Ik ook (sorry)quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En in het subforum mag je geen topics meer openen over dingen die je in de COS had kunnen vragen of via PM had kunnen regelen.![]()
oa DGK - Komt Brian hier mee weg ??????quote:Op woensdag 7 november 2007 22:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Waar heb jij het voor Brian opgenomen dan? Ik zie ut nl niet.
ik zie het nog steeds als een spel wat voor 40% wordt geregiseerd met een good guy bad guy etc,quote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar de laatste week ik er ook niet erg veel meer over om het voor hem op te nemen
Dat je er nog druk om maakt is knapquote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik zie het nog steeds als een spel wat voor 40% wordt geregiseerd met een good guy bad guy etc,
Hij ging idd buiten het boekie maar niet meer of minder dan ik huub heb zien doen.
Goftedomme.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:02 schreef Pavement het volgende:
ff offtopic had m nog open staan ivm een ander topique maar wil de mannen hier dit niet onthouden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, heeft mijn doodsverwensing in het Brian topic al een TR opgebracht, of wat?
B.s. Zeik lul ...quote:Op woensdag 7 november 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, heeft mijn doodsverwensing in het Brian topic al een TR opgebracht, of wat?
Ja, en na het fappen heb ik bij wijze van "passende straf" een nekschot voor je aangevraagd in plaats van een ban.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan je als je het zaad aan je Idols-Herman zakdoek af hebt geveegd even die n00bCOSposts uit het Brian topic halen?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en na het fappen heb ik bij wijze van "passende straf" een nekschot voor je aangevraagd in plaats van een ban.![]()
Tering-oldskool die shit.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:12 schreef Pavement het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] = een fucking goeie combo !
Omfg, mijn eigenste doodsverwensing door een modje.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en na het fappen heb ik bij wijze van "passende straf" een nekschot voor je aangevraagd in plaats van een ban.![]()
Duhhhquote:Op woensdag 7 november 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omfg, mijn eigenste doodsverwensing door een modje.![]()
![]()
![]()
GERT FOR ADMIN!![]()
Heel mooi.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
Hoi..ff gezopen in de kroeg. En die smeerkezen hebben gegeten en de kattebak gevonden...![]()
![]()
ik ben mooi, ik weet hetquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de COS een maandje naar 49 verhuizen.![]()
![]()
![]()
Zo te lezen gaat het wel goed komen met je nieuwe huisgenootjesquote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
Hoi..ff gezopen in de kroeg. En die smeerkezen hebben gegeten en de kattebak gevonden...![]()
![]()
Je hebt het verhaal van Bounty en Trees toch niet gemist? Hoe knap en hoe lief je ook bent, in dit geval zijn de poezen per definitie mooier en lieverquote:
Ik ben voorquote:Op woensdag 7 november 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
En al die COShoeren gillend gek worden... boze mailtjes naar Danny, en zodra Yvonne een letter post wordt ze aangevallen alsof ze de redactie zelf is
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe, wtf, dat heb ik niet getiept hoor.
Klotebug.
Ja best wel..quote:
En jij? Afgepeigerd zeker.quote:
Wat ? Ik ben kapot... stuur nog es iemand naar Utrecht .. WHHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij? Afgepeigerd zeker.
Ze zijn trouwens al van de site afgehaald als zijnde geplaatst. Ik heb een screenshot van die pagina voor je bewaard.
En dan is Amsterdam - Utrecht nog te doen... het is ook gewoon de stress hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ? Ik ben kapot... stuur nog es iemand naar Utrecht .. WHHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAA![]()
![]()
Heb het gezien en ga ze nu weer met rust latenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij? Afgepeigerd zeker.
Ze zijn trouwens al van de site gehaald als zijnde geplaatst. Ik heb een screenshot van die pagina voor je bewaard.
Je wil niet weten wat ik voor stress had.. Ik haat auto rijden in me uppiequote:Op woensdag 7 november 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan is Amsterdam - Utrecht nog te doen... het is ook gewoon de stress hoor.
Ik wed dat je hier later trots op zult zijn en dat je het verhaal nog vaak zult vertellen. Wat mij betreft is het echt fantastisch wat je hebt gedaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik voor stress had.. Ik haat auto rijden in me uppie![]()
Je had toch die katten bij je.....quote:Op woensdag 7 november 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik voor stress had.. Ik haat auto rijden in me uppie![]()
Nope .. ze blijven in de kamer... Alles is hier .. Wereldje moet ff klein blijven. Plus ze ze zijn blij dat ik oprotquote:Op woensdag 7 november 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat je hier later trots op zult zijn en dat je het verhaal nog vaak zult vertellen. Wat mij betreft is het echt fantastisch wat je hebt gedaan.
Kunnen ze vannacht bij je bed komen? Stel je voor dat er stiekem overal rondom je wordt gesnuffeld en jij van niets weet![]()
Tom tom is al geregeldquote:Op woensdag 7 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je had toch die katten bij je.....![]()
Neuken ?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet meer waar het over gaat, maar straks kan je het hier doen:
[DGK SC #435] The Purpose Of This Exercise
Goed plan. Het is toch wel lachen he, dat jij feitelijk even niet in je eigen huis wordt getolereerdquote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nope .. ze blijven in de kamer... Alles is hier .. Wereldje moet ff klein blijven. Plus ze ze zijn blij dat ik oprot![]()
Dat is het met die kut katten.. Ik woon in hun huisquote:Op donderdag 8 november 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed plan. Het is toch wel lachen he, dat jij feitelijk even niet in je eigen huis wordt getolereerd![]()
Dealquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |