wheheh 0 storm lijkt mequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:41 schreef Ladidadida het volgende:
Stilte voor de storm...
Subtiel trouwensquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:31 schreef Paramnesia het volgende:
Hoi_Pipeloi ziet graag Viswijfje winnen om ook een paar redenen die wij kennen.![]()
Nou en, als viswijfje wint is dat zo een vervalsing van de competitie laten we eerlijk zijn.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
Huppelei en ik hebben gister besloten dat wij ook niet meer meedoen,
Fuck itquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:09 schreef Maki-maki. het volgende:
Er blijven alleen twee groepen over, waarbij er eentje geelimineerd wordt na deze ronde?
Het is niet alleen tijd dat de situatie heeft verandert Ladi.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:11 schreef Ladidadida het volgende:
Jullie hadden natuurlijk ook gewoon even om een paar dagen uitstel kunnen vragen in dit topic..
Ik denk aan een leuke eind opdrachtquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:15 schreef HuHu het volgende:
Hmm... 't wordt nu wel héél erg rustig zo.
de vragenrondequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk aan een leuke eind opdracht![]()
quote:
Reactie was voornamelijk voor PN en HEquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Het is niet alleen tijd dat de situatie heeft verandert Ladi.![]()
Same here.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Reactie was voornamelijk voor PN en HE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |