Zegt genoeg denk ik. Je kan er voor vragen wat je wilt.quote:06-11-2007 Verkocht Rubén Marcé aan NS Vikings FC 1 325 000 ¤ 33 590
02-11-2007 Gekocht Rubén Marcé van Stanniboys 1 100 000 ¤ 32 520
niet echt een winstmarkt, aangezien lage bijstats (zoals nu alle keepers hebben) volgend seizoen binnen 1 week kunnen stijgen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:54 schreef maniack28 het volgende:
Eigenlijk zit ik stiekum te denken omalles te verkopenEn dan 10 keepers kopen en trainen op def... mjah.. tis zo riskant
Ik zie toch echt 7-0 staanquote:Op woensdag 7 november 2007 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dus. Unknown Player was goed op dreef.
Ik had je gequote, omdat ik in m'n hoofd had 7-0 te hebben gewonnen. Ik was te lui om de hele post aan te passen, dus dan het 2'tje maarquote:Op donderdag 8 november 2007 00:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zie toch echt 7-0 staan
[ afbeelding ]
Of bedoel je dat JIJ met 7-2 hebt gewonnen
De tering das ff lekker zeg!! feliquote:
En dit zijn die van mij met pic en 5-4-1 opstelling:quote:FC Limburgia
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging uitstekend (laag)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval slecht (zeer hoog)
Centrale aanval formidabel (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
Wordt lastig om zijn aanval tegen te houden. En vervolgens te counteren. Ga t wel proberen maar ik denk dat t een verloren zaak is!quote:Type wedstrijd speel het rustig
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid uitmuntend
Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging formidabel (laag)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval slecht (hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
Mijn keeper heeft nu 'poor' defense, vraag me af hoe snel dat met 'osmosis training' omhoog te krijgen is of dat het wellicht beter is als ik toch uit de beker lig straks hem in verdediging mee te laten spelen ..quote:Op donderdag 8 november 2007 00:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
niet echt een winstmarkt, aangezien lage bijstats (zoals nu alle keepers hebben) volgend seizoen binnen 1 week kunnen stijgen.
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:57 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Zojuist voor mijn jeugdteam een nieuwe speler, Naud Preut 15 jaar en 50 dagen, gescout. Zwak overall (middelmaat dus) en klasse verdedigen (1 na hoogste niveau) alleen jammer van zijn slechte vorm maar dat zal nog wel verbeteren. Ik ben benieuwd hoe hij vanavond gaat presteren bij zijn debuut. Gelijk de training ook maar aangepast van positiespel vleugelspel naar verdedigen korte pass. Zijn er al statistiek of vergelijking sites om een beetje te kunnen voorspellen hoe jeugdspelers zich ontwikkelen?
Als ik handig met internet/homepages was zou ik dat wel willen oppakken, maar helaas ik heb op dat gebied twee linkerhanden, waardoor het mij teveel tijd kost, zal hier wel de progressie van hem blijven doorgeven.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Misschien een ideetje om te starten.
Hou er rekening mee dat er in de eerste ronde altijd gegarandeerd met het eerste elftal gespeeld wordt. Het is misschien waarschijnlijker dat hij in de 2e ronde met zijn b-elftal speelt en dat zijn stats dan dus aanzienlijk minder zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 02:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De tering das ff lekker zeg!! feli
Doelstelling 1 word door mij al niet behaald denk ik
(3e ronde beker)
Dit zijn de stats van mn tegenstander zn beker wedstrijd:
[..]
En dit zijn die van mij met pic en 5-4-1 opstelling:
[..]
Wordt lastig om zijn aanval tegen te houden. En vervolgens te counteren. Ga t wel proberen maar ik denk dat t een verloren zaak is!![]()
Welke jeugdcomp zit jij in? Er is nog een plekje vrij in Division Two. Na/tijdens dit seizoen zal een promotie/degradatie systeem worden opgezet!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:57 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Zojuist voor mijn jeugdteam een nieuwe speler, Naud Preut 15 jaar en 50 dagen, gescout. Zwak overall (middelmaat dus) en klasse verdedigen (1 na hoogste niveau) alleen jammer van zijn slechte vorm maar dat zal nog wel verbeteren. Ik ben benieuwd hoe hij vanavond gaat presteren bij zijn debuut. Gelijk de training ook maar aangepast van positiespel vleugelspel naar verdedigen korte pass. Zijn er al statistiek of vergelijking sites om een beetje te kunnen voorspellen hoe jeugdspelers zich ontwikkelen?
ik heb vanmorgen al met je gesproken via ht-mail, ik ben Dasphantom (F.C. Gokwerk, 813779) in hattrick. Iemand trouwens nog een jeugdoefenwedstrijd nodig (speel in Gelders Glorie II, 146163 met F.C. Gokwerk A1, 650847)?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welke jeugdcomp zit jij in? Er is nog een plekje vrij in Division Two. Na/tijdens dit seizoen zal een promotie/degradatie systeem worden opgezet!
Ah, ok!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen al met je gesproken via ht-mail, ik ben Dasphantom (F.C. Gokwerk, 813779) in hattrick. Iemand trouwens nog een jeugdoefenwedstrijd nodig (speel in Gelders Glorie II, 146163 met F.C. Gokwerk A1, 650847)?
Dat komt doordat ik vorig seizoen pas ben begonnen met hattrick en deze competitie dus gunstig begon voor mij.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ok!! Zonde dat je op zo'n kloteschema zit met die comp.
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:11 schreef -J-D- het volgende:
Vanmiddag en vanavond meer eens bedenken hoe nu verder.
Een keeper kopenquote:Op donderdag 8 november 2007 14:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je al plannen wat je met die 2.5 miljoen wilt gaan doen?![]()
quote:
Ja, ik wil heel graag een betere keeper. De huidige is wonderbaarlijk, maar als ik 2 niveaus hoger kijk, is het onbetaalbaar. Ik zit dus met een probleem.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je al plannen wat je met die 2.5 miljoen wilt gaan doen?![]()
Inderdaad. En ik verwacht echt geen updates meer van Buddy ofzo. Kan me de laatste update ook al niet eens meer herinneren, volgens mij is die pauper er gewoon mee gekapt...quote:Op donderdag 8 november 2007 17:57 schreef Yankee_One het volgende:
ja hij pakt de wedstrijden niet meer
quote:v3.37.042 (2006-09-06 / Final)
De mijne ziet allemaal "meest waardevolle" spelers in poppetjes die anderhalve ster halen...quote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Mijn jeugdtrainer
Yo!
Het spijt me echt, man. Ik had deze hele week thuis gezeur aan m'n kop - persoonlijke probleempjes - dus ik heb helaas geen praktische nieuwe informatie voor je.
Dat is alles voor nu. We praten binnenkort verder.
Dit staat sinds vandaag op de site:quote:Op donderdag 8 november 2007 18:00 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik verwacht echt geen updates meer van Buddy ofzo. Kan me de laatste update ook al niet eens meer herinneren, volgens mij is die pauper er gewoon mee gekapt...
EDIT -
Laatste update:
[..]
Eventjes geduld dus, als je een fatsoenlijke ontwikkelaar hebt, wordt er aan gewerkt. Het gaat inderdaad voornamelijk om de wedstrijd-pagina's, die is op een andere manier dan voorheen opgebouwd, denk ik.quote:08-11-2007 Update voor CHPP-hulpprogramma's
Velen onder jullie hebben waarschijnlijk gemerkt dat de CHPP-hulpprogramma's (zoals Foxtrick of HO) niet meer naar behoren werken. Dit komt door de recente veranderingen. Je hoeft dit dus niet te melden aan de GM's of op de forums.
Veel CHPP-ontwikkelaars werken waarschijnlijk op dit moment aan een bijgewerkte versie, dus heb even geduld of schakel tools als Foxtrick voorlopig uit.
List je huidige keeper om 21.30 op donderdag (nu te laat dusquote:Op donderdag 8 november 2007 16:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, ik wil heel graag een betere keeper. De huidige is wonderbaarlijk, maar als ik 2 niveaus hoger kijk, is het onbetaalbaar. Ik zit dus met een probleem.
Hopen op een goedkope (qua salaris) keeper met toffe stats.
Die keeper raakt ie sowieso wel kwijt; staat gelist voor 1.5 mln en is titanic; betaal je normaal minimaal 2.2 miljoen voor .. die blessure houdt vast niet iemand tegen hem te kopen iig; is 7 ton (salaris niet meegerekend) verdiend in week of 3quote:Op donderdag 8 november 2007 21:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
List je huidige keeper om 21.30 op donderdag (nu te laat dus) zodat hij zondag tijdens de competitie afloopt, zet de prijs 200k onder TC, gegarandeerd bod... klaar, geld voor niuewe keep en voila, je houdt nog over ook
Hij ookquote:
Och, dan gaat de vorm van degene die niet hebben gespeeld in ieder geval niet achteruit.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:40 schreef Kingstown het volgende:
08-11-2007 (Global)
There seems to be a problem in the training update. It seems players who have not played a match during the week haven't got any form update (or any update at all). Players who have played a match have recieved training.
This bug will of course be sorted out before next week's training, but we will not be able to fix it for this week's training as it's impossible to re-run training for all leagues.
![]()
Sjonge jonge wat zijn ze toch aan het prutsen daaro.. ongeloofijk ze hadden beter niet maandag en dinsdag offline kunnen gaan.. Daarvoor was het een stuk beter...quote:Op donderdag 8 november 2007 22:40 schreef Kingstown het volgende:
08-11-2007 (Global)
There seems to be a problem in the training update. It seems players who have not played a match during the week haven't got any form update (or any update at all). Players who have played a match have recieved training.
This bug will of course be sorted out before next week's training, but we will not be able to fix it for this week's training as it's impossible to re-run training for all leagues.
![]()
Er is werkelijk geen enkele verandering die probleemloos verloopt....ik ben allang blij dat de nieuwe ME eerst getest gaat worden in friendlies, want dat zit uiteraard ook vol met bugs....sowieso zijn er m.i. veel te veel veranderingen in te korte tijd geweest.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:03 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Sjonge jonge wat zijn ze toch aan het prutsen daaro.. ongeloofijk ze hadden beter niet maandag en dinsdag offline kunnen gaan.. Daarvoor was het een stuk beter...![]()
nogal ja want dat hadden mijn spelers wel kunnen gebruiken..quote:Op donderdag 8 november 2007 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is werkelijk geen enkele verandering die probleemloos verloopt....ik ben allang blij dat de nieuwe ME eerst getest gaat worden in friendlies, want dat zit uiteraard ook vol met bugs....sowieso zijn er m.i. veel te veel veranderingen in te korte tijd geweest.
Ow ja....het vervelende is dus ook dat alle spelers die niet gespeeld hebben geen conditie-update krijgen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |