Bounty is dus de felste....quote:Op woensdag 7 november 2007 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Bounty is 10 jaar (kater) en best wel groot. De lift was in onderhoud dus heb ik ze een voor een naar boven getild (Was bekaf )![]()
Moet ook bergen geduld met ze hebben hoor. Trees in nog net geen jaar oud, maar gevonden op een terrein ergens. Ook redelijk wild. Maar ik vind het leuk dat ze zo veel van elkaar houdenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bounty is dus de felste....
Maar iemand die zoveel moeite doet voor 2 asielkatten, kan bij mij niet meer stuk.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef Soury het volgende:
Geplaatst Bounty en Trees; een oosterse en europese korthaar
een witte kater en een cypers poesje
Volwassen
Kater
Geplaatst bij mij
Hebben ze al wat bij je gegeten?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ook bergen geduld met ze hebben hoor. Trees in nog net geen jaar oud, maar gevonden op een terrein ergens. Ook redelijk wild. Maar ik vind het leuk dat ze zo veel van elkaar houdenIk denk ook dat ze me het liefste zien opkrassen. Maar dan moeten ze nog maar ff wachten
![]()
Ik ben net 2 uurtjes thuis. Heb wat brokjes op schoteltjes gedaan , en bak water (onder de bank). Maar denk dat wel een tijdje onder de bank bivakeren. Als ik weg ben zullen ze wel op onderzoek uitgaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben ze al wat bij je gegeten?
Bassie was ook in een weiland gevonden, en had niesziekte...
Dat kun je beter niet doen. Zet het bakje eten en water gewoon waar je het later ook neerzet. Dat leert ze om hun angst toch te moeten overwinnen. Bovendien is het zo dat als je het later weer gaat verplaatsen ze alsnog weer in de stress schieten.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:42 schreef Soury het volgende:
Ik ben net 2 uurtjes thuis. Heb wat brokjes op schoteltjes gedaan , en bak water (onder de bank). Maar denk dat wel een tijdje onder de bank bivakeren. Als ik weg ben zullen ze wel op onderzoek uitgaan.
COURGETTES?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
SOPHIE?
Nou ik heb een hoop info meegekregen. Je hebt wel gelijk met dat eten maar ik laat het ff zo.. Het zijn 100% angsthazen. Misschien doop ik ze wel om naar Dennis & Dennisquote:Op woensdag 7 november 2007 17:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat kun je beter niet doen. Zet het bakje eten en water gewoon waar je het later ook neerzet. Dat leert ze om hun angst toch te moeten overwinnen. Bovendien is het zo dat als je het later weer gaat verplaatsen ze alsnog weer in de stress schieten.
Je bent verder een topper![]()
Joh, je hebt ze net.... don't worry be happy!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heb een hoop info meegekregen. Je hebt wel gelijk met dat eten maar ik laat het ff zo.. Het zijn 100% angsthazen. Misschien doop ik ze wel om naar Dennis & Dennis![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Joh, je hebt ze net.... don't worry be happy!![]()
![]()
![]()
Geweldig topicquote:Op woensdag 7 november 2007 17:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zelden zo'n sukkelactie meegemaakt.....
![]()
Niet te vroeg juichenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn wel muisstil. Had een op een hoop gehuil gerekend
En slapelozen nachten dus
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar das het account van zijn ex...
Ja, naaistreek om hem erbij te lappen.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geweldig topic![]()
Toch wel bizonder laag van al die gasten die hem erbij gelapt hebben. Geen goed woord voor over. Daarnaast enorm naïef van die knul
DIt kan wel een dag of wat aanhouden, maak je geen zorgen. Als je vannacht slaapt dan komen ze wel uit hun hoekje tevoorschijn en proberen voorzichtig een paar stapjes. Volledig negeren die hap, net doen of ze er niet zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn wel muisstil. Had een op een hoop gehuil gerekend
En slapelozen nachten dus
Doe me bestquote:Op woensdag 7 november 2007 18:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
DIt kan wel een dag of wat aanhouden, maak je geen zorgen. Als je vannacht slaapt dan komen ze wel uit hun hoekje tevoorschijn en proberen voorzichtig een paar stapjes. Volledig negeren die hap, net doen of ze er niet zijn.
Hij is opgefokt daar die eikels die hem daarna een oor aannaaien. Die vroegen om bewijs. Gewoon dom van die knul. Komt nog bij dat volgens mij Yvonne alle anderen op het spoor brengt door te verwijzen naar een email adres, walgelijk imo, zeker voor een admin.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, naaistreek om hem erbij te lappen.
Dat hij zonder dat die vrouw het weet haar hele prive gebeuren online pleurt had natuurlijk gewoon onbestraft moeten blijven.
Ik had het met die beesten, had er ook twee, toen ik ging verhuizen. Helemaal van de kaart, drie dagen niet gezien. Hou in ieder geval alle deuren en ramen dicht de komende weken totdat ze zich helemaal thuis voelen, anders heb je kans dat ze weer naar het oude adres glippen. Schijnt dat ze dat ergens goed vastgelegd hebbenquote:
Ik heb het niet gelezen, want het interesseert me geen FokFuck, maar dat hier sicko's ronddwalen, jarenlang, is mij wel duidelijk!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is opgefokt daar die eikels die hem daarna een oor aannaaien. Die vroegen om bewijs. Gewoon dom van die knul. Komt nog bij dat volgens mij Yvonne alle anderen op het spoor brengt door te verwijzen naar een email adres, walgelijk imo, zeker voor een admin.![]()
![]()
![]()
Echt welquote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had het met die beesten, had er ook twee, toen ik ging verhuizen. Helemaal van de kaart, drie dagen niet gezien. Hou in ieder geval alle deuren en ramen dicht de komende weken totdat ze zich helemaal thuis voelen, anders heb je kans dat ze weer naar het oude adres glippen. Schijnt dat ze dat ergens goed vastgelegd hebben
WALCHELIJK!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is opgefokt daar die eikels die hem daarna een oor aannaaien. Die vroegen om bewijs. Gewoon dom van die knul. Komt nog bij dat volgens mij Yvonne alle anderen op het spoor brengt door te verwijzen naar een email adres, walgelijk imo, zeker voor een admin.![]()
![]()
![]()
Dat geldt ook weer niet voor allen, ik had hier een logékat en die ging naar één dag al naar buiten (was weggeglipt, en ik liep nog in mijn ponnetje), die kwam na 2 uur gwoon weer aankakken..quote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had het met die beesten, had er ook twee, toen ik ging verhuizen. Helemaal van de kaart, drie dagen niet gezien. Hou in ieder geval alle deuren en ramen dicht de komende weken totdat ze zich helemaal thuis voelen, anders heb je kans dat ze weer naar het oude adres glippen. Schijnt dat ze dat ergens goed vastgelegd hebben
Is dat een poezen-naam?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
SOPHIE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |