Wat aardig dat je dat even komt melden en je er speciaal voor registreertquote:
Er is een (volle) Fok Youth Premier Division een bijna volla Fok Youth Division One en ik heb geen idee of er daarnaast nog mensen zijn die ene division 2 of 3 willen oprichten? De eerste 2 hebben 8 teams, dus duurt 1 seizoen en begint zondag!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:06 schreef AirRaid het volgende:
ik ga komend seizoen ook door met de jeugd, maar hoe zit het nu met de opzet? welk team zit in welke competitie?
komt u maarquote:Op woensdag 7 november 2007 12:56 schreef Wurdsje het volgende:
iemand die een oefenpot met zn jeugd wil spelen?
Je zit toch in die andere league met 7 spelers nog? Daar hoeft er 1 bij en jullie kunnen van start..quote:Op woensdag 7 november 2007 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand mij even uitnodigen voor zo'n jeugdleague, dan accepteer ik vanavond...
i wil wel in de division 1 spelenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Er is een (volle) Fok Youth Premier Division een bijna volla Fok Youth Division One en ik heb geen idee of er daarnaast nog mensen zijn die ene division 2 of 3 willen oprichten? De eerste 2 hebben 8 teams, dus duurt 1 seizoen en begint zondag!
Inderdaad, rompompom heeft nog steeds mensen in de fok jeugd eredivisiequote:Op woensdag 7 november 2007 13:22 schreef AirRaid het volgende:
[..]
i wil wel in de division 1 spelen
en ik vind nog een fok jeugd eredivisie, kunen we deze dan niet omdopen tot division 2? of is dit nog de oude divisie???
Oh ok, dan is het goedquote:Op woensdag 7 november 2007 13:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je zit toch in die andere league met 7 spelers nog? Daar hoeft er 1 bij en jullie kunnen van start..
en geaccepteerd dus er is nu nog mar 1 plekje vrijquote:Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef maniack28 het volgende:
Uitgenodigd Airraid.. nog 2 plekjes open en 7 uitnodigingen staan uit... wie het eerst komt wie het eerst maalt
*gaat weer stdueren*
quote:07-11-2007 Met samengeknepen billen
Met samengeknepen billen zijn de spelers van YMFC voor de eerste bekerwedstrijd van dit seizoen afgereisd naar Limburg. Nog nooit hadden de spelers van YMFC zoveel angst in hun ogen. En niet vanwege de voetballende kwaliteiten van de tegenstander...
In stadion DE GAYBAR zal YMFC vandaag tegen Flikker Club LUAP met de rug tegen de muur beginnen.....en eindigen...
quote:
Dealquote:Op woensdag 7 november 2007 14:05 schreef AirRaid het volgende:
nog iemand een supporter nodig, ik heb weer een plek open
Nee inderdaad, maar op de één of andere manier moest ik wel aan je denkenquote:Op woensdag 7 november 2007 14:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En het is niet eens mijn team Yur
Je kan straks live aanwezig zijn bij de ondertekening van het nieuwe contract van Harro Batenburg (182014634). Na 3 dagen in de hoofdmacht aanwezig te zijn geweest, gaat hij vanavond voor meer dan 1.300.000 vertrekken. Ter ere van jouw binnenkomst zal dit in jouw VIP-verdieping plaatsvinden, in de ruimte achter de bubbelbaden, rechts van de thaise massage, aan de bar.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:11 schreef AirRaid het volgende:
[..]
stuur de sleutel van de VIP-box maar op
Waarom zouden we op een volslagen onbekende stemmen die alleen een account op Fok! maakt om zijn kandidatuur te spammen?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:20 schreef Reempie10 het volgende:
Vergeet allemaal niet om op Reempie te stemmen tijdens de verkiezingen he! sta al in de top10:)
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:20 schreef Reempie10 het volgende:
Vergeet allemaal niet om op Reempie te stemmen tijdens de verkiezingen he! sta al in de top10:)
Hij vraagt hiermee dat we absoluut niet op hem moeten stemmen...quote:Op woensdag 7 november 2007 14:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Waarom zouden we op een volslagen onbekende stemmen die alleen een account op Fok! maakt om zijn kandidatuur te spammen?
No probquote:Op woensdag 7 november 2007 14:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij vraagt hiermee dat we absoluut niet op hem moeten stemmen...
Wij staan achter TheVulturequote:Op woensdag 7 november 2007 14:29 schreef Reempie10 het volgende:
Haha ik was regelmatig op FOK! te vinden hoor:) alleen reageerde nooit... en nu ivm de verkiezingen vond ik dit wel een mooie gelegenheid om een keertje te reageren:)
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:12 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar op de één of andere manier moest ik wel aan je denken![]()
![]()
Zie ik hier iets moois opbloeien???quote:Op woensdag 7 november 2007 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]Ach is er in ieder geval nog iemand die aan me denkt
Nee Yur is meer van de vrouwen, met name Portugese schonesquote:Op woensdag 7 november 2007 14:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zie ik hier iets moois opbloeien???![]()
Je hapt iig wel netjesquote:Op woensdag 7 november 2007 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Yur is meer van de vrouwen, met name Portugese schones
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Yur is meer van de vrouwen, met name Portugese schones
quote:
* ScudRaket biedt aan het laatste plaatsje op te vullenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:32 schreef AirRaid het volgende:
[..]
en geaccepteerd dus er is nu nog mar 1 plekje vrij
Daemon was je al voor. je kunt ig wel zelf een Fok Youth Division Two startenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
* ScudRaket biedt aan het laatste plaatsje op te vullen
`quote:Op woensdag 7 november 2007 15:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Okee, ik begin dus net met m'n jeugdopleiding... Hoe kun je in vredesnaam een fatsoenlijke opstelling maken?? Gewoon iedereen een plaatsje geven en hopen dat het goed uitpakt?? En na een x aantal wedstrijden/verslagen, krijg ik aan de hand van de rapporten een beetje een idee wie waar zou moeten spelen??
Ik heb gewoon een excel-bestandje gemaakt en daarin bijgehouden hoeveel sterren een speler haalde op welke positie..quote:Op woensdag 7 november 2007 15:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Okee, ik begin dus net met m'n jeugdopleiding... Hoe kun je in vredesnaam een fatsoenlijke opstelling maken?? Gewoon iedereen een plaatsje geven en hopen dat het goed uitpakt?? En na een x aantal wedstrijden/verslagen, krijg ik aan de hand van de rapporten een beetje een idee wie waar zou moeten spelen??
Dat denk ik wel, die mannen die dinsdag in de top 10 stonden staan toch al in de picture en dan is het moeilijk om daar nog tussen te komen... maar ik geef niet opquote:Op woensdag 7 november 2007 16:45 schreef Grumpey het volgende:
Voor het eerst dat we de top 10 niet halen
Het komt gewoon door die downtijd van maandag![]()
De u-20 is altijd minder populair dan het NT, dus moet lukkenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, die mannen die dinsdag in de top 10 stonden staan toch al in de picture en dan is het moeilijk om daar nog tussen te komen... maar ik geef niet op
En anders probeer ik het in februari nog een keer als U-20 want die coach van nu is helemaal een drol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |