Of hij aan het eind v/d week nog thuis zit,is nog maar de vraag.
Er is een mogenlijkheid dat ik terug kan komen.Als een van de mannelijke bewoners het huis vrijwillig verlaat,hangt Veronica meteen aan de telefoon.Ik twijfel nog.
---------------------------------------------
Wie weet, als die "homo" zoals Martin hem noemde,het huis verlaat is Martin dus weer terug
Martin-ja die kans zit er in dat ik dan gebeldt word door V maar ik rij vanavond
al naar het BB house voor ondersteuning van
Bart/Sabiene als er 1 het huis uit komt.
EN VERDER WACHT IK HET OOK MAAR AF
quote:
op 10-21-1999 om 09:20 PM schreef Breuls het volgende:
JuffrJannie: welk regionaal blad? Zo ver woon ik namelijk niet bij Spijkenisse vandaan! (daar woont-ie toch?)
quote:
op 10-21-1999 om 09:16 PM schreef Just Moi het volgende:
Martin-ja die kans zit er in dat ik dan gebeldt word door V maar ik rij vanavond
al naar het BB house voor ondersteuning van
Bart/Sabiene als er 1 het huis uit komt.EN VERDER WACHT IK HET OOK MAAR AF
Hij zei letterlijk 'Of ik het doe weet ik nog niet. Hierover heb ik nog geen definitief besluit genomen. Zal ook aan BB liggen.
Dit betekent wel dat hij al benaderd is door V. (zo lijkt me).
het niet zo gepast is om een nederlaag te vieren.
Nu Martin terug, volgende week besluit Tara dat ze de humor van onder de rivieren toch wel kan waarderen.
En Sabine wordt non
Nu Martin terug, volgende week besluit Tara dat ze de humor van onder de rivieren toch wel kan waarderen.
En Sabine wordt non
En Sabine wordt non
Martin moet zeker terugkomen, omdat het niet eerlijk is om na 4 dagen al een oordeel te vellen over iemand. Iedereen moest nog wennen daar in het huis en dus hebben ze gewoon genomineerd wie het minst leuk overkwam op iemand. De eerste ronde werden er dan ook gelijk vijf genomineerd ! Sabine zat er toen niet bij bij de genomineerden en iedereen weet nu hoe het met maar gegaan is !
Daarom: Martin verdient die tweede kans !
DE groeten van
Djeez
Martin moet zeker terugkomen, omdat het niet eerlijk is om na 4 dagen al een oordeel te vellen over iemand. Iedereen moest nog wennen daar in het huis en dus hebben ze gewoon genomineerd wie het minst leuk overkwam op iemand. De eerste ronde werden er dan ook gelijk vijf genomineerd ! Sabine zat er toen niet bij bij de genomineerden en iedereen weet nu hoe het met maar gegaan is !
Daarom: Martin verdient die tweede kans !
DE groeten van
Djeez
PS : Martin is een bikkel en mag er ook in ten koste van Mona
PS PS Haha, wat Big Mama 3 keerkan, kan ik wel 2 keer !!!
Zou het dan toch gebeuren ?
Waarom willen ze er iemand uit hebben ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |