SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TUF:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
ik vind het echt belachelijk hoe de comissie met hem omgaatquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Diverse promotie's zijn bezig met een dikke tv deal.. ik ben benieuwd of deze onderhandelingen ook ergens toe leiden?!! Het zou iig heel goed voor de sport kunnen zijn doordat ze meer main stream attention zullen krijgen.
Inside MMA was weer super, voor de mensen die het op de voet volgen.. 4 december moet Sean Sherk zich weer gaan verantwoorden en zal er waarschijnlijk een uitspraak komen m.b.t. zijn schorsing. Ik geloof echt dat Sherk onschuldig is dus ik hoop dan ook dat hij vrijgesproken wordt.
Denk ej dat hij op 77 kg veel kan uitrichten?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:56 schreef sampoo het volgende:
Ik denk dat het meer ligt in het gebrekkige "cutten" gecombineerd met de in verhouding met andere 185lbs vechters te veel aan vet. Alles onder 205 is zo'n beetje tot op de gram afgetraind en cutten dan 10 tot 20lbs aan watergewicht. Voeg daar toe het in elkaar gezakte vertrouwen van Ninja en het gebrek aan soccer kicks en knieeen tegen het hoofd op de grond en de resultaten vallen tegen.
Ninja moet met zijn huidige gestalte de 170 halen door in de sauna te hangen. Het zal zijn cardio niet goed doen maar aan cardio heb je weinig als je niet als een gek kan aanvallen en de tegenstander zich zorgen moet maken dat hij een soccer kick in zijn gezicht krijgt wanneer hij zijn balans verliest.
Hij heeft in elk geval iets meer "punch" in die divisie. Tegen Lawler was het gewoon lachwekkend hoe weinig kracht hij in zijn vuisten bleek te hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Denk ej dat hij op 77 kg veel kan uitrichten?
Die van mij nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:26 schreef sampoo het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval iets meer "punch" in die divisie. Tegen Lawler was het gewoon lachwekkend hoe weinig kracht hij in zijn vuisten bleek te hebben.
Trouwens is bij jullie de MMA tracker ook kaput?
Ip-adres is veranderd zie ik. Stomme dns server is weer niet bij tijds.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 2 december 2007 17:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Voor de mensen die nog aant twijfelen zijn om Cage Rage wel te downloaden.. ZEKER DOEN!!
Ik heb net de opening match gezienIk download hem nu ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Sammy Vasquez, 35, from Houston, Texas, died on 11/30. The Fight Network reports that Vasquez suffered a 3rd knockout loss to Vince Libardi during a Renegades Extreme Fighting bout on 10/20 at Houston’s Toyota Center. After the fight, Vasquez was taken to Saint Joseph Medical Center’s Critical Care Unit, where he began a 47-day struggle.
Las het ja, toevallig dacht ik daar een paar dagen geleden aan. Is er iemand wel eens doodgeslagen in de kooi/ring?quote:Op zondag 2 december 2007 23:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Dit is echt fucked up voor de sport.. ik had paar dagen geleden al gehoord dat het kut met hem ging maar nu is het dus officieel.. de eerste dood tijdens een MMA gevecht..
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |