Kan jou 't schelen, ga er toch heen!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:13 schreef Marc63 het volgende:Kaiser Chiefs
Volgende week staan ze in de HMH en ik heb nog steeds niet besloten of ik nu dan toch maar alleen ga of niet...
quote:
Hoi Michiel, vanavond weer thee?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef MichielV het volgende:
'nAvond!
quote:Mamma se, Mamma sa mam Appelsap
's ochtends ben ik op school hequote:Op woensdag 7 november 2007 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vanochtend zat ie nog net niet aan het bier.
leuk logje trouwens! Enne opdracht is gegevenquote:
Dank je! Enne, ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 7 november 2007 19:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
leuk logje trouwens! Enne opdracht is gegeven
oei, gemist, was Axel in bad aan het doen (ook leukquote:
volgens mij heb je ook een blindegeleide-hond nodigquote:Op woensdag 7 november 2007 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Toch nog maar weer ff ge-smst. Het antwoord is toch labrador? Want Huskies zie je meestal als blindegeleide-honden
ik vraag hem aan Sinterklaas, gaat vast goed komenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:23 schreef Marc63 het volgende:
Maar morgen kom ik weer bij een boekenwinkel langs. Als ze daar ook nog nooit van Michiel gehoord hebben, dan bestel ik em zodra ik morgenavond thuis ben.
Nounou, voetbal, wij hebben het wel over psv hoorquote:
Tenzij Sinterklaas net zoveel moeite heeft om een boekhandel te vinden waar ze hem verkopen als ik. Ik hoop voor je dat de sint met zn tijd is meegegaan en via internet kan bestellen.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vraag hem aan Sinterklaas, gaat vast goed komen
Sint moet het in Amsterdam toch wel kunnen vinden?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tenzij Sinterklaas net zoveel moeite heeft om een boekhandel te vinden waar ze hem verkopen als ik. Ik hoop voor je dat de sint met zn tijd is meegegaan en via internet kan bestellen.
Ben nog niet in de binnenstad geweest, maar in Amsterdam heb ik tot nu toe ook nog geen succes gehad.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sint moet het in Amsterdam toch wel kunnen vinden?
Mijn Sint ging eens een boek van Stephen Fry kopen, en kwam met een vers gesigneerd exemplaar terug: Fry bleek die dag te signeren in die boekwinkel
Ik heb er wel vertrouwen in dus![]()
Ook niet bij een Selexyz boekhandel? Of zit die niet in Amsterdam? Hier in Nijmegen en in Utrecht hadden ze `m daar...quote:Op woensdag 7 november 2007 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben nog niet in de binnenstad geweest, maar in Amsterdam heb ik tot nu toe ook nog geen succes gehad.
Die zit in Amsterdam in de binnenstad, dus daar ben ik nog niet geweest. Maar aangezien die behoorlijk groot is, zou het wel heel raar zijn als ze hem daar ook niet hebben.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:37 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ook niet bij een Selexyz boekhandel? Of zit die niet in Amsterdam? Hier in Nijmegen en in Utrecht hadden ze `m daar...
Bruna, misschien?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben nog niet in de binnenstad geweest, maar in Amsterdam heb ik tot nu toe ook nog geen succes gehad.
Ja, dat was echt lachenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:37 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Againzender! Stephen Fry. Wat gaaf!
Voor de statistieken kunnen we tot dusver afstrepen:quote:
Mn server staat op zolder, ik heb er net nog een filmpje van gemaakt.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
*maar eens z'n camera erbij pakt
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mn server staat op zolder, ik heb er net nog een filmpje van gemaakt.
* Feivel1 gaat.
Ola!
Is al de hele week in het nieuws. De RUK!-winden van het aankomende weekend moeten de voorbode zijn van een superstorm later deze maand. Aldus een Engelse meteoroloog en Piet Paulusma...quote:Op woensdag 7 november 2007 20:53 schreef Againzender het volgende:
WTF!? Misschien ook iets voor Michiel en Maricha om even naar te kijken (of hebben de headline boys&girls het al bericht?):
http://www.meteoalarm.eu/countryNL.asp?Country=NL&lang=NL&ShowDate=tomorrow
Maar op Texel zit je veiligquote:Op woensdag 7 november 2007 20:53 schreef Againzender het volgende:
WTF!? Misschien ook iets voor Michiel en Maricha om even naar te kijken (of hebben de headline boys&girls het al bericht?):
Waar zit die boekhandel precies? Aan de kant van de Amstelveenseweg, de Beneluxbaan of meer in het midden? Ik woon wel in de buurt van de VU, maar ik studeer zelf aan de UvA.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:55 schreef borisz het volgende:
de VU boekhandel misschien ?ik had mijn exemplaar daar gehaald
. Maar dat was wel de enige die ik na goed zoeken kon vinden
DAT bericht is dus geblaat, dit is een concrete waarschuwing die volgens mij mede door het KNMI is uitgegeven. Rare is dat de site van het KNMI er weer geen melding van maaktquote:Op woensdag 7 november 2007 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is al de hele week in het nieuws. De RUK!-winden van het aankomende weekend moeten de voorbode zijn van een superstorm later deze maand. Aldus een Engelse meteoroloog en Piet Paulusma...
Verrassend... Flevoland staat niet op die kaart...quote:Op woensdag 7 november 2007 20:53 schreef Againzender het volgende:
Is die gast dat wel echt? Die doet toch z`n voorspellingen aan de hand van allerlei alles behalve wetenschappelijke zaken?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is al de hele week in het nieuws. De RUK!-winden van het aankomende weekend moeten de voorbode zijn van een superstorm later deze maand. Aldus een Engelse meteoroloog en Piet Paulusma...
Bij nieuwsquote:Op woensdag 7 november 2007 20:57 schreef Againzender het volgende:
Rare is dat de site van het KNMI er weer geen melding van maakt
quote:De komende dagen speelt de wind flink op. Langs de kust gaat het mogelijk stormen en het hele land krijgt te maken met forse windstoten en flink wat neerslag. Een groot deel van Europa krijgt te maken met stormachtig weer. Waarschuwingen op www.meteoalarm.eu.
hoofdingang VU, dus boelelaan. Ga naar binnen via de hoofdingang, ga links de trap op richting liften. Voor de liften heb je de ingang.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waar zit die boekhandel precies? Aan de kant van de Amstelveenseweg, de Beneluxbaan of meer in het midden? Ik woon wel in de buurt van de VU, maar ik studeer zelf aan de UvA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |