Gehoorapparatenboer doet daar goede zaken zeker.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jij moet echt eens een keertje naar een wedstrijd in Istanbul gaan..Je zal het geweldig vinden
nou hequote:
Dan kijk je toch nietquote:Op woensdag 7 november 2007 21:01 schreef Zwansen het volgende:
Ik durf niet te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef sjimz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef sjimz het volgende:Is dat gunstig voor PSV? Nee he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef sjimz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owja daar was natuurlijk niks mis meequote:Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef Devrim_ het volgende:
Elleboog stoot![]()
Als dat echt een elleboog stoot was dan was hij heus wel geschorst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach kom op zeg..dat was echt geen eleboog stootquote:Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja daar was natuurlijk niks mis mee [afbeelding] ?
Mag ik het nadoen bij jouquote:Op woensdag 7 november 2007 21:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach kom op zeg..dat was echt geen eleboog stoot
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik dan in je gezicht spugen?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mag ik het nadoen bij jou [afbeelding] ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |