abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75798929
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

Of er ook echte hits in staan weet ik niet zo. Wellicht die met Kanye, alhoewel die meer door massa gekocht zal worden dan door echte fans...
volgens mij is de versie met kanye anders dan wat er op de cd staat, hij wordt ook niet bedankt/genoemd achterin t boekje ...

sterker nog ik heb, as we speak, de cd ff vergeleken met de mp3 die ook echt 'hurricane feat kanye 'heet Die versie is echt anders, dan hoor je na 1.10 duidelijk Kanye inkomen met 'i need a heart beat'..en op de cd zingt jared zelf iets over days go by.. dus als die kanye versie niet op cd staat gaat 'de massa' m ook niet kopen ..tenzij jij een cd hebt waar dat wel op staat dan wil ik t graag weten
pi_78504817
Crisis wat heeft ie met z'n haar gedaan

Wat is nou dat interactieve element dat ze nu in hun shows doen?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 23:58:59 #153
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78505625
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef ZwarteMagika het volgende:

WTF dat haar.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78527287
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef ZwarteMagika het volgende:

dat ze een paar mensen bij een nummer t koortje laten zijn, on stage, prijswinnaars in NL kon je dat winnen op 3fm.. en voor de rest moet iedereen ook gewoon meezingen natuurlijk verder weet ik t niet
pi_78536864
Oooh was dat het.. beetje corny wel
pi_78538320
Wellicht is hij bezig met een film waarvoor zn haar zo is gedaan. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_78545857
ik denk dat hij eerder die hanenkam heeft genomen voor het 'this is war' thema bij dit album; het heeft alleen bij mij geen 'strijden'-effect, ik moet eerder keihard lachen
pi_78546435
Het staat hem ook echt niet
pi_78678209
Gisteren was echt tof! Nu komen nog een keer in de 013 in Tilburg. Lijkt me wel leuk om ze nog een keer te zien! Ik vind het alleen te duur
Feyenoord Rotterdam
pi_78680238
Ik vond het een behoorlijk teleurstellend concert, eerlijk gezegd.

De eerste 2 nummers waren ronduit slecht, het leek of Jared niet had ingezongen zo slecht hij van stem was. Áls hij al zong, want de helft van de tijd stond zn microfoon richting publiek gericht, die complete coupletten mee moesten zingen. Jared verwachtte blijkbaar dat iedereen alle lyrics van alle nummers, ook van het nieuwe album, volledig uit hun hoofd kenden. Dat dit niet zo was bleek al snel uit de stiltes die tussendoor vielen.
Toen het 3e nummer werd ingezet stopte hij de band ineens en vroeg zn publiek of het altijd zo stil was in de HMH. . "I want you people to go fucking out of your minds!!" riep hij ons toe. Ik had hem graag willen antwoorden dat hij dan toch echt eerst zelf aan zet was: als de band lekker speelt en de zanger lekker zingt, dan wordt het publiek vanzelf enthousiaster en 'fucking crazy'. Nu verweet hij ons dat hij niet lekker kon spelen ofzo. .

Gelukkig werd zijn stem beter toen ze de boel weer oppakten en begon hij daadwerkelijk hele coupletten te zingen, alhoewel ik nog steeds vond dat hij het zingen te vaak aan het publiek overliet. Ik betaal om naar een professionele band en zanger te luisteren, niet voor een halve karaoke-show. . De band hoort het publiek te entertainen en niet andersom. .

Hoogtepunt van het concert was zijn akoestische solo op het balkon. Ik was blij verrast te merken dat hij wél kan zingen. Van mij had hij daar nog wat langer mogen blijven staan. .

Jammer dat hij daarna weer naar beneden ging en zelf vaak de vaart uit het concert haalde door enorme onderbrekingen tussen de nummers om ons te vragen 3 stappen naar voren te nemen, of "make some noise, motherfuckers on the left/right", of foto's te maken om direct op Twitter te posten, etc, etc, etc. Op een gegeven moment riepen er een paar mannen naast me de band toe om te "spelen!! luie muziekanten!!!" en ik kon me volledig bij dat sentiment aansluiten.

Al met al aardig om een keer mee te maken, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar. Jammer, ik had hoge verwachtingen. Te hoog, naar het blijkt.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:49:08 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78680573
Dat van Twitter klinkt wel erg kansloos.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:59:46 #162
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_78681024
Ik ben het volkomen eens met Mistique. Maar ik moet daaraan wel toevoegen dat TSTM zich tegenwoordig wat meer op de mainstream doelgroep richt. Daar is blijkbaar het grote geld te halen

Die doelgroep hoeft niet alleen maar muziek te horen maar wil ook eindeloos gelul horen. Maar het is inderdaad wel een beetje overdreven.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_78683481
Ik denk niet dat het vele gelul te maken heeft met de mainstream doelgroep. Artiesten in alle genres maken die fout wel eens.

Maar wtf... Twitter?
Vroeg hij het publiek nou om te gaan Twitteren? Dat slaat echt nergens op!
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:49:21 #164
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_78688849
Ik ben benieuwd naar de recensies van gisteren, die uit België waren in ieder geval vernietigend.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_78689445
Ze stonden er sowieso bekend om dat ze live niet sterk zijn maar vernietigende recensies... dat wordt wel heel erg.
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:03:02 #166
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_78689557
Het was niet het slechtste concert waar ik ooit geweest ben (65 days of static, daarna RHCP) maar ik vond het matig.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_78696343
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:58 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk niet dat het vele gelul te maken heeft met de mainstream doelgroep. Artiesten in alle genres maken die fout wel eens.

Maar wtf... Twitter?
Vroeg hij het publiek nou om te gaan Twitteren? Dat slaat echt nergens op!
nee dat vroeg hij niet... hij heeft een foto van de zaal gemaakt en die op twitter gepost

hij vroeg gister ook nog wie wou dat hij meer stilstaand ging zingen en minder 'going crazy'..dat was de meerderheid..waarop hij zei 'you guys are so getting bored'

overigens hoor ik dan weer niemand over de lengte van de show die enorm is verbeterd. shannons moment, dat ze een gouwe ouwe speelden..

(ps: ze staan ook op lowlands)
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:52:31 #168
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_78696415
Morgen komt de review op de FP
pi_78701781
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:52 schreef Juicyhil het volgende:
Morgen komt de review op de FP
Ik heb de mijne al klaar.
30 Seconds to Mars, HMH 2 maart 2010
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:25:37 #170
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_78702040
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ik heb de mijne al klaar.
30 Seconds to Mars, HMH 2 maart 2010
Leuke review! Heb je de foto zelf gemaakt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78702125
Nee, die's eerlijk gejat van een Belgische review.
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:27:10 #172
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_78702149
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef Misstique het volgende:
Nee, die's eerlijk gejat van een Belgische review. Ik zal nog even bron van de foto erbij zetten.
Zo hoort het
pi_78702982
Dit is internet. Heb jij ook de bron bij je usericon staan?
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:41:30 #174
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_78703109
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef Desunoto het volgende:
Dit is internet. Heb jij ook de bron bij je usericon staan?
Het is desalniettemin netjes om een bron erbij te vermelden.
Ik zie ook zo vaak foto`s die ik gemaakt heb op andere sites zonder toestemming. Dat is irri.
pi_78790228
Aww mooie trailer met Kings&Queens eronder

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')