Dat ziet er ineens wel heel anders uit zo.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:34 schreef detoardin het volgende:
Wat een waanzinnige gig!!! Alleen het jonge meisjes gehalte was weer heel erg groot op de eerste paar rijenGeloof dat daarachter het grootste gedeelte tussen de 20 & 30 was,maar had toen al besloten een plekje te zoeken op het balkon
![]()
Leverde in ieder geval deze plaatjes op (zijn iets groter dan de bedoeling,maar geen zin om ze te verkleinen verder haha!):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is wel eh 'anders' hequote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben nu de nieuwe cd aan het beluisteren.... tot nu toe is ie behoorlijk poppie....
Ja kutquote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef swentibold het volgende:
en dat acoustische nr dat ze bij concert wel spelen staat dus niet op de cd xD
Hoezo? Zijn ze zo lelijk dat je Jared niet meer herkentquote:Op maandag 30 november 2009 12:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ziet er ineens wel heel anders uit zo.
Da's inderdaad het enige puntje waar ik tot nu toe iets op aan te merken heb.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Vind 'm wel okee klinken tot nu toe, maar dat kinderkoor komt wel heel vaak langs..
quote:Op maandag 7 december 2009 16:24 schreef swentibold het volgende:
dat kinderkoor (wat allemaal fans zijn, van minstens 16![]()
quote:xD)
We zijn nu een week verder, en ik moet zeggen dat het toch wel een erg goed album is. Veel liedjes kan ik al aardig goed meezingen en klinken gewoon erg lekker. Of er ook echte hits in staan weet ik niet zo. Wellicht die met Kanye, alhoewel die meer door massa gekocht zal worden dan door echte fans...quote:Op maandag 7 december 2009 18:19 schreef CybPraetorian het volgende:
vandaag het album ook binnen gekregen. Inderdaad een hoog koor gehalte, maar klinkt wel ok, wel apart. Mis wel een beetje dat ruwe randje bij sommige liedjes, maar nog steeds niet slecht. Night of the Hunter is absoluut een van de betere liedjes op het album btw....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |