Vanwege de koppels die niet meer mee doenquote:
Moest je maar niet weg gaan.quote:Op zondag 18 november 2007 20:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Whoo.
Ik denk dat wij hadden gewonnen.
Blijkbaar, en die komt morgen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:54 schreef WurM het volgende:
Ben ik de enige die op een beoordeling wacht?
Ik heb anders nu ook wel weer even tijd, Fietsquote:Op zondag 18 november 2007 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Blijkbaar, en die komt morgen.![]()
Oke, dan stop ik met wachten!quote:Op zondag 18 november 2007 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Blijkbaar, en die komt morgen.![]()
Het is al avond hoor.quote:Op maandag 19 november 2007 19:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
morgen.
Nou ja het heeft er wel mee te maken ja...quote:Op maandag 19 november 2007 20:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dus we missen mij allemaal?
My sincere apologiesquote:Op maandag 19 november 2007 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ja het heeft er wel mee te maken ja...
Altijd en dan win je meteenquote:Op maandag 19 november 2007 20:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
My sincere apologies![]()
kan ik het verdriet afkopen met een doosje merçi?
Adres?quote:Op maandag 19 november 2007 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Altijd en dan win je meteen
quote:Op maandag 19 november 2007 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Viswijfje, we hebben het er net over dat we er over denken te stoppen...
Het spijt ons allen die gestopt zijn kan ik wel zeggen. Maar het duurde ook te lang.quote:Op maandag 19 november 2007 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Viswijfje, we hebben het er net over dat we er over denken te stoppen...
quote:Op maandag 19 november 2007 21:11 schreef Maartel het volgende:
dat van Cassandra was echt??
Als iets er geacteerd uitzag![]()
edit: beetje foute topic geloof ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |