abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133214529
Hoogstaande, die recensent maakt er iets negatiefs van wat niet zo was

ben het met je eens Vitwiz! :D
  woensdag 13 november 2013 @ 13:09:27 #252
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_133214658
De keer dat ze in de HMH stonden zei hij letterlijk dat als hij een 'good time' had hij ons een 'good time' zou geven. Dan snap je het niet helemaal. Ook daar was het minstens de helft door het publiek laten zingen en je betaalt niet voor een karaokesessie.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_133214730
Dagonet ik was ook bij die show, maar ik vind de mentaliteit van de band nu veranderd. Eerst was het meer 'Jullie zingen met ons mee', nu is het 'Let's sing together'.. serieus, ik zou het zeggen als het shit was, maar ik heb echt genoten! :D
pi_133215594
Ik vond het gaaf, maar ik kan me voorstellen dat het voor mensen met zitplekken achterin een stuk minder leuk was. Dan ben je minder betrokken zoals de (staande) fans van dichtbij en wordt de muziek een stuk belangrijker. Ik vond het ook wel jammer dat de oudere hits niet wat uitgebreider werden gezongen, maar toch een erg vermakelijk optreden.
pi_133215636
quote:
15s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:09 schreef Dagonet het volgende:
De keer dat ze in de HMH stonden zei hij letterlijk dat als hij een 'good time' had hij ons een 'good time' zou geven. Dan snap je het niet helemaal. Ook daar was het minstens de helft door het publiek laten zingen en je betaalt niet voor een karaokesessie.
Ongunstig uitgedrukt, maar het is natuurlijk wel zo dat het publiek invloed heeft op de energie die de band terug kan geven. Sfeer is gewoon erg bepalend.
  woensdag 13 november 2013 @ 13:40:58 #256
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_133215713
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond het gaaf, maar ik kan me voorstellen dat het voor mensen met zitplekken achterin een stuk minder leuk was. Dan ben je minder betrokken zoals de (staande) fans van dichtbij en wordt de muziek een stuk belangrijker. Ik vond het ook wel jammer dat de oudere hits niet wat uitgebreider werden gezongen, maar toch een erg vermakelijk optreden.
Daarom neem ik ook zelden zitplaatsen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_133215745
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zat zelf op de 1ste ring maar had daar niet echt last van.
pi_133215857
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:41 schreef Vitwiz het volgende:

[..]

Ik zat zelf op de 1ste ring maar had daar niet echt last van.
Ik vond het ook wel mooi juist om te zien hoe hij deed met de fans, de interactie. Maar had er muzikaal misschien wat meer van verwacht (al klonken de band en hij wel geweldig, daar niet van).
  woensdag 13 november 2013 @ 19:53:20 #260
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_133228224
Ik irriteerde me wel aan die gast op het podium bij dat akoestische stukje. Maar met z'n mobieltje spelen. :{
  woensdag 13 november 2013 @ 19:55:06 #261
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_133228309
Wel aardige filmpjes trouwens. :Y Do Or Die O+
pi_133229230
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ik irriteerde me wel aan die gast op het podium bij dat akoestische stukje. Maar met z'n mobieltje spelen. :{
Die serenade? Hij filmde hem gewoon denk ik. Moest wel lachen hoe hij een hele tijd zo uber vrolijk achter Jared stond te zwaaien. _O-
pi_133233481
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die serenade? Hij filmde hem gewoon denk ik. Moest wel lachen hoe hij een hele tijd zo uber vrolijk achter Jared stond te zwaaien. _O-
Idd die gast had de tijd van zijn leven. _O-
pi_133233995
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook wel de enige situatie dat ik mobiele telefoons bij een concert toegestaan vind _O_
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_133241043
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:56 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ook wel de enige situatie dat ik mobiele telefoons bij een concert toegestaan vind _O_
Ik vond het ook hilarisch _O-
pi_133247994
Die gast die een selfie maakte _O-
pi_133249519
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:25 schreef Elvi het volgende:
Die gast die een selfie maakte _O-
:D Ook leuk ja.

pi_133249619
Hahaha fantastisch _O-
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_133250194
Haha dat was echt grappig :D
pi_133253338
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:D Ook leuk ja.

[ afbeelding ]
Prachtig. _O-
  donderdag 14 november 2013 @ 15:18:59 #271
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_133253485
Die selfie is wel baas ja :D
pi_133275323
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:37 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Recensenten :') Ik heb me gewoon vermaakt, daar gaat het om :)
Precies
pi_133275329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:44 schreef Juicyhil het volgende:
Wel vond ik erg jammer dat ze niks van Beautiful Lie deden, op het akoestische stukje na dan.
Ik zat ook te wachten op een paar nummers van BL (&TIW) die ze uiteindelijk niet deden :)
pi_133275549
quote:
12s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:56 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ik speel dan ook niet in de band.

Zonder gekkigheid, was de show dan ook daadwerkelijk de 50 euro waard?
Ik las dat de show wel goed was maar dat het geen concert meer te noemen was omdat er bijzonder weinig muziek was. Ik heb nog even zitten twijfelen vandeweek, maar dinsdag is geen ideale dag voor een 'concert' en ik vond het ook wel vrij prijzig. Ik heb geen problemen met geld betalen voor iets wat het waard is, maar de verhalen die ik over hun optredens heb gehoord zorgen toch voor scepticisme.
Dé show op zich was het niet waard, maar zeker wel als je kijkt naar het totaalplaatje. Het was zeker wel een concert te noemen, maar ehm... muzikaal gezien vond ik ze op Pinkpop toch beter.
Sommige aspecten vond ik echt mooi, zoals de selfie-fan op het podium, en later een zooi fans op het podium. Ook wanneer hij soms tussendoor even sprak, kreeg ik het idee een persoonlijk concert te krijgen (ipv een soort mp3-playlist). De acrobaten vond ik wel leuk om te zien, maar het sloeg nergens op. Ach, Here we are now, entertain us mentaliteit...
En dan werden er ook nog hele grote ballonnen losgelaten. Ook een leuk aspect, maar ik vond het nogal de plank misslaan onder het nummer Search & Destroy.

Maar dan de band/muziek:
Het leek alsof het meeste draaide om Jared. De andere 2 leken wel figuranten. Dat ze zo ver van elkaar vandaan stonden, begrijp ik dan ook niet. Ik miste wel een rock gehalte, doordat Jared minder zijn gitaar speelde. Het akoestisch stukje was leuk, maar ze hadden bij het laatste nummer wel mogen overgaan in de normale versie.

De eerste 2 nummers vond ik echt bagger, vocaal gezien dan. Hoewel de bas/drum zeer aanwezig was en dus het live-concert gevoel lekker was, kreeg ik echt het idee naar een middelmatige TSTM-coverband te luisteren. Pas na een paar nummers, kwam hij vocaal eindelijk los. Ik heb net de video gezien van End of Days, en in het echt klonk het toch echt vele malen beter. En weer veel later zag ik pas duidelijk dat het echt Jared was.

Visueel gezien was de opening wel mooi om te zien en begon ik me pas later aan dat grote scherm te ergeren, gezien ze de videoclips daarop lieten zien van enkele nummers. Ik kreeg toen echt het idee dat ik deze band een paar jaar eerder live had moeten zien. Een grote Cheetah was nog ok, maar een live-compilatievideo is een beetje vreemd.

De afsluiter vond ik weer een beetje jammer, maar toch ging ik naar huis met een gevoel dat ik echt onder de indruk was (en nog steeds). Dat Jared het publiek soms liet meezingen was misschien soms muzikaal gezien een beetje jammer, maar qua live gevoel is zoiets wel 'leuker' om mee te maken. En dan was een ander optreden van TSTM misschien beter (zoals Pinkpop)? Nou en! Pinkpop had ik gemist (alleen op tv gezien) en ik weet niet van te voren wanneer TSTM een beter live-optreden gaat hebben.

Ik wilde deze band al een tijd lang live zien/horen, en ik heb er zeker geen spijt van dat ik gegaan ben. Of ik er ooit een 2x naartoe ga? Ach, dat hangt er van af. Ik moet wel toegeven dat ik bands in de Ziggo Dome en HMH niet echt tot hun recht vind komen. Commercieel gezien is Paradiso misschien niet aantrekkelijk, maar muzikaal gezien wel de beste keuze (in Adam eo dan).

Tot slot heb ik een frontman gezien die met plezier muziek maakte voor de fans waarvan hij zo houdt, zonder gebonden te zijn aan allerlei regeltjes. Nou, daardoor alleen al heb ik weer meer zin om zijn muziek te horen.

quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe zou jij het objectief beoordelen dan? Ik ben oprecht benieuwd want ik zit altijd heel erg te twijfelen als ze in Nederland spelen.
Was dit objectief genoeg?
Maar ehm, als ze weer komen kan ik je deze band zeker aanraden.

[ Bericht 7% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 15-11-2013 02:37:47 ]
pi_133275558
quote:
5s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En hoeveel nummers heeft hij zelf compleet gezongen?

Je gaat tenslotte primair voor de muziek, al het andere is extra.
omdat ik voor de muziek kom, sta ik niet met een teller klaar om dit soort nutteloze statistiekjes bij te houden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')