Komt er op neer dat hij op de tracklist staat van het nationaal team van Suomi, en dat hij de exacte skills wil weten en hoe lang ik hem al train sinds de vorige skillraise... Enige jammere voor ze is dat ik hem nog nooit op hoofdskill heb getraind sinds de 2.5 maand dat hij in mijn team zit, waarom zou ik.quote:From caide
Subject Raimo Niittumäki (90462373)
Hei, Raimo Niittumäki (90462373) on Suomen maajoukkueen seurannassa, mutta pelaajasi tarkat taitotasot eivät kuitenkaan ole tiedossamme. Toivomme että voisit ystävällisesti auttaa meitä vastaamalla tähän viestiin ja kertomalla mitkä ovat pelaajasi taidot ja kuinka monta viikkoa olet treenannut häntä viimeisen taitotason nousun jälkeen.
Kiitos yhteistyöstäsi!
t: Suomen maajoukkueseuranta
(Suomen pelaajatietokanta: http://qwart.tontut.fi)
Hij zit dan ook al sinds 22 augustus in mijn team zonder training/skillraise, dat konden ze denk ik niet heel gemakkelijk zien door de slechte vorm waarin hij verkeert.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:31 schreef ScudRaket het volgende:
Ik vind hem anders niet eens zo goed gezien zijn leeftijd...
Ik ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:23 schreef Egamer het volgende:
Trouwens, de jeugdafdeling heb ik AFGESLOTEN.
Ik zit nog te wachten op een uitnodiging van maniack.quote:Op woensdag 7 november 2007 01:10 schreef rompompom het volgende:
Hmm, ik heb er nu acht. Het eindresultaat van de afgelopen competitie is nu ook opeens te bewonderen, heel raar..
In ieder geval hoop ik dat degene die er nu inzitten blijven, anders zitten we straks met twee driekwart volle competities..
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk sta ik morgen tussen de beste 10.
Geaccepteerd!!quote:Op woensdag 7 november 2007 07:11 schreef maniack28 het volgende:
07-11-2007 07:23
Jong Wurdsje Nederland (Groningen) Verwijderen
FC RKDEO A1 Nederland (Den Haag) Verwijderen
07-11-2007 07:22
De Daemonnetjes Nederland (Zuid-Holland) Verwijderen
01-11-2007 22:38
De stierenballetjes Nederland (Noord-Brabant) Verwijderen
31-10-2007 09:07
Young Freddy's Nederland (Overijssel) Verwijderen
31-10-2007 09:03
SV Houten b1 Nederland (Utrecht) Verwijderen
31-10-2007 09:02
Robarka 2 Nederland (Noord-Holland) Verwijderen
Loading Bezig met laden...
Competitieadministratie
Fok Youth Division One
Instellingen aanpassen Verander wedstrijdschema Leden uitnodigen/uitsluiten Competitie verwijderen
4 plekken over, als ie nu niet vol is zondag weet ik het ook niet.. en voor diegenen die uit de grote jongens comp. kwamen, te laat is te laat, ik heb bericht gestuurd dus
quote:Jeugdcompetitie: Fok Youth Division One
Ik wil helemaal niet weg hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:59 schreef rompompom het volgende:
Outpost wil ook meer roulatie (staat in z'n bericht bij de jeugd), dus ik stel voor dat hij ook die kant opschuift. Dan zijn we er qua plaatsen, want Vulture wil ook weg, toch?!
Dan wordt het praktisch onhaalbaar ben ik bang.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weg hoor
Wel kut dat ik nog steeds niet bij de beste 10 sta
Ja ik zal wel een topic hebben gekregen denk ik (met enkele anderen) dus daar er nog maar iets van proberen te maken.... Het is nogal een heftige campagne zoals ik links en rechts las gisteravondquote:Op woensdag 7 november 2007 09:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan wordt het praktisch onhaalbaar ben ik bang.
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik zal wel een topic hebben gekregen denk ik (met enkele anderen) dus daar er nog maar iets van proberen te maken.... Het is nogal een heftige campagne zoals ik links en rechts las gisteravond
Ja ik denk dat het komt omdat er gisteren al een top 10 was en er daardoor alleen op die mensen is gestemd... dan kan ik wel 20 stemmen hebben gekregen vanuit hier maar dan loop je toch achter de feiten aan....quote:Op woensdag 7 november 2007 10:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergeleken bij vorige campagnes is het tamelijk mat....een paar schreeuwlelijken zonder kennis van zaken die overal lopen te brullen dat er alleen maar opvliegende spelers geselecteerd moeten worden, maar voor de rest stelt het niets voor....valt me ook tegen dat je er niet in staat btw....ik had de FOK! achterban groter ingeschat.
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:04 schreef Lennox het volgende:
Iedereen hier vindt Vulture gewoon een noob/waailap![]()
![]()
geintje![]()
en geaccepteerd...quote:Op woensdag 7 november 2007 07:11 schreef maniack28 het volgende:
Jong Wurdsje Nederland (Groningen) Verwijderen
FC RKDEO A1 Nederland (Den Haag) Verwijderen
07-11-2007 07:22
De Daemonnetjes Nederland (Zuid-Holland) Verwijderen
01-11-2007 22:38
De stierenballetjes Nederland (Noord-Brabant) Verwijderen
31-10-2007 09:07
Young Freddy's Nederland (Overijssel) Verwijderen
31-10-2007 09:03
SV Houten b1 Nederland (Utrecht) Verwijderen
31-10-2007 09:02
Robarka 2 Nederland (Noord-Holland) Verwijderen
Loading Bezig met laden...
Competitieadministratie
Fok Youth Division One
Instellingen aanpassen Verander wedstrijdschema Leden uitnodigen/uitsluiten Competitie verwijderen
4 plekken over, als ie nu niet vol is zondag weet ik het ook niet.. en voor diegenen die uit de grote jongens comp. kwamen, te laat is te laat, ik heb bericht gestuurd dus
Je staat er helaas niet in....quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk sta ik morgen tussen de beste 10... dan komt het wat meer tot leven denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |