Nog geen beelden van de douche gezien ..quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:37 schreef Varen het volgende:
Nou Brian blijft dus lekker uit de wind op TV
dat zijn ze vergetenquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:43 schreef Varen het volgende:
We krijgen een schreeuwende Huub op TV, maar waar blijft onze EXIT Brian, daar zien we weinig van
Ben alweer vergeten wat er een week geleden is gebeurdtdtdt..quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Daar zijn de streamlockjes voor: om wat op tv te hebben wat de streamers niet hebben gezien. Soort van kijkcijferverhogertjes dus.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben alweer vergeten wat er een week geleden is gebeurdtdtdt..![]()
geef me morgen ff een seintje als je me ziet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ik heb gisteren gekeken voor die ruzie en die trekken ze nou weer door naar morgen, wil ik eigenlijk ook weer zien, ook weer beelden van tijdens de SL.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
geef me morgen ff een seintje als je me ziet.![]()
![]()
vooral op het eindquote:
eigenlijk is de preview voor morgen nog het meest spannend, maar dat is het elke keerquote:
Ze heeft nog gelijk ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nadia is boos op Dennis, die kon er het minste aan doen.
Ik verlang er soms naarquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:18 schreef Ole het volgende:
gillende wijven
Is het al zo erg met je dat je naar Nadia of Amanda verlangt?quote:
Die zijn nog minder dan wijvenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Is het al zo erg met je dat je naar Nadia of Amanda verlangt?
The Young onesquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 00:34 schreef kissa het volgende:
Ok, misschien, heeeel misschien kijk ik morgen naar de tv-uitzending![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |