfmoord plegen en honderden/duizenden mensen (die er helemaal niks mee te maken hebben ook nog) daarmee duperen nou niet echt iets om stoer over te doen, laat staan dat het de meest eenvoudige stap is die je kan maken als je zelfmoord wilt plegen
als je in het openbaar zelfmoord pleegt ken je de consequenties inmiddels wel, het gebeurd namelijk met enige regelmaat, en beslis je dus met voorbedachte asociale rade wat je anderen aan gaat doen.
ik vind een openbare zelfmoord een zelfde soort ziekheid als een zelfmoordaanslag, want denk nou zelf eens na, hoe anders is dát eigenlijk? de hoofdpersoon gaat dood als het goed is, er worden mensen door getraumatiseerd, de samenleving wordt ontwricht (in ieder geval voor even), en je probeert er een statement mee te maken.
tis eigenlijk jammer dat mensen niet meer gestraft kunnen worden als ze dood zijn.
Je eerste vraag ga ik niet eens beantwoorden, die tweede vraag kun je beter aan de Fokkertjes zelf vragen.
  donderdag 8 november 2007 @ 11:41:47 #59
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_54451853
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:40 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Je eerste vraag ga ik niet eens beantwoorden, die tweede vraag kun je beter aan de Fokkertjes zelf vragen.
grappig, ik dacht dat jij daar een mening over had?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')