(wat ik niet haal uit de reacties hier)
 (wat ik niet haal uit de reacties hier)

En Tux heeft weer eens niemand om mee te gaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:05 schreef swentibold het volgende:
vanaf nu is 013 ook in de verkoop..mochten er nog mensen zijn die ze tóch nog willen zien(wat ik niet haal uit de reacties hier)
 Dat zal wel weer alleen worden.
  Dat zal wel weer alleen worden.  

Als ik het geld had om ze nog een keer te zien dan zou ik er zeker nog een keer naartoe gaan. Ik bekijk nu even alle mogelijkheden. Tilburg is ook een stuk makkelijker reizen voor me. maximaal een half uurtje met de busquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:05 schreef swentibold het volgende:
vanaf nu is 013 ook in de verkoop..mochten er nog mensen zijn die ze tóch nog willen zien(wat ik niet haal uit de reacties hier)

heb je je wel es aangemeld op de forums? zijn genoeg mensen om te meetenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En Tux heeft weer eens niemand om mee te gaan.Dat zal wel weer alleen worden.

Nee nooit gedaan.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:35 schreef swentibold het volgende:
[..]
heb je je wel es aangemeld op de forums? zijn genoeg mensen om te meeten
 Maar ik hou sowieso van geeneen band het forum bij.
 Maar ik hou sowieso van geeneen band het forum bij.  

Ik ben gisteren al naar 013 geweest en 2x achter elkaar vond ik iets teveel van het goede.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef Desunoto het volgende:
M'n zusje is er heen. Naar Tilburg.
Ben benieuwd wat ze ervan vindt.

tmf.nlquote:Na het grote succes van het TMF Awards Festival vorig jaar in Rotterdam, barst het feest dit jaar op 26 juni los in Enschede!
Met optredens van...
30 Seconds To Mars
Kane
Nick & Simon
The Opposites
DI-RECT
Gabriella Cilmi
Stromae

Sfeer was prima, muziek stond ook goed, maar als ik een karaoke wil doen, ga ik niet naar een concert. Ik denk dat Jared Leto nog geen 30% van zijn teksten zelf heeft gezongen....en dat deed ie niet omdat ie het publiek zo graag wilde laten zingen....hij haalt het gros van zijn bereik live gewoon niet, erg zonde. Deed wat mij betreft ernstig afbreuk aan het concert.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben gisteren al naar 013 geweest en 2x achter elkaar vond ik iets teveel van het goede.

Oh da's wel kut.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Sfeer was prima, muziek stond ook goed, maar als ik een karaoke wil doen, ga ik niet naar een concert. Ik denk dat Jared Leto nog geen 30% van zijn teksten zelf heeft gezongen....en dat deed ie niet omdat ie het publiek zo graag wilde laten zingen....hij haalt het gros van zijn bereik live gewoon niet, erg zonde. Deed wat mij betreft ernstig afbreuk aan het concert.

, maar Jared zingt nauwelijks of laat het over aan het publiek. Jammer wel, had er meer van verwacht
 , maar Jared zingt nauwelijks of laat het over aan het publiek. Jammer wel, had er meer van verwacht   

Alwéér?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Sfeer was prima, muziek stond ook goed, maar als ik een karaoke wil doen, ga ik niet naar een concert. Ik denk dat Jared Leto nog geen 30% van zijn teksten zelf heeft gezongen....en dat deed ie niet omdat ie het publiek zo graag wilde laten zingen....hij haalt het gros van zijn bereik live gewoon niet, erg zonde. Deed wat mij betreft ernstig afbreuk aan het concert.
 .
. 

Volgens mij zelfde shit als verleden jaar met NERD. Die hebben 15 minuten gespeeld maar wel heel groot op de flyer neer zettenquote:

Ik had het gelezen en ging dan ook enigszins ongerust naar 013.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alwéér?.
In de HMH deed hij exact hetzelfde, zie ook de link naar de review die ik hierboven ergens heb geplaatst.
Sterkt mij alleen maar in mn overtuiging dat ik nooit meer naar een concert van dit bandje ga.

Dat heb ik ook gezien en ik vond het wel meevallen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zie ze nu op TMF tijdens de TMF Awards en inderdaad: wat slecht zeg! Tijdens het zingen maakt ie geen zin af, geen uithalen, het publiek moet de helft van de tekst aanvullen, rare meezingacties..... de zang is zacht en lijkt totaal niet op de cd.... alsof er een imitatie-zanger staat te zingen.
Jammer maar waar..

Wutquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
....je verlegt je grenzen al volgens mij..
 ?
 ?

Ze zijn live nooit zo heul goed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef Desunoto het volgende:
Niet slecht. Maar waarom zegt hij steeds "fucking". Echt, in ELKE live video is het wel:
You fucking rock!
You're the fucking best!
Where the fuck are you?
Let me fucking hear you!
Gaat irriteren.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |