Vind alleen de titel op een rare hoogte staan...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:13 schreef CybPraetorian het volgende:
vette album cover! gewoon bruut zeg maar.

quote:Artwork
In an innovative and exciting move, Thirty Seconds To Mars’ upcoming release, This Is War, will have 2000 different album covers featuring individual photos of fans from around the world. The first 2000 photos to be emailed that follow the proper specifications will become album covers.

Euh dan koop je dus een cd met een wildvreemd figuur eropquote:

Had het zelf eigenlijk wat anders verwacht, ken de band zefl niet maar dit is er erg poppy zeg!quote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef Desunoto het volgende:

Gisteren was het stampvol en lagen de emo'tjes om 7 uur 's ochtends al in de regen voor de show.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:08 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had een mailtje gekregen daarover vandaag
Maar ja, het is niet meer veel volgens mij he

Maar... dat concert is toch.. donderdag?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef jmac het volgende:
[..]
Gisteren was het stampvol en lagen de emo'tjes om 7 uur 's ochtends al in de regen voor de show.

Dat bedoel ik, vorige keer in de HMH waren de emo'tjes met hun paps en mams op stap.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef jmac het volgende:
[..]
Gisteren was het stampvol en lagen de emo'tjes om 7 uur 's ochtends al in de regen voor de show.

Ze traden hier iig gisteren op in de buurt. Geen idee wanneer ze in Nederland zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar... dat concert is toch.. donderdag?

Die moet ik ff onthouden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Op 2 maart 2010 in de HMH, ik wacht donderdag eerst maar even af..
 .
.

Vette video! inderdaad dat vuur is erg gaaf, helaas is het wel echt: de bossen stonden daar in brand vant zomer... Mooie beelden verderquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef Isas het volgende:
Iedereen deze clip van Kings & Queens al gezien http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=100601596
Toch wel mooi gemaakt met dat vuur op de achtergrond.

Wat dreunde dat lekker door! En gelukkig veel van Beautiful Lie, hoeveel nieuwe nrs hebben ze nou gespeeld, 3?
 Wat dreunde dat lekker door! En gelukkig veel van Beautiful Lie, hoeveel nieuwe nrs hebben ze nou gespeeld, 3?  En fijn 'volwassen' publiek ipv al die kids waar ik de vorige keer tussen stond (die stonden nu helemaal vooraan zeker). Iedereen lekker los!
 En fijn 'volwassen' publiek ipv al die kids waar ik de vorige keer tussen stond (die stonden nu helemaal vooraan zeker). Iedereen lekker los!  

Eigenlijk maakte het me niet zoveel uit dat er zo weinig van het nieuwe album werd gespeeld, maar ik ben wel erg benieuwd hoe het wordt.. klinkt veelbelovend in elk geval! Het was in elk geval stampvol, publiek deed fantastisch mee, nou goed.. ik ben er lyrisch over en ga zeker ook naar de HMH!
 Eigenlijk maakte het me niet zoveel uit dat er zo weinig van het nieuwe album werd gespeeld, maar ik ben wel erg benieuwd hoe het wordt.. klinkt veelbelovend in elk geval! Het was in elk geval stampvol, publiek deed fantastisch mee, nou goed.. ik ben er lyrisch over en ga zeker ook naar de HMH!  
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |