mja idd hier ook al.. heel vaag.. en de bookmarks staan in het Zweeds aangegeven...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:32 schreef foetre het volgende:
Nakheel FC - United Black Panthers
0 AFGELOPEN
hmm knap
Staat iets over in de systeeminformatie...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:32 schreef foetre het volgende:
Nakheel FC - United Black Panthers
0 AFGELOPEN
hmm knap
quote:Systeeminformatie
Hieronder zie je de lijst met bekende problemen in je reeks, je land of in heel Hattrick.
07-11-2007 om 17:26 (Global)
Regarding HT-Live: When adding a match to HT-live where the reporters haven't shown up yet, HT-live says that match is finished. This is however only a presentational error which disappears when the reporters begin to "talk".
/ HT-Team
06-11-2007 om 02:53 (Global)
A number of smaller bugs have been reported since we opened after the downtime, and a few of them have also been fixed. Some of the known bugs that we still haven't fixed are:
* Bookmarked games older than one season cannot be shown
* Supporter stats for players are disabled for the time being
* The Cup matches page does not work
* The SMS text message service has reduced functionality. You are able to add a match tracking from the site, but not from your mobile phone.
zinvolquote:07-11-2007 Achtergrondtraining voor doelmannen
Indien je spelers een wedstrijd hebben gespeeld in een bepaalde week, dan krijgen ze een klein beetje training die week, ongeacht de positie waarin ze speelden. Deze training wordt achtergrondtraining - of osmosetraining - genoemd.
We hebben nu beslist dat doelmannen hier ook van profiteren. Neem even de spelregels (deel 17) door voor meer informatie over training.
Voor alle duidelijkheid: dit geldt niet voor de training 'keepen', wel bv. als je verdedigen traint, dan krijgt ook je doelman een beetje verdedigingtraining.
mja check dit dan:quote:Op woensdag 7 november 2007 17:48 schreef maniack28 het volgende:
Paupers zitten het weer te verneuken zeker?
Dit klopt ook niet echt.. ze zijn weer lekker aan et kloten..quote:Unknown Player kreeg na een domme actie de wind van voren van zijn medespelers. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 13e minuut en kon een tegenstander bijna scoren. Door slecht verdedigend werk van de tegenstander kreeg Kluiten in de 15e minuut een prima kans om op voorsprong te komen, maar de voorzet van Unknown Player vanaf links wist geen medespeler te bereiken.
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:02 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja check dit dan:
[..]
Dit klopt ook niet echt.. ze zijn weer lekker aan et kloten..![]()
Ik heb in ieder geval gewone wedstrijdverslagen nu..quote:Twello nam in de 18e minuut de leiding doordat een ongevaarlijk lijkend schot van Concetto D'Aquino op het laatste moment van richting werd veranderd en zo de keeper kansloos liet: 1-0.In de 25e minuut zette Sammy Vondel Twello op een 2-0 voorsprong via een fantastische vrije schop.De manier van spelen veranderde toen Twello zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen.Na 34 minuten zette Tim ten Have Twello op een grotere voorsprong (3-0) na een mooie voorbereidende actie aan de rechterkant.In de 36e minuut kwam de bal na een aanval over rechts terecht bij Twello-speler Feliks Wywrocki. Hij schoot de bal door de benen van de uitlopende keeper en scoorde zo 4-0. Het doelpunt werd uitbundig gevierd.Bij rust stond er 4-0 op het scorebord.Twello had het meeste balbezit, namelijk 83 procent.
Jij hebt het al een keer geprobeerd, ik heb dankzij de downtime nooit een serieuze gooi kunnen doenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:40 schreef Egamer het volgende:
Hee hee, ik ga voor U20 Bondscoachschap, volgend jaar.
De beker is goed voor blessures, mijn beste spits ligt eruit...quote:Op woensdag 7 november 2007 18:19 schreef -J-D- het volgende:
Hoolieganzen zal een tijdje Toncho Gaytandzhiev moeten missen omdat hij zwaar geblesseerd lijkt te zijn. Hij wordt gewisseld met Erwin Heitman
En daar gaat m'n keeper
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:40 schreef Egamer het volgende:
Hee hee, ik ga voor U20 Bondscoachschap, volgend jaar.
hoiquote:Op woensdag 7 november 2007 12:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
hoi
quote:1 - 0 Jędrek Sobowiec (28)
2 - 0 Stefan Ståhlbo (40)
3 - 0 Jędrek Sobowiec (43)
4 - 0 Jędrek Sobowiec (50)
uiteindelijke uitslag was 6 - 0.. ben benieuwd wat ik in de volgende ronde aantref..quote:Op woensdag 7 november 2007 18:47 schreef Wurdsje het volgende:
een 4 - 0 voorsprong voor mij.. volgende ronde ik kom eraan..
Zo zijn ze he, die homo'squote:Op woensdag 7 november 2007 19:21 schreef Yurzinho het volgende:
Optimale wedstrijd, geen kaarten en blessures, maar wel door naar de volgende ronde. Nix te klagen dus.
Idemquote:
Riep je dat vorig seizoen ook al niet na een paar wedstrijden?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:24 schreef -J-D- het volgende:
Mijn seizoen zit er nu al op.
nee dat worden vast heel andere dingen die daar gaan gebeurenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:27 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ja, maar mijn spelers gaan daar dus mooi niet douchen he!
Ze zitten al in de bus op de terugwegquote:Op woensdag 7 november 2007 19:29 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nee dat worden vast heel andere dingen die daar gaan gebeuren![]()
Die ene is er neit toevallig 5 waard?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:30 schreef Ruudt het volgende:
Hmm, een mythisch mid in goed vorm haalt 3,5 ster.
En toen had ik gelijk. Was kansloos voor de titel. En nu weer.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:27 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Riep je dat vorig seizoen ook al niet na een paar wedstrijden?
Argh, ik had m'n middenvelders naar de vleugel staan.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:32 schreef Lennox het volgende:
[..]
Die ene is er neit toevallig 5 waard?
what ever you do, don't drop the soap and try to pick it up.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:29 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nee dat worden vast heel andere dingen die daar gaan gebeuren![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:30 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ze zitten al in de bus op de terugweg
Ehm?? Iemand??quote:Op woensdag 7 november 2007 06:33 schreef Outpost76 het volgende:
Edit:
Ik zit te twijfelen of ik niet nog een paar weekjes openingen maken zal trainen om zo bijna mn hele team in passen omhoog te krijgen en daarna weer verder te gaan met verdedigen. Mn Spelers die dan training ontvangen en in mn basis team staan zijn: 1 van 18, 3 van 19, 1 van 21, 2 van 22 en 1 van 25. Ivm de multiskills van tegenwordig. Wat denken jullie??![]()
kan het wel, en heb het nog voor realbizkit gedaan gister, maar jouw speler zit net even iets boven wat hij waard is, ik zou er geld mee verliezen dusquote:Op woensdag 7 november 2007 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Maar is er niemand die even 8 ton kan ophoesten om het bieden op mijn uitmuntende def op gang te brengen? Dan kan ik effe goed gaan shoppen
De gene die ik hoger wil staan idd op matig jah. (of hoger) THXquote:Op woensdag 7 november 2007 19:50 schreef Grumpey het volgende:
als ze allemaal nu al matig passen hebben zou ik het doen, hebben ze dat niet, dan zou ik het niet doen.
Voor uitmuntend def vang je tegenwoordig 800k... heb de TL gechecktquote:Op woensdag 7 november 2007 19:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
kan het wel, en heb het nog voor realbizkit gedaan gister, maar jouw speler zit net even iets boven wat hij waard is, ik zou er geld mee verliezen dus
mja doe dat maarquote:Op woensdag 7 november 2007 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor uitmuntend def vang je tegenwoordig 800k... heb de TL gecheckt
Of moet ik smeken?
1 - 5 winst, geen blessures of kaarten voor je...quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef maniack28 het volgende:
07-11-2007
Je club heeft een wedstrijd gespeeld. De inkomsten uit de ticketverkoop bedragen 30 855 ¤.
Kan mn wedstrijd niet zien.. HT Down
Smeekquote:
tnx had het alquote:Op woensdag 7 november 2007 20:00 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
1 - 5 winst, geen blessures of kaarten voor je...
kheb geen 8 ton hoor.. maar wilde je wel eens zien smekenquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:09 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
kheb geen 8 ton hoor.. maar wilde je wel eens zien smeken![]()
haha sorry..quote:Op woensdag 7 november 2007 20:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Het is niet mijn Hattrick-week: Geen bondscoach, geen 2e ronde beker en geen 8 ton
Ik heb momenteel een plek over, hopelijk wordt-ie snel gevuld! Geschilkte kandidaten moeten me effe HT-mailen. Naam is (op veler verzoekquote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Inderdaad, rompompom heeft nog steeds mensen in de fok jeugd eredivisie
quote:Martijn Zijm (109615465)
28 jaar en 84 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap redelijk.
Volgende verjaardag: 05-12-2007
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 2 080
Loon: 732 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: JHMWMJZMN
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Tja, leiderschap en wat bijstats denk ik dan.. Volgens transfercompare zou 't nog 2 ton kunnen wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:42 schreef rompompom het volgende:
Er is een 'bidwar' aan de gang om onderstaande speler:
[..]!!
lekker hoor..quote:Op woensdag 7 november 2007 21:16 schreef -J-D- het volgende:
Hoogste bod:
1 905 000 ¤ door Madnezz FC
tot nu toe
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:20 schreef rompompom het volgende:
1-3 gewonnen met PIC, een pleistert voor een spits.
[..]
Ik heb momenteel een plek over, hopelijk wordt-ie snel gevuld! Geschilkte kandidaten moeten me effe HT-mailen. Naam is (op veler verzoek) omgedoopt naar FOK Youth Division Two (716).
.
Tsss eg welquote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Lennox het volgende:
Hij heeft niet eens gespeeld, huichelaar
Mjah, maar dat leiderschap is door z'n lage ervaringniveau niet echt relevant. Maar biedt vrolijk verder, lieve jongens en meisjes.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:51 schreef qyn het volgende:
[..]
Tja, leiderschap en wat bijstats denk ik dan.. Volgens transfercompare zou 't nog 2 ton kunnen worden![]()
Hij gaat lekker!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:29 schreef -J-D- het volgende:
Hoogste bod:
2 149 000 ¤ door Madnezz FC
Hoogste bod:
2 192 000 ¤ door TheYetiBoyz
Hoogste bod:
2 236 000 ¤ door Madnezz FC
Het is verdomme niet eerlijk. Ben ik blij met m'n 17-jarige redelijk keepquote:Op woensdag 7 november 2007 21:38 schreef -J-D- het volgende:
Hoogste bod:
2 521 000 ¤ door Madnezz FC
fuck it, echt niet normaal.. ik snap ook niet dat dat geboden wordt.. dat haal je er toch nooit meer uit?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:38 schreef -J-D- het volgende:
Hoogste bod:
2 521 000 ¤ door Madnezz FC
Het kan zijn dat ze het gewoon leuk vinden om een U20 van een groot land te hebben.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:47 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
fuck it, echt niet normaal.. ik snap ook niet dat dat geboden wordt.. dat haal je er toch nooit meer uit?
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog wel een uitmuntende def voor je JD.... kost maar 8 ton... geef je die gewoon een paar handschoenen aan
quote:2007-11-06 21.00: Hattrick is down
Hattrick is down in order to give the poor archive server a chance to catch up (you may have noticed that the matches were delayed).
We're working hard on improving the situation. At this point we can't say when the site will be back online but we'll try to keep you posted when we know more.
The transfer is stopped and deadlines will be extended.
We're off course very sorry for the inconvenience.
Ze zijn nog aan het bijkomen van de laatste transfersquote:Op woensdag 7 november 2007 22:12 schreef nicomart het volgende:
hattrick is bij jullie niet down?
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ze zijn nog aan het bijkomen van de laatste transfers
255k inmiddels.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:42 schreef rompompom het volgende:
Er is een 'bidwar' aan de gang om onderstaande speler:
[..]!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |