Ben benieuwd. Van die wijn was ik op de hoogte, maar hero Hans had ik niet verwacht.quote:
Alvast een voorproefje op de scan van static.quote:Na 23 jaar televisie werd Rad van Fortuin-presentator Hans van der Togt door RTL 4 bij het oud vuil gezet. Hij viel in een diep zwart gat: 'Het voelde alsof de maatschappij me had uitgekotst. Daar zat ik: alleen, met twee hondjes, geen fuck te doen. Was ik nou echt zo slecht?' Acht jaar later maakt hij zijn comeback, als Mr. Meyers in de musical Fame.
Van der Togt viel 23 kilo af en liet de alcohol staan. Althans: voor even. Over de drank ('ik drink nog maar een fles per dag'), het geld ('ik ben binnen'), drugs ('de hele dag probeerden we van alles uit. Hasj, lsd, zelfs heroïne'), de eenzaamheid ('ik heb al jaren geen vriend meer gehad') en de angst ('het is mijn grootste nachtmerrie: eindigen als een eenzame, stokoude nicht'). Én over zijn nieuwe werkgeluk: 'Na 50 jaar doe ik eindelijk wat ik als kind al wilde.'
Wel dat ie van een borrel houd, maar ooit heroine gebruikt dat had ik van Hans niet verwachtquote:Op woensdag 7 november 2007 11:55 schreef Scandalous het volgende:
Nooit geweten dat Hans zo rock n roll is![]()
nou, idd, maar ja, als je zoveel zuipt krijg je dat wsquote:Op woensdag 7 november 2007 11:20 schreef Miam het volgende:
Ik zag`m gisteren op tv. wat ziet die man er 'oud' uit zeg!
Welke coke-schandaal?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
ach was hij ook niet bij dat coke-schandaal betrokken met die andere presentatrice? (zo'n braaf Tros vrouwke geloof ik)
tsja ik zie het gezicht van die presentatrice zo voor me, maar kan echt totáál niet op de naam komenquote:
Ellen Brusse?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
ach was hij ook niet bij dat coke-schandaal betrokken met die andere presentatrice? (zo'n braaf Tros vrouwke geloof ik)
We hebben een ooggetuige op Fok!:quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
nee volgens mij was het toch echt Tineke Verburg. het is alleen zo ontieglijk lang geleden dat er niets meer over te vinden is.
quote:Op donderdag 21 september 2006 12:31 schreef THCees het volgende:
heb zelf Tineke Verburg zien snuiven (coca)
Tosca Nieterink als Ellen in creatief met Kurk.quote:
ik vind deze foto nog meevallen in vergelijking met dat RTL Boulevard filmpjequote:Op woensdag 7 november 2007 16:49 schreef static het volgende:
Scan komt waarschijnlijkmorgen, vandaag geen tijd.
Voorproefje van de Revu site:
[ afbeelding ]
Het filmpje is hier te zienquote:Op woensdag 7 november 2007 17:53 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind deze foto nog meevallen in vergelijking met dat RTL Boulevard filmpje
Wow.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:49 schreef static het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dit filmpje nog meevallen in vergelijking met die Nieuwe Revu foto ...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Het filmpje is hier te zien
http://www.rtl.nl/(vm=/ac(...)r_togt.avi_plain.xml
Wat ziet Hans slecht uit op de fotoquote:Op woensdag 7 november 2007 16:49 schreef static het volgende:
[ afbeelding ]
Draaikont! Je zit zeker in Goa aan de hero?!?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:15 schreef milagro het volgende:
ik vind dit filmpje nog meevallen in vergelijking met die Nieuwe Revu foto ...
![]()
Allebei slecht hoor als je goed kijktquote:Op woensdag 7 november 2007 18:15 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dit filmpje nog meevallen in vergelijking met die Nieuwe Revu foto ...
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Draaikont! Je zit zeker in Goa aan de hero?!?
Coke én een zwarte ruiter op een white horse. Ik weet genoeg.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:20 schreef milagro het volgende:
als ik ergens zou zitten dan toch niet erger dan in De Zwarte Ruiter aan de cola
Hij is 60 jrquote:Op woensdag 7 november 2007 18:21 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Woow, wat ziet ie er oud uit! Is ie ziek ofzo? Zou je wel gaan denken, hoe oud is ie nu eigenlijk?
Zit wat in ja.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:10 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, idd, maar ja, als je zoveel zuipt krijg je dat ws
Gaat er iet van komen binnenkort ben ik bang, krijg mijn scanner niet aan de gang op deze laptop (mijn 'normale' is in reparatie).quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:24 schreef static het volgende:
[..]
Gaat er iet van komen binnenkort ben ik bang, krijg mijn scanner niet aan de gang op deze laptop (mijn 'normale' is in reparatie).
Die man gebruikt volgens mij..kan niet anders en zuipt..zag er niet goed uit en zijn manier van doen vond ik ook engquote:Op woensdag 7 november 2007 12:10 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, idd, maar ja, als je zoveel zuipt krijg je dat ws
LoL Ben Cramerquote:Op woensdag 7 november 2007 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij gaat op Ben Cramer lijken!
Jack Russels dude.. Tsss wil je niet de hondjes van Hans van der T. beledigenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ik ben geloof ik liever aan de drank, drugs en teckels, dan dat ik als Avro-coryfee mijn dagen slijt.
Dat was toch allang bekendquote:Op woensdag 7 november 2007 00:47 schreef tong80 het volgende:
Straks horen we nog dat Mies Bouman bijschnabbelde in de prostitutie.
Och nou Jack Russels. Zelfde laken een pak (ja niet letterlijk van een zelfde laken een pak hè - Hans (!) Teeuwen).quote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Jack Russels dude.. Tsss wil je niet de hondjes van Hans van der T. beledigen![]()
Je bent in de war met Hans van Willigenburg, die heeft een teckel, Sinatra genaamd
![]()
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in. Zo wil je idd niet bekend zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och nou Jack Russels. Zelfde laken een pak (ja niet letterlijk van een zelfde laken een pak hè - Hans (!) Teeuwen).
Feit blijft dat je liever aan de drank, drugs en Kleine Hondjes kan zitten, dan op je zestigste Kritisch Avro Lid te zijn.
Dat is van Willigenburg!!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:14 schreef SeLang het volgende:
Hans van der Togt, dat is toch die vent die vroeger altijd zo'n zonnebank kop had?
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:26 schreef Ole het volgende:
[..]
nou, dan moet ik morgen maar even kijken of ik het op mijn werk kan scannen
![]()
Neeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:14 schreef SeLang het volgende:
Hans van der Togt, dat is toch die vent die vroeger altijd zo'n zonnebank kop had?
Ja, en dat kunnen we niet hebben natuurlijk!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als we jou niet hadden, dan haalden we al die Hansen door elkander!
OKquote:
Daar ben ik voorquote:Op woensdag 7 november 2007 23:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
OK
Ik heb niet zo veel verstand van bekende mensen
Nou,quote:Op woensdag 7 november 2007 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ole, ik wil wedden dat je tegenover Hans&Hans en de respectievelijke Hondjes resideert, is het niet?
Ik wíst het!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou,
Hans W,. woont idd in de buurt. ik kom hem wel eens tegen bij de bakker.
Ook drinkt zijn hond, Sinatra dus, wel eens water bij mijn stamkroeg.![]()
Hans van der T woont ook in de buurt, maar die zie ik nooit.. Helaas ...
Ik dacht alquote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
O nee wacht! Van W. en zijn hond waren niet aan de drank!
Doing it again, Ole![]()
Of het is zo'n stille. (Drinker).quote:Op woensdag 7 november 2007 23:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik dacht al
Want van W komt nooit even binnen wat drinken.. die drinkt vast alleen maar water![]()
En Hans W ookquote:Op woensdag 7 november 2007 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wil nog wel even bekennen dat ik op mijn achtste gepassioneerd verliefd was op Hans. Alles wat kon ontluiken, ontluikte dankzij Hans. Jullie kunnen je wel voorstellen hoe groot de ontluistering in mijn kinderhart was toen ik vernam - van een vileine schoonzuster - dat Hans van jongetjes en niet van meisjes hield.
In de zomer wel, want dan lopen ze vaak langs mijn favoriete terras.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ole, zie jij Hans en kleine Sinatra vaak![]()
Groet ie jou wel als je buiten bentquote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef Ole het volgende:
[..]
In de zomer wel, want dan lopen ze vaak langs mijn favoriete terras.
Hij is heel vriendelijk. Hij groet in elk geval altijd de barmensen. En als mensen naar hem toelopen is hij altijd heel aardig tegen ze.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Groet ie jou wel als je buiten bent![]()
Mod worden?quote:
Hij is elke dag te beluisteren op Radio Noord Holland. Dat doet hij heel erg leuk. Hij heeft ook heel veel fans.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens mij is ie wel aardig zo kwam hij op de televisie wel over.
Heeft geen kapsones vind ik !!
Ja maar naar Hans W. verlangde ik niet met heel mijn hart, Haaibaaike! Hans W. maakte niet die onbestemde gevoelens in mij los, zoals Hans van der T. dat deed. Haaibaaike je kent ze wel, die gevoelens van vurige passie, van allesverzengende hitte en woest verlangen. Dat deed alleen Hans van der T. Haaibaaike! Alleen Hans kon dat! Hans! Hans! Hans! Ik ga hem redden van de fles! Ik zal zijn Jack Russels op de koop toenemen en Hans toelaten in mijn huis & leven en hem alles geven wat dit ex-kritisch-avro-lid verdient: WARMTE. Erkenning. Liefde. Haaibaaike, jij begrijpt dat volgens mij.quote:
quote:
Die twee wonen ook bij mij in de buurt, hoe kan dat? Mr. Ed maar even inschakelen?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou,
Hans W,. woont idd in de buurt. ik kom hem wel eens tegen bij de bakker.
Ook drinkt zijn hond, Sinatra dus, wel eens water bij mijn stamkroeg.![]()
Hans van der T woont ook in de buurt, maar die zie ik nooit.. Helaas ...
Yep.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:37 schreef Ole het volgende:
Trouwens, static weet dat dit allemaal waar is![]()
Héél soms dan he, heel somsquote:Op woensdag 7 november 2007 23:56 schreef static het volgende:
[..]
Yep.
We komen soms in hetzelfde milieu, laten we het daarop houden.
Wat ben je ook een warm mens dude,quote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar naar Hans W. verlangde ik niet met heel mijn hart, Haaibaaike! Hans W. maakte niet die onbestemde gevoelens in mij los, zoals Hans van der T. dat deed. Haaibaaike je kent ze wel, die gevoelens van vurige passie, van allesverzengende hitte en woest verlangen. Dat deed alleen Hans van der T. Haaibaaike! Alleen Hans kon dat! Hans! Hans! Hans! Ik ga hem redden van de fles! Ik zal zijn Jack Russels op de koop toenemen en Hans toelaten in mijn huis & leven en hem alles geven wat dit ex-kritisch-avro-lid verdient: WARMTE. Erkenning. Liefde. Haaibaaike, jij begrijpt dat volgens mij.
static zit ook in de showbizz, denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:56 schreef static het volgende:
[..]
Yep.
We komen soms in hetzelfde milieu, laten we het daarop houden.
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
static zit ook in de showbizz, denk ik.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Static is eigenlijk Peter van der Vorst
Nu ga ik twijfelenquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
static zit ook in de showbizz, denk ik.![]()
Nou Albert, nou niet net doen alsof Peter er niet bijhoortquote:
shit, betraptquote:Op donderdag 8 november 2007 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou Albert, nou niet net doen alsof Peter er niet bijhoortDie man doet ook zijn best.
Mot je een permban?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Static is eigenlijk Peter van der Vorst
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou Albert, nou niet net doen alsof Peter er niet bijhoortDie man doet ook zijn best.
We spreken een code af, even denken * denk denk *quote:Op donderdag 8 november 2007 16:59 schreef Roquefort het volgende:
Kunnen jullie vanavond naar Fok! zwaaien bij Boulevard?![]()
En de volgende pagina?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:38 schreef thloreg het volgende:
Duurt allemaal zo tyfus lang eer er een scan komt,dus dan zal ik het maar doen. [ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat schoolbord achter hem dat voor de zekerheid nog even vertelt dat dit Hans van der Togt is...quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:38 schreef thloreg het volgende:
Duurt allemaal zo tyfus lang eer er een scan komt,dus dan zal ik het maar doen. [ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja! Want daar begint het heroine-gedonder pas!quote:
Alsof je sex met hem hebtquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:48 schreef noekje het volgende:
Oh my, die Hans! Die gaat hard.
Kun jij dat einde dan even scannen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:32 schreef Tristessa het volgende:
Ik vind dat hij wel heel erg openhartig en eerlijk is. Vind ik echt goed van hem. Het einde van het interview vind ik wel een beetje zielig.
Kijk even 6 posts boven je...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kun jij dat einde dan even scannen?
Wij hebben alleen nog maar de drank gehad![]()
Dank je wel lieve schatquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:38 schreef thloreg het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
en voor de ongeduldigen die niet eens "dankjewel" kunnen zeggen als iemand de moeite neemt iets online te zetteningevoegd de laatste delen van het hele verhaal.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zat je de hele dag met een glas aan je oor tegen de muur te luisteren tot je weer de 'plop' van een kurk hoorde?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:14 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik was drie jaar buurman van Hans in de Spuistraat. Ik en mijn ex kunnen bevestigen dat hij inderdaad drie flessen wijn per dag leegzoop.
Wie is je ex ? Bonnie St Clair ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:14 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik was drie jaar buurman van Hans in de Spuistraat. Ik en mijn ex kunnen bevestigen dat hij inderdaad drie flessen wijn per dag leegzoop.
Ik dacht gewoon, Hans Van Der Tocht. Yeehaw. Nu heb ik eindelijk eens wat feitjes voor SHO.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar vertel eens Steve, wat hoorde je dan allemaal?
Jajajaja, maar vertel nou effe hoe hij was, als buurman, onze Hans.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:09 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon, Hans Van Der Tocht. Yeehaw. Nu heb ik eindelijk eens wat feitjes voor SHO.
Komt die smerige, hoerige , Tong er effe tussndoor.
Hij vond het gewoon extreem handy dat we op zijn huis pasten,quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:[..]
Jajajaja, maar vertel nou effe hoe hij was, als buurman, onze Hans.
Uitgeluld ben je.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:26 schreef SteveBallmer het volgende:
Hij vond het gewoon extreem handy dat we op zijn huis pasten,
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:09 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon, Hans Van Der Tocht. Yeehaw. Nu heb ik eindelijk eens wat feitjes voor SHO.
Komt die smerige, hoerige , Tong er effe tussndoor.
En op de hondjes? Of nam hij de hondjes dan mee? Ging hij dan naar Franktijk? Naar zijn huis? En hoezo merkten jullie dan dat hij drie flessen per dag dronk?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hij vond het gewoon extreem handy dat we op zijn huis pasten,
Sinds laatste jaren ja. Maar toen Chris nog leefde woonde ze in een herengrachtquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:00 schreef static het volgende:
Hij woont op een woonboot vlakbij Carré.
IN de gracht Baaike?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sinds laatste jaren ja. Maar toen Chris nog leefde woonde ze in een herengracht![]()
Maar dan was hij toch vast en zeker verdronken Baaike!quote:
Toen niet nee.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:00 schreef static het volgende:
Hij woont op een woonboot vlakbij Carré.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sinds laatste jaren ja. Maar toen Chris nog leefde woonde ze in een herengracht![]()
tnzxquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:38 schreef thloreg het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
en voor de ongeduldigen die niet eens "dankjewel" kunnen zeggen als iemand de moeite neemt iets online te zetteningevoegd de laatste delen van het hele verhaal.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Neeeeeeeeeeee , in de woonark johquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar dan was hij toch vast en zeker verdronken Baaike!![]()
Een gracht is een kanaal!
Hans is gewoon een erg aardige vent met het hart op de juiste plekquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:37 schreef Acathla het volgende:
Open en eerlijk interview. Mijn respect voor Hans is echt enorm gegroeid.
Eensch. Eentje die zich ook niet schaamt voor zijn angsten, e.d.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:41 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hans is gewoon een erg aardige vent met het hart op de juiste plek
Ja, joh, wist mijn moeder veelquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:10 schreef Acathla het volgende:
Een oogje op Hans? Maar hij was toen toch al zo gay als.. [insert vergelijking= ?
Die is ook veranderd.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Het filmpje is hier te zien
http://www.rtl.nl/(vm=/ac(...)r_togt.avi_plain.xml
Helemaal eensquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Je kunt toch sowieso wel op een homo vallen?
Ik had ook de hots voor Hans hoor.
Ik nog steeds. Voor Hans Klok dan, welteverstaanquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Hans Klok ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik nog steeds. Voor Hans Klok dan, welteverstaan
Morgen ff luisteren. Toch nog met een bronchitis aan huis gekluisterd dus heb alle tijd.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:00 schreef Ole het volgende:
Hans heeft tegenwoordig een item op Radio Noord Holland. Donderdag rond kwart over 9 bespreekt hij de roddelbladen
foto!
[ afbeelding ]
Ik zat altijd weer zwijmelend voor de tv als het rad langskwam.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Je kunt toch sowieso wel op een homo vallen?
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:49 schreef static het volgende:
Hoe lang heeft die bij het oud vuil gestaan?quote:Na 23 jaar televisie werd Rad van Fortuin-presentator Hans van der Togt door RTL 4 bij het oud vuil gezet.
Hij ziet er slecht uit zeg ! Hoe oud is hij eigenlijk ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:50 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang heeft die bij het oud vuil gestaan?![]()
Hans is 61 jaar!quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:44 schreef popolon het volgende:
Die zal de zestig zeker voorbij zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |