Pff..alsof dat niet verwacht wasquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:03 schreef xminator het volgende:
Damn nu staat alle hoop op Fenerbahçe gevestigd om de nederlaag van beziktas goed te maken.. [afbeelding]
Daar teken ik voorquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
Ik stem voor een laffe 4-5-1 opstelling en in de laatste minuut de 0-1 door een lange bal die op koevermans zn ei stuitert. Een penalty is ook een optie met die houthakkers aan Turkse kant.
Dat is het laatste waar ik bang voor benquote:Op woensdag 7 november 2007 09:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn voorgevoel is niet zo positief... Gomes zal veel moeten zweven.
Niet? echt waar?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:38 schreef delapoko het volgende:
Hier wordt het gespeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als als alsquote:Op woensdag 7 november 2007 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoor net als het bijvoorbeeld 1-1 word. En op het einde Fener en PSV allebei 2de staan in de poule dat PSV doorgaat. Door een uitgoal?
Klopt ook, alleen zal PSV dan in de laatste 2 wedstrijden 1 punt moeten inlopen op Fenerbahce.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoor net als het bijvoorbeeld 1-1 word. En op het einde Fener en PSV allebei 2de staan in de poule dat PSV doorgaat. Door een uitgoal?
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
Alcides gaat waarschijnlijk spelen
NEIN!!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
Alcides gaat waarschijnlijk spelen
Wat heeft een doelpunt van RvN daarmee te maken?quote:
quote:Gomes
Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides
Mendez, Simons, Bakkal
Farfán, Lazovic, Perez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |