een carpc erin, auto dichtbij genoeg zetten om ontvangst te hebben en een touchscreen om de carpc te besturen tijdens het rijden.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zit zelf nog steeds op een auto te wachten met WiFi ondersteuning zodat ik de hardeschijven met muziek kan laten syncen met die op me thuis netwerk.
Als je de OP goed leest, zie je dat ik dat al gedaan heb.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Goed voor je. Moet je vooral een discman kopen.
Nee, je post een extreem bijdehandte reactie.quote:Ik leg alleen uit wat voor de rest van de bevolking het gemak is van een mp3 speler boven een discman.
tel je mijn woorden of zo? get a lifequote:Op dinsdag 6 november 2007 23:22 schreef kres het volgende:
[..]
Heb je weer een nieuw woordje geleerd of zo??? Je gebruikt hem wel erg veel vandaag.
Ik heb zo'n vermoeden dat jij wel een vroolijk kerletje bent he?! Jij bent geweldig en de rest is maar dom.
Wat jij zegt is alles dat telt??
Mensen afzeiken is zo makkelijk maar ze helpen is vaak stuk lastiger.
Ik zie nou heel goed wie hier de echte FAALHAAS is.
Always taking the easy way out
Ja dat is het ideequote:Op woensdag 7 november 2007 14:12 schreef Soohr het volgende:
[..]
een carpc erin, auto dichtbij genoeg zetten om ontvangst te hebben en een touchscreen om de carpc te besturen tijdens het rijden.
die zijn makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef schoonOA het volgende:
Ik heb laatst nog stad en land afgezocht naar een platenspeler, voor langspeelplaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |