quote:Op woensdag 7 november 2007 21:15 schreef sjimz het volgende:
Dit is over voor PSV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik mak jouwe kapuutttt! [afbeelding]
Hier zat je op te wachten he? Om zoiets te zeggen. Jij bent ook zo'n type die tegen kleine neefjes van 7 in een Oranje-shirt dat Nederland toch gaat verliezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Trieste kneus. Jullie moeten je helemaal stil houden...quote:
nee Bruis Slotquote:Op woensdag 7 november 2007 21:18 schreef Trancelocator het volgende:
Wouters moet toch nog maar even Ronald opbellen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:18 schreef Dr.Daggla het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eens aan gedacht dat Devrim een Turk is, pannenkoek.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Trieste kneus. Jullie moeten je helemaal stil houden...
En intussen maar janken dat iedereen voor Ajax moet zijn, omdat het goed voor NL isMensen als jou zijn dus de reden dat ik elke NLse club succes toewens in Europa, maar automatisch voor de tegenstander ben van Ajax in Europees verband.
whehequote:Op woensdag 7 november 2007 21:18 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb die Jan Wouters altijd al een matige trainer gevonden.
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Trieste kneus. Jullie moeten je helemaal stil houden...
En intussen maar janken dat iedereen voor Ajax moet zijn, omdat het goed voor NL is [afbeelding] Mensen als jou zijn dus de reden dat ik elke NLse club succes toewens in Europa, maar automatisch voor de tegenstander ben van Ajax in Europees verband.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, in dat gevalquote:Op woensdag 7 november 2007 21:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat Devrim een Turk is, pannenkoek.
Bij Inter - CSKA scoren ze tenminste vier keer binnen tien minuten. Dat is spannend.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:19 schreef Bayswater het volgende:
Saaie pot voor een neutrale toeschouwer, heb de tv alweer uitgezet.
Trainers aanstellen die ook bij Ajax hebben gecoached, tja.quote:
spelen die ook vanavond?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
JALALALALALALA AAAAAJAX OLEEEEH.... JAAAALAALALALAAAA AJAAAAX OLEEEH
die hebben deze week geen wedstrijdquote:Op woensdag 7 november 2007 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
JALALALALALALA AAAAAJAX OLEEEEH.... JAAAALAALALALAAAA AJAAAAX OLEEEH
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:19 schreef sjimz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Damn, 3 goals in 3 minuten..
-
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:18 schreef Dr.Daggla het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ookquote:Op woensdag 7 november 2007 21:18 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb die Jan Wouters altijd al een matige trainer gevonden.
Rot ff op naar je Ajax-topic met die onzin.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:19 schreef jepperdeprep het volgende:
AJAX KAMPIOENEN OLE OLE
Een ajaxiedquote:Op woensdag 7 november 2007 21:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ajax komt bij mij op de eerste plaats
Daar na Fenerbahce
Daarna PSV
Daarna mix van NL en TR competitie
en daarna Feyenoord
Zet het in ieder geval in spoilers voor de gene die het nog niet willen wetenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij Inter - CSKA scoren ze tenminste vier keer binnen tien minuten. Dat is spannend.
Echt wel..tegen Feyenoord..of naja..wedstrijd..Zal wel een oefenwedstrijdtje zijn tegen die amateursquote:Op woensdag 7 november 2007 21:20 schreef Carnaval het volgende:
[..]
die hebben deze week geen wedstrijd
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:18 schreef Trancelocator het volgende:
Wouters moet toch nog maar even Ronald opbellen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:21 schreef Zwansen het volgende:
Tegen uitgerekend een club als Fenerbahce eruit vliegen. Net zoiets als verliezen tegen Anderlecht.
quote:
Ik gok een maand of 3quote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef G.Fawkes het volgende:
Daar komt bannetje, kleine bannetje
Ach zolang hij geen ballen door laat vind ik het primaquote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef Da.Rock het volgende:
nieuwe doelman [afbeelding] gokhan [afbeelding]
Whehe.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef TommyGun het volgende:----
Ga eens door, dit is echt genieten.quote:
Gast...quote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef TommyGun het volgende:
quote weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |