Bij de bekende tracker of via usenet. Verdere discussie hierover mag echter niet volgens de FOK! regels dus hier laten we het bijquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Breach het volgende:
Hé, en zo ontdekte ik dat er gewoon een levendig MMA-topic op Fok! is... Volg zelf al een tijdje de UFC's en ook het laatste gedeelte van het Pride tijdperk. Heb net het topic teruggelezen en zie dat jullie ook de MMA-programma's als Inside MMA kijken. Waar kijken jullie dit of waar halen jullie dit vandaan? Ben zelf altijd dagen bezig om een UFC te kunnen kijken.
Heb overigens ook wel hoge verwachtingen van Serra vs. GSP
PM mag natuurlijk welquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bij de bekende tracker of via usenet. Verdere discussie hierover mag echter niet volgens de FOK! regels dus hier laten we het bij
Maar je kon wel op mixfight paraderenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:10 schreef Dacide het volgende:
Hoi mannen... Dacide meldt zich ook weer eens..
Laatste tijd bijzonder druk gehad met van alles en nog wat waardoor mijn fok forum bezoekjes erbij inschoten.
Haha, Dacide, BB is watching youquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar je kon wel op mixfight paraderen![]()
Mixfight is gewoon 1 grote dwangneurosequote:Op donderdag 10 januari 2008 18:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar je kon wel op mixfight paraderen![]()
Maar toch, die boxing skills heb ik niet gezien, ook niet tegen Russowquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:51 schreef RenzoBrad het volgende:
BB heb trouwens je link naar dat filmpje van Sergei Kharitonov even bekeken en idd, blijft super om te zien. Kharitonov's boxing skills zijn goed. Met name die bodyshots tegen Ninja en Rizzo! Dat zijn trouwens ook zijn twee mooiste gevechten als je het mij vraagt![]()
Hoewel... tegen Overeem II maakte hij het wel erg mooi af, wat ik wel pijnlijk vond om te zien...
show-worstelaar is echt TE kort door de bocht voor die man. Die gast is de GSP van de Heavyweights als je gaat kijken naar atletisch talent. Als hij goed op submissions heeft getraind gaat Mir het echt ongelovelijk zwaar krijgen. Lesnar is 265 pounds en dat is zonder overtollig vet of wat dan ook. Hij heeft ook bijna een NFL team gehaald terwijl hij daar nog NOOIT voor getraind had.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:56 schreef Dacide het volgende:
Mannen... binnenkort Mir tegen Lesnar...
Wat denken we ervan?
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat lesnar zijn debuutpartij wint.. Het lijkt me geen fijn gezicht om te zien dat een showworstelaar direct de vloer aan zou vegen met een mma vechter/mir. Ik weet ook wel dat lesnar geen kippetje is. Zijn wrestling skills zijn zeker in orde. Daarnaast is het gewoon een buldozer.. wil niet weten wat zoiets kan aanrichten vanuit de fullmount of sidecontrol.
als Mir in topvorm is heeft hij nog moeite met de kracht van Lesnar, hij moet dus echt in belachelijk goede cardio-conditie zijn. Fedor had bijvoorbeeld ook moeite met de kracht van Choi en ik denk dat je Brock qua kracht ook wel zo kan zien met het verschil dat Brock daadwerkelijk kan worstelenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:12 schreef BB_Koning het volgende:
Als Mi rin vorm is, dan wint Mir, die mna is een toptalent.
[afbeelding]
Mir en Brock schelen niet evel in gewicht.
Hmmz.. kweet niet of ik het daar mee eens ben.. ik denk juist dat Mir's enige kans is als hij Lesnar op de grond zou krijgen en hem in een submission pakt (zie het Tim Sylvia gevecht). Maar met Brock's wereldklasse wrestling en ontzettend grote kracht zie ik dat niet gebeuren! 1e round K.O. or submissionquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:16 schreef roepdeman het volgende:
Ik ben fan van Brock. Ik hoop dat hij wint, maar ik vlak Mir niet uit. Ik denk dat Mir enkel kans maakt als hij Lesnar van zich af kan houden door middel van goeie punches en kicks. Lesnar KO zie ik niet gebeuren. Zodra deze match op de grond komt of in een clinch situatie kan ik maar een ding zeggen tegen Frank Mir:
THE PAIN IS HERE
Gelukkig wint Brockquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:22 schreef Paxlie het volgende:
Als Mir wint dan gaat het wel echt 10 minuten arrogante Mir kijken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |