zeker weten:
Atrimar +poolen
Bierie +poolen
Breuls (ik zei toch die meeting komt er wel )+poolen
Dr_crouton(eindelijk me buurman meeten ) +poolen
Elgringo
Fon +poolen
Grazy_garden (J :*Yuppie)
Highlander +poolen
Hrun +poolen
ItSnows
Micha
miss_bleu +poolen
Morpheus_at_work +poolen
Nietzman [got]
Orthello +poolen
soulburn +poolen
Stellarc [got]
Tally +poolen +vriend
Tha_butcha
Thetallguy
Thijntje (zo goed )
Thurminator
TripleM
Troela
veldmuis
Vidra
Viperdesign +poolen
Wasign [Got]
Werkeend
Whizzi [got] +vriendin
voorlopig wel :
Bulldog
Daniman
Erikh
Faithy
Scarefreak
misschien
Bl0emetje ( ahhh kom nou *liev kijkt* )
Bloodhoundfromhell+poolen
Dolfina-chica
Dop +poolen
Frenkie
Manfred
Nevermind
Paitor
Lady_faolan
Raven +poolen
RICK17
Stranger
Sweetie
thE_ED
Texelonia
-------------------------------
datum: 23 feb 2002
plaats: Utrecht
tijd: 14.30 uur
verzamelplaats: jaarbeursplein bij het Beatrix Theater dat is voor iedereen te herkennen. toch
wat zijn de plannen:
Het plan is om eerst te gaan poolen bij het snookercentrum domstad op de mariaplaats 13. Dat ongeveer van een uur of 15.00 tot 16.30 uur. dacht ik zo (andere plannen laat het dan even weten )
Dan was het plan om wat te gaan drinken in Stairway to Heaven http://www.stairway.nl/utrecht/index.html
deze zit op mariaplaats 11-12
dan was het geloof ik de bedoeling om wat te gaan eten maar waar zijn we geloof ik nog niet uit.
Ik heb net het poolcentrum gebeld en die zijn al om 11 uur smorgens open geen enkel probleem dus. Het is wel handig op de tafels te reseveren. Ik wil dus uiterlijk donderdag middag van iedereen weten of ze mee gaan poolen dan kan ik donderdagavond het poolcentrum bellen om de tafels te reseveren.
20/2
update
heb net het steakhouse gebeld:
er is een vegatarische schotel.. en we kunnen daar aan tafel rond een uur of 6..
er is een voorlopige resevering gedaan voor 17 personen..
ik moet morgen de resevering bevestigen dus dit is jullie laatste kans..
ik wil het voor 18.00 uur weten morgen.
de groep nu is:
Breuls
DaMSWer
Dr_crouton
Grazy_garden
Hrun
Highlander
(waarschijnlijk)I.R.Baboon
Manfred
miss_bleu 2x
Morpheus_at_work
Stranger
Tha_butcha
Thurminator
Troela
Vidra
(voorlopig)Raven
wie komen er nog bij:
soulburn
Hippie.NL
Bierie
BloodhoundFromHell
V2
Atrimar
ThijNtjE
Lady_Faolan
Restaurant: Broadway American steakhouse
Oudegracht 139, Utrecht, Netherlands
als er nog meer mensen willen eten melden voor 18.00 uur graag
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 21-02-2002 16:49]
Veel plezier allemaal in ieder geval!
quote:Hoelaat gaan er mensen vanaf Centraal hierheen, of hoelang duurt het reizen vanaf Centraal.
datum: 23 feb 2002
plaats: Utrecht
tijd: 14.30 uur
verzamelplaats: jaarbeursplein bij het Beatrix Theater dat is voor iedereen te herkennen.
Geloof dat er inmiddels een vrij grote groep in staat is om met ze allen over Rotterdam CS te komen trouwens dus daar kan ook nog een tijdstip voor worden afgesproken.
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 13:37 schreef TripleM het volgende:
Ik zag in de laatste update m'n naam er niet tussenstaan, klopt want ik kan helaas niet mee.. Volgende keer dan maar, of sowieso de eerstvolgende keer op een niet-zaterdag..Veel plezier allemaal in ieder geval!
quote:oke omdat er heel wat mensen met OV komen is het misschien handig om op het centraal bij de treinen bij de burger King te verzamelen is dat een idee
Op donderdag 21 februari 2002 13:39 schreef HighLander het volgende:[..]
Hoelaat gaan er mensen vanaf Centraal hierheen, of hoelang duurt het reizen vanaf Centraal.
Geloof dat er inmiddels een vrij grote groep in staat is om met ze allen over Rotterdam CS te komen trouwens dus daar kan ook nog een tijdstip voor worden afgesproken.
quote:Vanaf Utrecht CS tot aan Beatrix Theater is het ong. 5 minuten lopen.. Of je loop errug langzaam dan 10 minuten
Op donderdag 21 februari 2002 13:39 schreef HighLander het volgende:[..]
Hoelaat gaan er mensen vanaf Centraal hierheen, of hoelang duurt het reizen vanaf Centraal.
quote:Tally je bent geweldig
Op donderdag 21 februari 2002 13:41 schreef Tally het volgende:[..]
Vanaf Utrecht CS tot aan Beatrix Theater is het ong. 5 minuten lopen.. Of je loop errug langzaam dan 10 minuten
als ik dat plein kan vinden..
quote:Is de Beatrixtheater tegenover die grote parkeergarage die je ook via een brug naar die ene restaurant/café kan lopen (en verder naar HC & CS?)
Op donderdag 21 februari 2002 13:41 schreef Tally het volgende:[..]
Vanaf Utrecht CS tot aan Beatrix Theater is het ong. 5 minuten lopen.. Of je loop errug langzaam dan 10 minuten
Dan is het een makkie, ik parkeer gewoon daar in de garage. Tenzij er een goedkoper parkeeralternatief is wat ook dichtbij is
quote:Dat is inderdaad het Beatrixtheater.. Maaruh zelf een blinde kan het lezen (bijwijze van) hoor staat er namelijk met hele grote letters op..
Op donderdag 21 februari 2002 13:53 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Is de Beatrixtheater tegenover die grote parkeergarage die je ook via een brug naar die ene restaurant/café kan lopen (en verder naar HC & CS?)
Dan is het een makkie, ik parkeer gewoon daar in de garage. Tenzij er een goedkoper parkeeralternatief is wat ook dichtbij is
quote:Ja dat weet ik nog ja..
Op donderdag 21 februari 2002 13:48 schreef HighLander het volgende:[..]
Tally je bent geweldig
En sommige fokkers lopen wat sneller dan de andee, in Rotterdam waren we na 200 meter al een aantal kwijt omdat we een beetje uitwaaierde
Het theater is heel makkelijk te vinden.. Als je bij de Burger King staat en dan naar de bruna loopt (ik geloof dat die er tegenover zit) dan sla je links af.. Dan is het een halletje doorlopen.. Kom je aan de rechterkant langs de multivlaai, friettent, snoepjeszaak en een drankenhandel MAAR DAN WEL GEWOON RECHTDOOR LOPEN!! Loop je verder kom je bij de roltrappen aan.. Als je beneden bent zie je aan de linkerkant heeeeeeeeeeeel groot staan BEATRIX THEATER!
quote:Ach, we schreeuwen de boel wel bij elkaar..
Op donderdag 21 februari 2002 13:48 schreef HighLander het volgende:[..]
Tally je bent geweldig
En sommige fokkers lopen wat sneller dan de andee, in Rotterdam waren we na 200 meter al een aantal kwijt omdat we een beetje uitwaaierde
Correctie: ik schreeuw de boel wel bij elkaar
quote:yup
Op donderdag 21 februari 2002 14:03 schreef miss_bleu het volgende:
ojee moet ik iets van oordopjes meenemen ofzo
quote:ja of jij houd je gewoon in
Op donderdag 21 februari 2002 14:04 schreef Breuls het volgende:[..]
yup
quote:Jij hebt mij duidelijk nog niet op een meeting meegemaakt.
Op donderdag 21 februari 2002 14:05 schreef miss_bleu het volgende:
ja of jij houd je gewoon in
quote:Ga jij alcohol drinken
Op donderdag 21 februari 2002 14:23 schreef Breuls het volgende:[..]
Jij hebt mij duidelijk nog niet op een meeting meegemaakt.
Zo ja... Tally neemt dan fotocamera mee
quote:Ik heb een digitale camera, neem ik ook wel mee, kunnen de foto's 's-avonds meteen op FOK!
Op donderdag 21 februari 2002 14:31 schreef Tally het volgende:[..]
Ga jij alcohol drinken
![]()
![]()
![]()
[sub] Zo ja... Tally neemt dan fotocamera mee
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 14:03 schreef miss_bleu het volgende:
ojee moet ik iets van oordopjes meenemen ofzo
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 14:04 schreef Breuls het volgende:
yup
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 14:05 schreef miss_bleu het volgende:
ja of jij houd je gewoon in
quote:Oordoppen... *check*
Op donderdag 21 februari 2002 14:23 schreef Breuls het volgende:
Jij hebt mij duidelijk nog niet op een meeting meegemaakt.
quote:Zo he, word een hele cameraploeg
Op donderdag 21 februari 2002 14:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik heb een digitale camera, neem ik ook wel mee, kunnen de foto's 's-avonds meteen op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |