abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205373
In een regionaal blad bij Martin in de buurt gelezen..........

Of hij aan het eind v/d week nog thuis zit,is nog maar de vraag.
Er is een mogenlijkheid dat ik terug kan komen.Als een van de mannelijke bewoners het huis vrijwillig verlaat,hangt Veronica meteen aan de telefoon.Ik twijfel nog.
---------------------------------------------
Wie weet, als die "homo" zoals Martin hem noemde,het huis verlaat is Martin dus weer terug

Van alles is weer waardeloos

Admin donderdag 21 oktober 1999 @ 21:04:00 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_205374
Lijkt me volstrekte onzin. Martin is door het publiek weggestemd. Als ze 'm nu terugzetten dan stemt er bij de volgende ronde geen hond meer en loopt Veronica aardig wat centjes mis.
Ik denk dat Martin een klein beetje teveel hoop koestert, als 'ie dat inderdaad gezegd heeft.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_205375
Ik weet het.Je moet de bladen niet geloven,maar ik vond het wel leuk toen ik het las

pi_205376
Het was al belachelijk dat ze Mona er in hebben gezet maar dit zou echt alles slaan
Proud to be a scout
pi_205377
Martin was vanmiddag op de radio 3 fm en hij zij dat er een klein kansje in zat dat hij terug in bb zou komen,maar als ze hem dat zouden vragen wist hij nog niet wat hij zou doen,tevens komt hij samen met tara op de kalender van 3fm.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_205378
Vanmiddag bij rob op radio 3 martin
live aan de mobiele telefoon
Rob- martin is het waar dat als er iemand
vrijwillig weg gaat. Dat jij terug gevraagdt
word

Martin-ja die kans zit er in dat ik dan gebeldt word door V maar ik rij vanavond
al naar het BB house voor ondersteuning van
Bart/Sabiene als er 1 het huis uit komt.

EN VERDER WACHT IK HET OOK MAAR AF

Bedenk goed wat je met je
laaste Rolo doet !!!

donderdag 21 oktober 1999 @ 21:20:00 #7
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_205379
Asjeblief martin niet terug. Wat een eikeltje is dat zeg. Met recht de eerste die er uit moest. Noemde iedereen "zijn vrienden" en noemde rolf wouters zelfs zo. Erg bekrompen mannetje. Laat die maar lekker thuis zitten. Hoef hem vanavond eigenlijk ook niet te zien.
  Admin donderdag 21 oktober 1999 @ 21:20:00 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205380
JuffrJannie: welk regionaal blad? Zo ver woon ik namelijk niet bij Spijkenisse vandaan! (daar woont-ie toch?)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_205381
Je moet dus toch geloven wat de "bladen" schrijven
------------------------
Maar nu Sabbelientje er uit is zal hij haar wel een paar weken "steunen"

pi_205382
quote:
op 10-21-1999 om 09:20 PM schreef Breuls het volgende:
JuffrJannie: welk regionaal blad? Zo ver woon ik namelijk niet bij Spijkenisse vandaan! (daar woont-ie toch?)

Ik woon zelf in Rotterdam-Zuid.
Het stond in de Havenloods/Groot Feyenoord

vrijdag 22 oktober 1999 @ 11:50:00 #11
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_205383
quote:
op 10-21-1999 om 09:16 PM schreef Just Moi het volgende:

Martin-ja die kans zit er in dat ik dan gebeldt word door V maar ik rij vanavond
al naar het BB house voor ondersteuning van
Bart/Sabiene als er 1 het huis uit komt.

EN VERDER WACHT IK HET OOK MAAR AF

Hij zei letterlijk 'Of ik het doe weet ik nog niet. Hierover heb ik nog geen definitief besluit genomen. Zal ook aan BB liggen.

Dit betekent wel dat hij al benaderd is door V. (zo lijkt me).

pi_205384
Oh god, Martin! Kan iemand die man niet eens afschieten? Dat-ie binnen een week is uitgeknepen & in een hoek gegooid, lijkt ons geen reden voor een internationale promotie tournee - laat stáán voor een terugkeer in het BB-huis. Heeft die man geen baan? Of anders een goede vriend die Martin eens in alle rust wil uitleggen dat hij eh... hoe zeg je dat, nou ja, dat-ie er eigenlijk gewoon al ruim drie weken uit ligt, zeg maar. Dat-ie is gewogen en te licht bevonden. Verloren, dus.
En trouwens, wat had Martin gisteren in godsnaam met zijn HAAR gedaan? Henna-spoelinkje?

het niet zo gepast is om een nederlaag te vieren.

Een schizofreen is nooit alleen
pi_205385
Nou moet het niet gekker worden! Zijn ze helemaal geschoffeld bij VOO??

Nu Martin terug, volgende week besluit Tara dat ze de humor van onder de rivieren toch wel kan waarderen.

En Sabine wordt non

pi_205386

Nu Martin terug, volgende week besluit Tara dat ze de humor van onder de rivieren toch wel kan waarderen.

En Sabine wordt non

pi_205387

En Sabine wordt non

pi_205388
Sorry voor deze overdaad. Mijn zoontje hielp me even...
  Admin zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:09:00 #17
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205389
heb mijn eigen versie van de Havenloods gelezen (het Kompas): staat erin
thx!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:20:00 #18
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_205390
Kan me niet voorstellen dat dit ooit zou gebeuren. Zou betekenen dat de stem van de kijker uiteindelijk niets te betekenen heeft en dat kan V. zich niet veroorloven.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:45:00 #19
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_205391
Hallo daar !!

Martin moet zeker terugkomen, omdat het niet eerlijk is om na 4 dagen al een oordeel te vellen over iemand. Iedereen moest nog wennen daar in het huis en dus hebben ze gewoon genomineerd wie het minst leuk overkwam op iemand. De eerste ronde werden er dan ook gelijk vijf genomineerd ! Sabine zat er toen niet bij bij de genomineerden en iedereen weet nu hoe het met maar gegaan is !
Daarom: Martin verdient die tweede kans !
DE groeten van
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:48:00 #20
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_205392
Hallo daar !!

Martin moet zeker terugkomen, omdat het niet eerlijk is om na 4 dagen al een oordeel te vellen over iemand. Iedereen moest nog wennen daar in het huis en dus hebben ze gewoon genomineerd wie het minst leuk overkwam op iemand. De eerste ronde werden er dan ook gelijk vijf genomineerd ! Sabine zat er toen niet bij bij de genomineerden en iedereen weet nu hoe het met maar gegaan is !
Daarom: Martin verdient die tweede kans !
DE groeten van
Djeez
PS : Martin is een bikkel en mag er ook in ten koste van Mona
PS PS Haha, wat Big Mama 3 keerkan, kan ik wel 2 keer !!!

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:52:00 #21
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_205393
hoi djeez, da's twee keer.
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:52:00 #22
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_205394
hoi djeez, da's twee keer.
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_205395
Ik heb m'n oude topic maar weer even naar boven gehaald......

Zou het dan toch gebeuren ?
Waarom willen ze er iemand uit hebben ?

pi_205396
Verstandig Om deze Topic weer boven te halen hoor. Ik denk dat Martin er inderdaad weer in komt en dan kunnen ze hem er maandag weer uit stemmen is hij weer 4 dagen binnen geweest
verwijderd door fa......
pi_205397
Wie zit er nou nog op Martin te wachten. Die 10000 piek is al genoeg spelbederf. Als ze nu ook nog eens ouwe stieren uit de sloot gaan halen trek ik het echt helemaal niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')