JIJ MISGUNT OOK IEDEREEN ALTIJD ALLES JIJ NEO-NAZI!quote:
Die lijkt op Kermit, wist je dat Kermit en Sesam Straat bewust kleine kindertjes brainwashed om een neo-conservatief denkbeeld aan te nemen!!quote:
Ik heb een paar takjes aan elkaar gebundeld, daar ga ik zo lekker mee knuffelen in mn half-gescheurde slaapzak met witte vlekken.quote:Op woensdag 7 november 2007 07:50 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe wist je dat ik sarcastisch was???? Ga ipv een boom een trein knuffelen ofzo
quote:Op woensdag 7 november 2007 07:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben hardstikke stoer vieze fascist!
Ik hoop dat je ooit van je acne af komt.quote:
Dus vandaag ga je gewoon braaf naar het UWV?quote:Op woensdag 7 november 2007 07:41 schreef OFfSprngr het volgende:
Morgen weer een volle dag met helemaal niets doen.
Lekker van mn uitkering genieten terwijl ik in mn bed lig te stinken.
Ik ga morgen maar eens een mooie grote tag hier op de muur zetten van mn kraakpandje.
NOOIT NIET, VIEZE AUTHORITAIRE MACHTSMISBRUIKER!quote:Op woensdag 7 november 2007 08:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus vandaag ga je gewoon braaf naar het UWV?
quote:
Oeps, ik quote mezelf. Nouja, ik ben toch dronken, whehehahaeeah!!!1!!1!!1!"1"1/!1./1111oneoene`inquote:Op woensdag 7 november 2007 10:27 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest heel hard hardop lachen. Niemand vond dat leuk behalve ik.
Ik lobby hier voor een ban voor de TS.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:00 schreef MosPos het volgende:
Wat een graftopic... Die kerel slaapt. Slotje
Toen ik dat las dacht ik aan Baajguardianquote:Op woensdag 7 november 2007 07:41 schreef OFfSprngr het volgende:
Lekker van mn uitkering genieten terwijl ik in mn bed lig te stinken.
Echter, dit exemplaar neemt zichzelf serieus. En dat met zwarte nagellak.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Toen ik dat las dacht ik aan Baajguardian![]()
Je hebt blijkbaar wel internet aansluiting. Loser. Beetje het systeem ondersteunen met je internetquote:Op woensdag 7 november 2007 07:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens ben ik links, zit bij de AFA, heb dreads, rij ik geen auto, nog nooit een dag gewerkt in mn leven en heb deze computer nooit terug gegeven aan een vriend van me.
Ik doe wel eens 2 dagen niet eten, ik moest gister sla eten maar ik at 5 hamburgers en ik ben hardstikke vegetarisch.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik doe vrijwilligerswerk bij Millieudefensie, ik moest juichen toen onze Volkertje Satan afknalde en ik ben hardstikke veganistisch.
VLEES IS MOORD!
Ik kan niet tegen jou schreuwen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:47 schreef moemoe het volgende:
Ik vind je nog altijd schattig OFfSprngr.
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:09 schreef Tmaatje het volgende:
Yo proletariėr , vergeet je joint niet, een tevreden roker is geen onruststoker...
Ga je morgen ook in je bed blijven rotten?quote:Op donderdag 8 november 2007 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik weet niet wat jullie gaan doen ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |