Die Engelsman ken ik dus niet, maar doordat Piet het overgenomen had, kreeg ik al zo'n idee dat het niet zo heel betrouwbare info was.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
DAT bericht is dus geblaat, dit is een concrete waarschuwing die volgens mij mede door het KNMI is uitgegeven. Rare is dat de site van het KNMI er weer geen melding van maakt
En die Engelsman meteoroloog noemen is erg gevaarlijk in de buurt van De Bilt
Als ik tijd heb ga ik misschien morgen nog wel ff kijken.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:59 schreef borisz het volgende:
[..]
hoofdingang VU, dus boelelaan. Ga naar binnen via de hoofdingang, ga links de trap op richting liften. Voor de liften heb je de ingang.
Maar er wordt specifiek voor hoogwater gewaarschuwd (daar heb je geen enorme storm voor nodig in principe), en daar hoor ik ze niet over.quote:
U woont in?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:57 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Verrassend... Flevoland staat niet op die kaart...![]()
Maarre... zou Piet Paulusma dan toch gelijk krijgen?![]()
Piet heeft het bericht eigenlijk gewoon als een 'ter info' vertaald en op z'n site gezet. Maar ja, dan wordt het opeens een hype.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die Engelsman ken ik dus niet, maar doordat Piet het overgenomen had, kreeg ik al zo'n idee dat het niet zo heel betrouwbare info was.
Toch zie je dat de media wat dat betreft een enorme invloed heeft.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Piet heeft het bericht eigenlijk gewoon als een 'ter info' vertaald en op z'n site gezet. Maar ja, dan wordt het opeens een hype.
Hier op het forum is het topic over die superstorm al een paar weken oud
ja, ik erger mij daar wel een beetje aan, die hype-cultuur. Als het straks niets wordt, denkt men de volgende keer: ach, het zal wel. Zagen we eerder dit jaar ook na een weeralarm. Bij het volgende weeralarm kwamen er een hoop mensen in problemen omdat ze dachten dat het wel weer mee zou vallenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:07 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Toch zie je dat de media wat dat betreft een enorme invloed heeft.
Je hoort nu opeens op school in de gangen vanalles over die superstorm die er aankomt.![]()
![]()
Hahaha ja, maar wat je daarbij dus ook ziet is een enorme trend om de bron te negeren. In dit geval dus niet Piet Paulusma (ergens nog betrouwbaar), maar een of andere lamzak...toch jammer...quote:Op woensdag 7 november 2007 21:07 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Toch zie je dat de media wat dat betreft een enorme invloed heeft.
Je hoort nu opeens op school in de gangen vanalles over die superstorm die er aankomt.![]()
![]()
quote:
Je vergeet dat het album ook 1 van de beste van 2007 is en de nieuwe single (Long Road to Ruin) van mij ook wel snel veel op de radio gedraaid mag gaan wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Die was het niet eens joh! heb je haar nieuwe single al gehoord?! aardige plaat man.![]()
Oeh! de Foo Fightersvoor mij een van de beste platen van 2007 en zeker de beste Megahit van dit jaar.
Kortom: een prima jaar voor de Foo Fightersquote:Op woensdag 7 november 2007 21:12 schreef Marc63 het volgende:
Je vergeet dat het album ook 1 van de beste van 2007 is en de nieuwe single (Long Road to Ruin) van mij ook wel snel veel op de radio gedraaid mag gaan worden
Hoewel ik het altijd jammer vind dat Nederlandse teams verliezen op internationaal niveau, hoop ik altijd dat een reeks slechte prestaties ervoor zorgen dat voetbal wat minder populair wordt en andere sporten wat meer aandacht gaan krijgen (niet in de laatste plaats basketball natuurlijk).quote:Op woensdag 7 november 2007 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kortom: een prima jaar voor de Foo Fightersidem eigenlijk voor de gasten van Moke die ook gewoon prima spul hebben afgeleverd.
![]()
PSV met 1 - 0 achter.
Of rugbyquote:Op woensdag 7 november 2007 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoewel ik het altijd jammer vind dat Nederlandse teams verliezen op internationaal niveau, hoop ik altijd dat een reeks slechte prestaties ervoor zorgen dat voetbal wat minder populair wordt en andere sporten wat meer aandacht gaan krijgen (niet in de laatste plaats basketball natuurlijk).
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]Prachtige sport, zeker om naar te kijken. Daar wordt tenminste nog sportief gespeeld
Zouden voetballers ook wel willen. Die klagen steen en been als ze een competitiewedstrijd en een Europese wedstrijd in dezelfde week hebben.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:21 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
Gelijkwaardig zo niet groter dan voetbal in GB en de supporters zitten door elkaar heen... ik vind dat nog steeds apart, omdat voetbal wat dat betreft gewend ben.
En een WK moet weeeeeeeken duren omdat het fysiek gewoon niet mogelijk is voor die gasten om meer dan 1 wedstrijd in de week te spelen op dat niveau![]()
Mooie sport iddquote:Op woensdag 7 november 2007 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]Prachtige sport, zeker om naar te kijken. Daar wordt tenminste nog sportief gespeeld
Voor het Nederlands voetbal is dit natuurlijk niet zo best en ik vind het helemaal vervelend voor Jan Wouters.. Hij is al klote vertrokken bij Ajax en heeft nu de plaats overgenomen van die lozer van een Koeman en in de 2 wedstrijden dat hij nu coach is hebben ze al 2x verloren. Behoorlijk triest voor Jan Wouters.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:16 schreef Marc63 het volgende:
Hoewel ik het altijd jammer vind dat Nederlandse teams verliezen op internationaal niveau, hoop ik altijd dat een reeks slechte prestaties ervoor zorgen dat voetbal wat minder populair wordt en andere sporten wat meer aandacht gaan krijgen (niet in de laatste plaats basketball natuurlijk).
Ten Cate? Geen idee johquote:En over Henk gesproken... hoe gaat het met Henk de IJsbeer?
Ja kan ik op zich wel inkomen dat voetballers dat willen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zouden voetballers ook wel willen. Die klagen steen en been als ze een competitiewedstrijd en een Europese wedstrijd in dezelfde week hebben.
In de NBA spelen ze 82 competitiewedstrijden in 6 maanden. En daarna nog de playoffs.
Da's nou een gevalletje 'nooit meer wat van gehoord!'quote:Op woensdag 7 november 2007 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En over Henk gesproken... hoe gaat het met Henk de IJsbeer?
Noooooooit meer wat van gehoordquote:Op woensdag 7 november 2007 21:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat nou Ten Cate? Henk! De IJsbeer! Beroemd door NoordpoolFM!
Die nieuwe met die Michael Jackson sample? Jammer dat er weer gejat moet wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Die was het niet eens joh! heb je haar nieuwe single al gehoord?! aardige plaat man.![]()
Oeh! de Foo Fightersvoor mij een van de beste platen van 2007 en zeker de beste Megahit van dit jaar.
Klopt ! vind het zelf best leuk gedaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
Die nieuwe met die Michael Jackson sample? Jammer dat er weer gejat moet worden
Ik gok nog steeds op The Hives. De laatste tijd wordt de Freakandel Speciaal regelmatig Megahit en hoewel The Hives dat alweer een paar weken geleden waren, worden ze nog niet veel gedraaid. Terwijl ze vorige week ook al 4x de Singlestrijd gewonnen hebben.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Noooooooit meer wat van gehoord
Wat zou de nieuwe Megahit gaan worden? Hans gokt op de nieuwe van The Chemical Brothers
Ik kan de angrylogs van Domien en Bart e.a. niet meer bezoeken.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die staat er al bijna een week joh.
Om verwarring met de officieele 3fm-site te voorkomen.
Het viel me al een paar dagen op dat "3FM" niet op het echte logo leek.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat jatwerk, beetje goedkoop scorenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
Klopt ! vind het zelf best leuk gedaan.
Erm... mijn nick en mijn avatar zouden al het één en ander moeten verraden, maar ik woon in Plymouth in Engeland. Maar voordat ik emigreerde woonde ik in Almere.quote:
Is dan wel een tijdje op 3FM te horen maar is wel een echte 3FM plaat. Zou The Hives echt een toffe Megahit vinden.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:33 schreef Marc63 het volgende:
Ik gok nog steeds op The Hives. De laatste tijd wordt de Freakandel Speciaal regelmatig Megahit en hoewel The Hives dat alweer een paar weken geleden waren, worden ze nog niet veel gedraaid. Terwijl ze vorige week ook al 4x de Singlestrijd gewonnen hebben.
Bijna een week?! Check je site elke dag een aantal keer maar het valt mij nu pas op, sorry..quote:Op woensdag 7 november 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Angrylog heeft soms weleens DNS-problemen. Heb ik ook weleens last van gehad. Je zou domienverschuuren.nl.angrylog.nl + bartarens in je HOSTS-file kunnen zetten met het IP 83.96.134.211quote:Op woensdag 7 november 2007 21:34 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik kan de angrylogs van Domien en Bart e.a. niet meer bezoeken.
Krijg steeds een foutmelding, weet iemand waar dat aan ligt?
Dan was je een mede-provincie bewoner eerst. :pquote:Op woensdag 7 november 2007 21:36 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Erm... mijn nick en mijn avatar zouden al het één en ander moeten verraden, maar ik woon in Plymouth in Engeland. Maar voordat ik emigreerde woonde ik in Almere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |